Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні умови формування готовності майбутніх менеджерів до адаптивного управління
    (Jerozolimskie, 2017) Романовський, Олександр Георгійович; Чеботарьов, Микола Корнійович
    У статті обґрунтовано та проаналізовано практичну реалізацію педагогічних умов формування готовності майбутніх менеджерів до адаптивного управління: використання інноваційних технологій для формування готовності майбутніх менеджерів до адаптивного управління, активізація рольової взаємодії викладачів і студентів, спрямованої на ефективну включеність у процес формування готовності до адаптивного управління, спрямованості майбутніх менеджерів на формування готовності до адаптивного управління.
  • Ескіз
    Документ
    Сутнісні характеристики сучасного стану розвитку теорії адаптивного управління в освітніх системах
    (НТУ "ХПІ", 2014) Романовський, Олександр Георгійович; Чеботарьов, Микола Корнійович
    Показано необхідність адаптивного управління в сучасних умовах пошуку відкритих i демократичних моделей управління, які можуть забезпечити гнучкість системи управління у нестабільній ситуації, коли вiдбуваються швидкоплинні зміни i впроваджуються іноваційні технології вiдповiдно до вимог суспільства. У статтi розглянуто розвиток теорії адаптивного управлiння в освітніх системах, зокрема в системi вищого навчального закладу. Розкрито суттсть адаптивного управління та вихiднi теоретичні положення, які лежать в її основi. Виділено сутнісі характеристики адаптивного управління: закономiрностi, ключовi принципи, структура, функції i технології, а також спеціальний іструментарій у виглядi факторно-критерiальних моделей дiяльностi учасників освітнього процесу та освітнього закладу в цілому, які розробляються для оргаюзації та здійснення адаптивного управління.