Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
17 результатів
Результати пошуку
Документ Читаймо українською!(ТОВ "Цифра Прінт", 2013) Романов, Юрій Олександрович; Романьок, Людмила ВікторівнаДані методичні вказівки містять тексти про Україну культурологічного змісту, кожний із яких оздоблено завданнями, що мають на меті переказ тексту та надання розгорнутої відповіді на підсумкове запитання. Призначені для студентів середнього (В1) етапу навчання, які володіють німецькою та/або російською мовами.Документ Пріоритети мовної підготовки фахівців у царині міжнародних економічних відносин в освітніх закладах міста Харкова: історичний спадок і сучасні вектори(Подільський державний аграрно-технічний університет, 2020) Гарник, Людмила Петрівна; Вітковський, Юрій; Снігурова, Ірина Іванівна; Романьок, Людмила Вікторівна; Камишнікова, РазіяДокумент Використання традиційних та інноваційних технологій у навчанні іноземних студентів технічного університету(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Снігурова, Ірина Іванівна; Романьок, Людмила ВікторівнаДокумент Гуманістичне виховання студентської молоді в процесі навчання спілкуванню(Харківський національний університет радіоелектроніки, 2020) Снігурова, Ірина Іванівна; Романьок, Людмила ВікторівнаДокумент Подолання ментально-культурних бар’єрів у процесі опанування іноземної мови за професійним спрямуванням(2020) Гарник, Людмила Петрівна; Снігурова, Ірина Іванівна; Столярова, Наталія Павлівна; Романьок, Людмила ВікторівнаСучасна вища освіта спрямована на всебічний розвиток особистості її здобувача, професіоналізм та потенціал якого визначають професійні здібності, набуті ним знання, а також загальна культура, яка включає високі моральні якості, відповідальність, комунікабельність, толерантність, володіння іноземними мовами, соціальну мобільність, конкурентоспроможність і затребуваність як фахівця на ринку праці. Втім мовна підготовка – опанування іноземної мови за професійним спрямуванням є доволі складним педагогічним завданням, яке постає як перед фахівцями з мовної підготовки іноземних студентів, так і перед педагогами-предметниками, які викладають фахові дисципліни іноземними мовами. У статті подано авторське бачення проблеми подолання ментально-культурних бар’єрів, які постають перед викладачами та здобувачами вищої освіти під час опанування ними іноземної мови за професійним спрямуванням.Документ Дидактичні аспекти викладання української мови як іноземної за професійним спрямуванням(ФОП Охотнік В. С., 2020) Гарник, Людмила Петрівна; Снігурова, Ірина Іванівна; Столярова, Наталія Павлівна; Романьок, Людмила ВікторівнаДокумент Особливості мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів на підготовчому етапі навчання(Іванченко І. С., 2019) Романьок, Людмила Вікторівна; Снігурова, Ірина ІванівнаДокумент Використання зорової наочності під час семантизації лексики в іншомовній аудиторії(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Романьок, Людмила Вікторівна; Снігурова, Ірина ІванівнаДокумент Роль міжнародних служб університету в управлінні якістю надання освітніх послуг і підвищенні його конкурентоспроможності на національному та міжнародному рівнях(Національна металургійна академія України, 2019) Гарник, Людмила Петрівна; Снігурова, Ірина Іванівна; Романьок, Людмила ВікторівнаДокумент Семантизація слів у процесі навчання української та російської мов як іноземних(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Романьок, Людмила Вікторівна; Снігурова, Ірина Іванівна