Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
1 результатів
Результати пошуку
Документ Психологические основы обучения иностранных студентов языку будущей специальности(ВД "Гельветика", 2019) Северин, Надежда Васильевна; Криволапова, Елена Владимировна; Квашина, Татьяна СергеевнаСтаттю присвячено дослідженню психологічних основ навчання іноземних студентів мові майбутньої спеціальності. Виділені основні дидактичні принципи цілісного педагогічного процесу, які забезпечують успішне навчання. Розглянута історична ретроспектива питання. З’ясовано, що проблема вивчення психологічних аспектів навчання іноземним мовам постійно цікавить вчених. Її розглядали у своїх працях українські та зарубіжні дослідники. Вчені виділяють чотири групи принципів навчання – лінгвістичні, психологічні, дидактичні та методичні. Метою цієї статті є дослідження психологічних принципів, від реалізації яких значною мірою залежить ефективність процесу навчання мові фаху. Мотивація є незаперечним фактором успішності навчання, особливо в процесі вивчення іноземних мов. Мотив спонукає до діяльності, пов’язаної із задоволенням потреб людини. Дослідники акцентують увагу на розвитку позитивних мотивів, міжпредметних зв’язках як одному з важливих стимулів підвищення інтересу студентів до іноземної мови, виявленні основних видів мотивації та інших питаннях. Урахування психологічних особливостей студентів – мотивів, почуття впевненості в собі, наполегливості у досягненні поставлених цілей, розвитку способів мислення та інших є основою сучасного вивчення іноземних мов. Мотивація відіграє важливу роль у процесі навчання іноземних студентів російській / українській мові. На факультеті міжнародної освіти Національного технічного університету "ХПІ" створено низку навчальних посібників з наукового стилю мовлення, які відіграють важливу роль у навчанні іноземних студентів мові майбутньої спеціальності. Вони призначені для навчання мовам студентів різних спеціальностей – майбутніх інженерів, економістів, лікарів. Навчальний матеріал посібників максимально орієнтований на професійні потреби студентів. Робота з ними здійснюється паралельно викладачами кафедри гуманітарних наук та кафедри природничих наук. Принципи поетапного формування знань та навичок, врахування психологічних особливостей студентів забезпечують максимальну ефективність навчального процесу.