Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Алгоритм керування електромеханічними силовими установками військових машин та електротракторів(Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2021) Коритченко, Костянтин Володимирович; Самородов, Вадим Борисович; Краснокутський, Володимир Миколайович; Ткачов, Вячеслав ЮрійовичДокумент Теоретичне визначення основних показників гідрооб’ємно-механічної трансмісії вантажного автомобіля при варіації робочого об’єма гідромашин(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Самородов, Вадим Борисович; Гармаш, Дмитро ОлександровичУ зв’язку з ростом тенденції використання безступінчастих гідрооб’ємно-механічних трансмісій (ГОМТ) на транспортних засобах не тільки сільськогосподарського призначення, а й дорожньо-будівельних, лісозаготівельних та на машинах спеціального призначення, питання щодо встановлення такого типу трансмісії на вітчизняні автомобілі КрАЗ стає все гостріше та перспективніше. Найважливійшою частиною безступінчастих ГОМТ є гідрооб’ємна передача (ГОП), яка забезпечує плавну зміну передаточного відношення трансмісії і складається з двох гідромашин об’ємного типу: гідронасоса та гідромотора. Визначення показників ГОП при використанні гідромашин з різним робочим об’ємом є обов’язковим кроком, без якого неможлива подальша робота в напрямку використання безступінчатих ГОМТ на вантажних автомобілях спеціального призначення. У статті йдеться про теоретичне визначення показників ГОМТ при використанні в ГОП аксіально-поршневих гідромашин різного робочого об'єму з похилим диском. Досліджується вплив зміни робочого об'єму на основні показники безступінчатих ГОМТ, такі як коефіцієнт корисної дії (ККД) ГОП і ГОМТ в цілому, перепад робочого тиску, потужність двигуна при русі в повнопотоковому, в робочому і в транспортному режимах. Як об'єкт дослідження використана двухпоточная ГОМТ №1, розроблена кафедрою «Автомобіле-і тракторобудування» Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», автомобіль КрАЗ 6233М і аксіально-поршневі гідромашини робочим об'ємом 89 см 3, 118 см 3 виробництва акціонерного товариства «Гідросила» та 150 см 3 виробництва італійської фірми Bondioli & Pavesi. Подано рекомендації щодо можливої безступінчастої ГОМТ для автомобіля типу КрАЗ 6233М.Документ Перспективні гідрооб'ємно-механічні трансмісії для колісних тракторів сільськогосподарського призначення(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2013) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій ІгоровичНаведено кінематичні схеми перспективних гідрооб'ємно-механічних трансмісій, ідентифіковано їх основні конструктивні параметри, типорозміри гідромашин гідрооб'ємної передачі, визначені кінематичні, силові та енергетичні параметри трансмісій.Документ Сучасні гідрооб'ємно-механічні трансмісії: Fendt Variо(Севастопольський національний технічний університет, 2013) Самородов, Вадим Борисович; Єпіфанов, Віталій Валерійович; Бондаренко, Анатолій ІгоровичВ роботі представлені результати статичного аналізу трансмісії трактора Fendt 939 Variо та результати моделювання розгону даного трактора при різних робочих об'ємах гідромоторів та змінній силі тяги на гаку.Документ Результати моделювання процесу розгону трактора Fendt 939 Vario(Полтавська державна аграрна академія, ПП "Технологічний Центр", 2013) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій ІгоровичУ роботі визначено вплив законів зміни параметрів регулювання гідрооб'ємної передачі, робочих об'ємів гідромоторів на основні параметри трансмісії та буксування коліс трактора при змінній силі тяги на гаку та розгоні на тяговому діапазоні, проведений порівняльний аналіз буксування коліс трактора Fendt 939 Vario з трактором, що має еквівалентні параметри, але механічну трансмісію. Також в роботі розглянуто та проаналізовано розгін трактора при виконанні транспортних робіт.Документ Порівняльний аналіз безступінчастих двопотокових гідрооб'ємно-механічних трансмісій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2012) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій ІгоровичФормалізовано та систематизовано основні закономірності розподілу кінематичних, силових та енергетичних параметрів гідрооб'ємно-механічних трансмісій, що працюють за схемами "диференціал на вході" та "диференціал на виході".Документ Безступінчасті гідрооб'ємно-механічні трансмісії як невід'ємний елемент сучасних тракторів(Севастопольський національний технічний університет, 2012) Самородов, Вадим Борисович; Єпіфанов, Віталій Валерійович; Бондаренко, Анатолій ІгоровичВ роботі визначені переваги та недоліки гідрооб'ємно-механічних трансмісій, оцінено доцільність використання гідрооб'ємно-механічних трансмісій на тракторах.Документ Безступінчасті гідрооб'ємно-механічні трансмісії як невід'ємний елемент сучасних автомобілів, будівельної і спеціальної техніки(Севастопольський національний технічний університет, 2012) Самородов, Вадим Борисович; Єпіфанов, Віталій Валерійович; Бондаренко, Анатолій ІгоровичВ роботі визначені переваги та недоліки гідрооб’ємно-механічних трансмісій, області їх застосування, оцінено доцільність використання гідрооб’ємно-механічних трансмісій на автомобілях, будівельній і спеціальній техніці.Документ Тенденції та перспективи застосування в автомобіле- і тракторобудуванні безступінчастих гідрооб'ємно-механічних трансмісій(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2012) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій ІгоровичВизначено переваги та недоліки гідрооб'ємно-механічних трансмісій, галузь їх застосування, оцінено доцільність використання гідрооб'ємно-механічних трансмісій на автомобільному транспорті та сільськогосподарських машинах.