Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості онлайн-навчання студентів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Рибалко, Олена Володимирівна; Твердохлєбова, Аліна СергіївнаДокумент Тестування як засіб контролю студентів в дистанційних курсах(Украинская ассоциация дистанционного образования, 2002) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Рибалко, Олена Володимирівна; Молодих, Г. С.Some questions of electronic testing in distance learning are concerned in the article: its importance in checking students’ knowledge, the main spheres of tests usage, testing possibilities in the virtual educational environment "Web-Class-KPI", special moments in criteria testings.Документ Організація самостійної діяльності як фактор ефективності навчання в дистанційних курсах(Украинская ассоциация дистанционного образования, 2003) Кравець, В. О.; Кухаренко, Володимир Миколайович; Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Рибалко, Олена ВолодимирівнаQuestions of independent activity organization in Distance Education, its specificity, diversity and forms are described in the article.Документ Роль викладача в системі дистанційного навчання(Украинская ассоциация дистанционного образования, 2004) Кухаренко, Володимир Миколайович; Рибалко, Олена Володимирівна; Твердохлєбова, Наталя ЄвгеніївнаThe article contains information about the tutor’s influence on process of mastering of the knowledge by students in distant training. The levels of tutor’s productive activity are allocated. Besides we have discussed the peculiarities of tutor’s activity while teaching in the distant course.Документ Проектування дистанційного курсу(НТУ "ХПІ", 2012) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Рибалко, Олена ВолодимирівнаСучасний підхід до проектування дистанційного курсу полягає в розробці карти дій студента, тобто проектування його навчальної діяльності, що розглядається як процес вирішення навчальних завдань.Документ Закономірності дистанційної системи підвищення кваліфікації у корпораціях(НТУ "ХПІ", 2013) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Рибалко, Олена ВолодимирівнаМожливість за допомогою дистанційного навчання здійснювати підвищення кваліфікації корпоративних та виробничих кадрів стала здійсненою мрією багатьох представників бізнесу саме у тому напрямку, який потребує підприємство, і досягати саме тієї якості, яка має підвищити загальний рівень роботи всього колективу. Тому можна казати про нові закономірності, які вносить дистанційне навчання для корпорацій.Документ Особливості підвищення кваліфікації викладачів з використанням дистанційного навчання(НТУ "ХПІ", 2014) Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Рибалко, Олена ВолодимирівнаДокумент Тьютор як одна з визначальних осіб системи дистанційного навчання(Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2003) Кухаренко, Володимир Миколайович; Твердохлєбова, Наталя Євгеніївна; Рибалко, Олена ВолодимирівнаПублікація Куратор змісту(КП "Міська друкарня", 2016) Кухаренко, Володимир Миколайович; Главчева, Юлія Миколаївна; Рибалко, Олена ВолодимирівнаУ навчальному посібнику розкриті причини появи нового напряму діяльності дослідника – курування змісту, пов'язаного з обробкою великих обсягів інформації з мережі Інтернет, методика курування, необхідні навички, які повинні мати куратори для роботи з інформативними матеріалами Інтернет, та засоби для забезпечення користувача сучасними тематичними інформаційними матеріалами в різних сферах науки культури та життя. Дане видання призначене для магістрів, аспірантів та докторантів, керівників навчальних закладів освіти, науково-педагогічних і педагогічних працівників вищих навчальних закладів.Документ Теорія та практика змішаного навчання(КП "Міськадрукарня", 2016) Кухаренко, Володимир Миколайович; Березенська, Світлана Миколаївна; Бугайчук, Костянтин Леонідович; Олійник, Наталія Юріївна; Олійник, Тетяна Олексіївна; Рибалко, Олена Володимирівна; Сиротенко, Ніна Гаврилівна; Столяревська, Алла ЛеонідівнаУ монографії розкриті педагогічні аспекти змішаного навчання, наведена педагогічна технологія проектування змішаного навчання та різноманітні інформаційні технології для його підтримки. Звертається увага на методи формування критичного мислення у змішаному навчанні. Розглянуто ідею використання гейміфікації у змішаному навчанні. Наведені приклади використання змішаного навчання у середній школі, в університеті при вивченні технічних дисциплін. Розроблені науково-практичні рекомендації щодо застосування змішаного навчання в освіті. Призначено для керівників освіти, науково-педагогічних і педагогічних працівників вищих навчальних закладів, аспірантів та докторантів.