Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Маркетингові комунікації як інструмент інформаційної взаємодії між підприємством, партнерами, споживачами
    (Одеський національний політехнічний університет, 2017) Райко, Діана Валеріївна
    Проаналізовано сутність інтегрованих маркетингових комунікацій, уточнено класифікації видів інформаційної взаємодії за новими ознаками – сутність або характер процесу взаємодії, етапи життєвого циклу взаємовідносин, рівень бізнесової привабливості партнера, рівень готовності споживача і стратегій інформаційної взаємодії підприємства з партнерами і споживачами за додатковими ознаками – спрямованість на суб’єкт, вид інформаційного простору, готовність споживача, бізнесова привабливість партнера, проаналізовано й удосконалено класифікації видів витрат на маркетингові комунікації підприємства за додатковими ознаками: спрямованість, бізнесова привабливість партнерів та готовність споживача, вид простору, у якому здійснюється комунікаційна взаємодія. Виконано позиціюонування маркетингових стратегій у тривимірному просторі з визначенням видів, інструментів інформаційної взаємодії, видів витрат.
  • Ескіз
    Публікація
    Модель управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства
    (Сумський державний університет, 2015) Райко, Діана Валеріївна; Лебедєва, Лілія Едуардівна
    Метою цієї статті є створення розгорнутої концептуальної моделі управління маркетингом у системі менеджменту промислового підприємства – підприємство необхідно розглядати як відкриту систему та частину системи «споживач-підприємство-партнер», підґрунтям розвитку якої є маркетинг, управління якого повинно складатися із 5 блоків (інформаційний, організаційний, людських ресурсів, планування, оцінки та контролю), що забезпечують виконання маркетингових функцій на підприємстві, яка на відміну від наявних розробок ґрунтується на забезпеченні безперервного зв'язку підприємства з партнерами, споживачами на основі маркетингових партнерських відносин, вирішенні низки практичних проблем ефективного господарювання за рахунок використання сучасних механізмів маркетингу на засадах інтеграції з менеджментом.