Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
13 результатів
Результати пошуку
Документ Експериментальне підтвердження раціональної зміни параметру регулювання гідромашини в процесі розгону та гальмування гідрооб’ємно-механічної трансмісії(Consilium Sp. z o.o., Poland, 2017) Самородов, Вадим Борисович; Кожушко, Андрій Павлович; Мітцель, Микола Олександрович; Пелипенко, Євген Сергійович; Бурлига, М. Б.Запропоновано гіпотезу щодо випукло-вигнутої форми зміни параметру регулювання в безступінчастих гідрооб’ємно-механічних трансмісіях (ГОМТ) мобільних машин (тракторів, дорожньо-будівельних та військових машин, тощо). Суть гіпотези полягає в тому, що при випуклій залежності параметра регулювання ГОМТ від часу (у порівнянні з лінійною залежністю) забезпечується найбільш ефективний розгін машини, а при вигнутій формі – найбільш ефективне гальмування. Наведено розроблений кафедрою автомобіле- та тракторобудування Національного технічного університету «Харківського політехнічного інституту» лабораторний стенд, для дослідження робочих процесів та їх параметрів в ГОМТ. Експериментально і теоретично підтверджено запропоновану авторами гіпотезу щодо випукло-вигнутої форми зміни параметру регулювання в ГОМТ з метою найбільш ефективного розгону та гальмування. Представлена математична модель ГОМТ для аналізу робочих процесів та їх параметрів щодо стенду, який імітує розгін та гальмування мобільної машини.Документ Дорожні випробування колісного трактора з двопотоковою гідрооб'ємно-механічною трансмісією(Первый независимый научный вестник, 2015) Самородов, Вадим Борисович; Кожушко, Андрій Павлович; Мітцель, Микола ОлександровичВ роботі представлено динамічну математичну модель двопотокової гідрооб'ємно-механічної трансмісії типу з диференціалом "на виході" та результати експериментального дослідження, отримані на першому українському тракторі з ГОМТ виробництва ПАТ "ХТЗ". Показано датчики та реєструючу апаратуру, що була використана під час випробувань. Представлено теоретичні та експериментальні графіки основних параметрів, та зроблені висновки щодо адекватності математичної моделі.Документ К определению температурных режимов работы гидрообъемной передачи в составе бесступенчатой гидрообъемно-механической трансмиссии колесного трактора(Consilium Sp. z o.o., 2016) Самородов, Вадим Борисович; Шевцов, Вадим МихайловичВ статье представлен анализ способов определения и методов описания температурных режимов на различных участках гидрообъемной передачи в составе бесступенчатых трансмиссий тракторов. Предложены методики для определения температур в гидрообъемных передачах в составе двухпоточных гидрообъемно – механических трансмиссий тракторов с учетом их конструктивных и эксплуатационных характеристик. В статье обоснована необходимость выполнения предварительного анализа кинематических и силовых характеристик трансмиссии с целью определения потоков мощности, проходящих через гидрообъемную передачу.Документ Визначення основних техніко-економічних показників машинно-тракторного агрегату на базі колісного трактора з двопотоковою гідрооб’ємно-механічною трансмісією(НТУ "ХПІ", 2018) Самородов, Вадим Борисович; Гриненко, Геннадій ГеннадійовичПредставлені результати реалізації математичної моделі машинно-тракторного агрегату (МТА) з безступінчастою двопотоковою гідрооб’ємно-механічною трансмісією (ГОМТ), що ґрунтується на трансмісійному матричному аналізі при визначенні параметрів ГОМТ-1С розробки НТУ «ХПІ» і АО «ХТЗ» та основних техніко-економічних показників (ТЕП) роботи трактора ХТЗ-242К на оранці. Проаналізовано взаємозв'язок режимів роботи трактора, крюкового навантаження, дійсної швидкості руху, буксування трактора з основними ТЕП - продуктивністю, ефективним коефіцієнтом корисної дії (ККД) і погектарною витратою палива.