Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Особистісно-професійна позиція викладача в умовах інформаційного суспільства(НТУ "ХПІ", 2015) Резнік, Світлана МиколаївнаДокумент Особистісно-професійна позиція майбутнього інженера в контексті освітніх трансформацій в Україні(НТУ "ХПІ", 2014) Резнік, Світлана МиколаївнаДокумент Сучасні тенденції використання викладачами активних методів навчання у вищому технічному навчальному закладі(Класичний приватний університет, 2013) Резнік, Світлана МиколаївнаУ статті проаналізовано проблему використання сучасними викладачами активних методів навчання у вищому технічному навчальному закладі. Здійснено кількісну та якісну інтерпретацію результатів анкетування студентів. Зроблено висновок, що загальною тенденцією у ВТНЗ лишається недостатнє використання активних методів навчання викладачами.Документ Сучасна освіта: виклики інформаційного суспільства(НТУ "ХПІ", 2013) Резнік, Світлана МиколаївнаДокумент Забезпечення професійного зростання студентів в умовах інформаційного суспільства(Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна", 2013) Резнік, Світлана Миколаївна; Воробйова, Євгенія ВячеславівнаУ статті визначено та обґрунтовано педагогічні умови забезпечення професійного зростання студентів під час навчання у ВНЗ у сучасних умовах інформаційного суспільства. Такими умовами є активізація розумової діяльності студентів, інтенсифікація формування у них практичних умінь.Документ Критерії та рівні розуміння студентами навчального матеріалу(Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, 2010) Резнік, Світлана МиколаївнаПроаналізовано та обґрунтовано критерії розуміння студентами навчального матеріалу (уміння розкрити суть питання, пояснити його іншій людині, здатність робити висновки, перефразувати, структурувати по-своєму, переказувати «своїми словами» навчальний матеріал, уміння його ілюструвати власними прикладами, рисунками та ін.). Відповідно до них визначено чотири рівня розуміння – високий, середній, низькій та дуже низький. Виділено найбільш поширені критерії розуміння: адекватність, повнота (обсяг), глибина, чіткість, обґрунтованість.Документ Особистісно-професійна позиція майбутніх інженерів в умовах трансформаційного суспільства(НТУ "ХПІ", 2014) Резнік, Світлана МиколаївнаУ статті проаналізовано особливості особистісно-професійної позиції майбутніх інженерів у сучасних умовах трансформаційного суспільства. Розгляд психолого-педагогічних досліджень проблем позиції особистості дозволив визначити поняття „особистісно-професійна позиція”. В умовах кризи вищої освіти, інтернаціоналізації, масовізації та комерціалізації вищої освіти особистісно-професійна позиція майбутніх інженерів зазнає значних змін, що впливає на якість освіти.