Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Роль академіка Івана Зязюна у науково-педагогічній діяльності кафедри педагогіки та психології управління соціальними системами та Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"(НТУ "ХПІ", 2015) Романовський, Олександр ГеоргійовичСтаттю присвячено пам'яті видатного українського педагога, філософа, Людини-творця - Івана Андрійовича Зязюна. Розкрито особливості широкої палітри багатогранної натури вченого, його призначення, силу його інтелекту, талант у спілкуванні з людьми, великий життєвий досвід, його наукову і життєву філософію, що ввібрала в себе кращі ідеї всесвітньо відомих філософів і педагогів. Увагу акцентовано на науковій спадщині великого вченого. У центрі уваги - основні положення його концепції Педагогіки Добра: розуміння значення особистості педагога; розгляд педагогіки як мистецтва; важливість спрямованості педагога на Добро, Красу, Істину; значущість моральності педагога для ефективної професійної діяльності; аксіологічна лінія розуміння честі і гідності інших людей; гуманність викладача і вчителя стосовно студента й учня; необхідність розвитку в учнів спрямованості на саморозвиток; визначальна роль освіти не тільки в розвитку особистості, а й суспільства в цілому; відповідальність кожної людини, яка живе на планеті; бачення стратегічного напряму в розвитку теорії та практики філософських, педагогічних і психологічних досліджень у формуванні творчої особистості, політичних, економічних і професійних еліт у XXІ столітті. Зроблено аналіз витоків формування наукової школи І. А. Зязюна, розкрито ключові ідеї та наукові напрями, що розробляються учнями і послідовниками вченого.Документ Творчість як джерело духовного становлення студентів НТУ «ХПІ»(НТУ "ХПІ", 2013) Романовський, Олександр ГеоргійовичВ статі дано визначення поняття "духовність", розглянуті підходи до визначення духовності. Дано визначення поняття "духовне становлення особистості", розкриті основи формування духовності та людської творчості. Запропоновані способи вирішення проблеми духовного становлення студента.