Документ Теоретичний аналіз основних тягових показників вантажного автомобіля з двопотоковою гідрооб’ємно-механічною трансмісією(НТУ "ХПІ", 2018) Самородов, Вадим Борисович; Гармаш, Дмитро ОлександровичПідвищення технічних показників завжди мало пріоритетний характер на всіх етапах розвитку автомобіле- і тракторобудування. В представленній статті піде мова про теоретичне обгрунтування використання гідрооб’ємно-механічної трансмісії. В якості об’єкта дослідження були використані двопотокова ГОМТ №1, розроблена кафедрою «Автомобіле- і тракторобудування» НТУ «ХПІ», та автомобіль КрАЗ 6233МДокумент Обоснование применения гидрообъемно–механических трансмиссий на колесных тракторах путем экспериментального определения основных эксплуатационных характеристик гидрообъемной передачи(НТУ "ХПИ", 2015) Самородов, Вадим Борисович; Деркач, Олег Игоревич; Шуба, Сергей Александрович; Шевцов, Вадим Михайлович; Митцель, Николай АлександровичПроведены экспериментальные исследования гидрообъемной передачи, входящей в состав гидрообъемно–механической трансмиссии, и получены основные параметры, характеризующие эффективность ее работы. В результате эксперимента подтверждена эффективность бесступенчатой гидрообъемно–механической трансмиссии и целесообразность ее использования на колесных тракторах различного тягового класса. Представлена кинематическая схема оригинального испытательного стенда трансмиссии и места подключения регистрирующих контрольно–измерительных приборов.Документ Розподіл потоків потужності у гідрооб’ємно-механічних трансмісіях, що працюють за схемою "диференціал на вході"(НТУ "ХПІ", 2012) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій ІгоровичУ роботі наведені схеми гідрооб’ємно-механічних трансмісій, що працюють за схемою "диференціал на вході" зі всіма можливими з'єднаннями механічної та гідравлічної гілки з ланками триланкового планетарного механізму. Визначені напрями потоків потужності в замкнутому контурі даних двопотокових трансмісій.Документ Гидрообъемно-механическая трансмиссия гусеничной машины с автономным бесступенчатым управлением в прямолинейном движении и в повороте(НТУ "ХПИ", 2012) Самородов, Вадим Борисович; Агапов, Олег НиколаевичПредложена и исследована гидрообъемно-механическая трансмиссия для гусеничной машины с автономным бесступенчатым регулированием прямолинейного движения и поворота, благодаря использованию отдельных гидрообъемных передач в контурах прямолинейного движения и поворота.Документ Перспективні трансмісії колісних тракторів(НТУ "ХПІ", 2014) Самородов, Вадим Борисович; Бондаренко, Анатолій Ігорович; Кожушко, Андрій Павлович; Пелипенко, Євген Сергійович; Мітцель, Микола ОлександровичВ умовах ринкової економіки вибір оптимального типу трансмісії для тракторів різних потужностей, призначення і конкретних умов експлуатації є однією з найважливіших задач, що ставляться перед виробниками сільськогосподарської техніки. Саме тому в роботі розглянуті тенденції розвитку трансмісій колісних тракторів, наведені та проаналізовані перспективні трансмісії на прикладі ринків розвинених країн – західноєвропейськіх ринків, де застосовуються самі передові технології для обробки ґрунту. Встановлено, що на даний момент спостерігається: суттєве збільшення на тракторах безступінчастих трансмісій, зокрема гідрооб’ємно-механічних; збільшення на тракторах потужністю до 50 кВт безступінчастих трансмісій з механічним варіатором, які, як правило, не застосовуються на тракторах більшої потужності із-за підвищеного зносу контактних поверхонь варіатора; початок робіт зі створення зразків колісних тракторів з безступінчастими електромеханічними трансмісіями, проте, доки немає жодних даних по яких можна було б порівняти електромеханічні трансмісії з іншими типами трансмісій; збільшення потужностних діапазонів коробок передач, що перемикаються під навантаженням, запровадження системи автоводіння, запису типових операцій і автоматичного управління перемиканням передач.Документ Технико-экономические показатели колесного трактора с бесступенчатой двухпоточной гидрообъемно-механической трансмиссией(НТУ "ХПИ", 2014) Самородов, Вадим Борисович; Шуба, Сергей Александрович; Деркач, Олег Игоревич; Яловол, Иван Владимирович; Колодяжный, Александр ВладимировичПредставлены результаты разработки математической модели взаимосвязей режимов работы гидрообъемной-механической трансмиссии, крюковой нагрузки, действительной скорости движения МТА, потерь в трансмиссии, буксования колес трактора с основными ТЭП – производительностью, эффективным крюковым КПД, погектарным расходом топлива Произведен расчет и анализ основных технико-экономических показателей, а также определены рациональные режимы работы трактора с учетом балластирования.