Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 61
  • Ескіз
    Документ
    Взаємозв'язок емоційного інтелекту та лідерських якостей у студентів
    (Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2020) Романовський, Олександр Георгійович; Підбуцька, Ніна Вікторівна; Книш, Анастасія Євгенівна; Штученко, Ірина Євгенівна
    У даній статті розглянуто основні підходи у вітчизняній та зарубіжній літературі, пов’язані з проблемою формування лідерських якостей. Наведено результати досліджень лідерських якостей студентів технічних і гуманітарних спеціальностей в період навчання у вищому закладі у взаємозв’язку з емоційним інтелектом. Виявлено особливості лідерських якостей у групах випробовуваних з різним рівнем емоційного інтелекту, а також зв’язок між лідерськими якостями і емоційним інтелектом. Досліджено особливості лідерських якостей у студентів технічних та гуманітарних спеціальностей. Найвищі показники за результатами дослідження демонструє група студентів технічних спеціальностей з високим рівнем емоційного інтелекту, що свідчить про вміння управляти своїми емоціями та поведінкою, вміння вирішувати проблеми. Вони демонструють високий рівень організаційних здібностей, вміння працювати з групою. Їх дії спрямовані на досягнення цілей. Найменші показники за результатами дослідження виявлено у групі студентів гуманітарних спеціальностей з низьким рівнем емоційного інтелекту. Вони не достатньо уявляють, як завоювати авторитет серед людей, при організації справ не враховують думку товаришів. В складних ситуаціях їм складно знайти вихід. Вони не вміють контролювати роботу своїх товаришів, знаходити спільну мову з людьми. Досліджено взаємозв’язки між емоційним інтелектом та лідерськими якостями у студентів технічних та гуманітарних спеціальностей. У групі студентів технічних спеціальностей з високим рівнем емоційного інтелекту встановлено позитивні кореляційні зв’язки між емоційним інтелектом та усіма шкалами лідерських якостей. У групі студентів гуманітарних спеціальностей з низьким рівнем емоційного інтелекту не встановлено кореляційних зв’язків між емоційним інтелектом та лідерськими якостями. В інших групах студентів встановлено певні кореляційні зв’язки між емоційним інтелектом та лідерськими якостями.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації щодо підготовки та захисту кваліфікаційної (магістерської) роботи
    (2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга Владиславівна
    Методичні рекомендації визначають основні вимоги до кваліфікаційної роботи зі спеціальності 232 Соціальне забезпечення, процедуру її підготовки та публічного захисту. Методичні рекомендації розроблені на основі нормативно-правових актів, Положення «Про підготовку до захисту випускної кваліфікаційної роботи здобувачів вищої освіти першого та другого рівня у Навчально-науковому інституті соціально-гуманітарних технологій НТУ «ХПІ». Призначені для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти НТУ «ХПІ», а також можуть бути корисними іншим навчальним закладам, які здійснюють підготовку здобувачів вищої освіти за освітньо-професійними програмами в межах спеціальності 232 Соціальне забезпечення.
  • Ескіз
    Документ
    Інновації в соціальному розвитку
    (2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга Владиславівна; Чеботарьов, Микола Корнійович
    Навчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Інновації в соціальному розвитку» та активізації самостійної роботи студентів вищих закладів освіти спеціальності «Соціальне забезпечення». Методичні рекомендації складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для студентів НТУ «ХПІ» спеціальності «Соціальне забезпечення».
  • Ескіз
    Документ
    Психологія травм у соціальній роботі
    (2023) Романовський, Олександр Георгійович; Черкашин, Андрій Іванович; Грень, Лариса Миколаївна
    Навчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Психологія травм у соціальній роботі» та активізації самостійної роботи студентів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до заліку та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для студентів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».
  • Ескіз
    Документ
    Тимбілдинг в соціальному забезпеченні
    (2023) Романовський, Олександр Георгійович; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Квасник, Ольга Віталіївна
    Навчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Тимбілдинг в соціальному забезпеченні» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні рекомендації складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».
  • Ескіз
    Документ
    Теорія і практика тренінгової роботи
    (2023) Романовський, Олександр Георгійович; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Квасник, Ольга Віталіївна
    Навчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Теорія і практика тренінгової роботи» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».
  • Ескіз
    Документ
    Оцінка потреб громад в соціальних послугах
    (2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга Владиславівна; Чеботарьов, Микола Корнійович
    Навчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Оцінка потреб громад в соціальних послугах» та активізації самостійної роботи студентів вищих закладів освіти спеціальності «Соціальне забезпечення». Методичні рекомендації складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для студентів НТУ «ХПІ» спеціальності «Соціальне забезпечення».
  • Ескіз
    Документ
    Основи інформаційно-аналітичної діяльності керівника соціального закладу
    (2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга Владиславівна; Чеботарьов, Микола Корнійович
    Навчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Основи інформаційно-аналітичної діяльності керівника соціального закладу» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».
  • Ескіз
    Документ
    Міжнародна діяльність керівника соціального закладу
    (2023) Романовський, Олександр Георгійович; Лапузіна, Олена Миколаївна; Грень, Лариса Миколаївна
    Навчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Міжнародна діяльність керівника соціального закладу» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні рекомендації складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».
  • Ескіз
    Документ
    Лідерство в управлінні соціальними процесами
    (2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Шаполова, Вікторія Валеріївна; Квасник, Ольга Віталіївна
    Навчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Лідерство в управлінні соцільними процесами» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завдань для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».