Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Спеціалізований рухомий склад на автомобільному транспорті(ТОВ "Друкарня Мадрид", 2020) Краснокутський, Володимир Миколайович; Самородов, Вадим Борисович; Селевич, Сергій ГеннадійовичВикладено класифікацію, загальну будову сучасного рухомого складу автомобільного транспорту. Значну увагу приділено розгляду вимог, що висуваються до конструкції рухомого складу. Розраховано на студентів спеціальності 274 «Автомобільний транспорт», буде корисним при вивченні курсу «Вступ до спеціальності» та «Конструкції автомобілів і їх аналіз».Документ Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з курсу "Технічна експлуатація, обслуговування і основи ремонту трактора"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2013) Мироненко, Віктор Іванович; Бондаренко, Анатолій Ігорович; Маренич, Олексій Миколайович; Селевич, Сергій ГеннадійовичДані методичні вказівки призначені для студентів усіх форм навчання для виконання лабораторних робіт і поліпшення самостійного навчання студентів з дисципліни «Технічна експлуатація, обслуговування і основи ремонту трактора» для студентів спеціальності 6.05050305 «Колісні та гусеничні транспортні засоби». Наданий матеріал міститься в 11 лабораторних роботах, що охоплює основні види робіт з експлуатації, обслуговування і ремонту трактора. З кожної теми робота містить список рекомендованої літератури, контрольні запитання та рисунки для кращого засвоєння матеріалу при самостійному вивченні студентами.Документ Двопотокова гідрооб'ємна механічна трансмісія транспортного засобу(Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, 2020) Самородов, Вадим Борисович; Мандрика, Володимир Ростиславович; Островерх, Олександр Олегович; Селевич, Сергій ГеннадійовичДвопотокова гідрооб'ємна механічна трансмісія транспортного засобу містить двигун, планетарний механізм, гідрооб'ємну передачу, механічну коробку передач, лебідку, колеса, причому крутний момент від двигуна передається через вхідний вал водила планетарного механізму, епіциклічна шестірня якого через шестерні та вхідний вал з'єднана з гідронасосом, а сонячна шестірня через вихідний вал та шестерні з'єднана з вихідним валом гідромотора, муфту вмикання, при переміщенні якої крутний момент передається на вихідні вали механічної коробки передач, що з'єднані з колесами та лебідкою. Додатково трансмісія містить реверсний редуктор, вхід муфти перемикання якого з'єднаний з вихідним валом сонячної шестірні планетарного механізму, а вихід в залежності від її перемикання змінює крутний момент на протилежний, який передається на вхід муфти вмикання механічної коробки передач і далі, на вихідні вали механічної коробки передач, що з'єднані з колесами та лебідкою.Документ Оцінка ефективності системи RoadAR для розпізнавання дорожніх знаків(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Блажко, А. Ю.; Селевич, Сергій ГеннадійовичДокумент Передумови розробки системи дистанційного управління сільськогосподарською технікою в процесі виконання польових робіт із використанням GPS(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Бугай, О. В.; Селевич, Сергій ГеннадійовичДокумент Процес автоматичного керування гальмуванням колісної машини(Державний департамент інтелектуальної власності, 2009) Гецович, Євгеній Мойсейович; Селевич, Сергій Геннадійович; Шелудченко, Володимир ВіталійовичПроцес автоматичного керування гальмуванням колісної машини, який полягає в безперервному коректуванні темпу зміни тиску у виконавчих апаратах гальмового приводу пропорційно різниці посилених сигналів кутового прискорення колеса та поздовжнього прискорення колісної машини, вимірюваних у процесі гальмування, з урахуванням знака різниці, який відрізняється тим, що коефіцієнт підсилення сигналу поздовжнього прискорення в кожному каналі керування збільшують пропорційно збільшенню навантажувально-зчіпних умов і зменшують пропорційно відносному поздовжньому ковзанню колеса (коліс), керованого даним каналом. 2. Процес автоматичного керування гальмуванням колісної машини за п. 1, який відрізняється тим, що при прямолінійному русі колісної машини коефіцієнт підсилення сигналу поздовжнього прискорення збільшують у каналах керування гальмуванням коліс передніх осей і зменшують у каналах керування гальмуванням коліс задніх осей пропорційно сигналу датчика поздовжнього прискорення. 3. Процес автоматичного керування гальмуванням колісної машини за п. 1, який відрізняється тим, що при криволінійному русі колісної машини коефіцієнт підсилення сигналу поздовжнього прискорення збільшують у каналах керування гальмуванням коліс зовнішнього борту та зменшують у каналах керування гальмуванням коліс внутрішнього борту пропорційно сигналу датчика поперечного прискорення колісної машини.Документ Модулятор тиску в гідравлічному гальмівному приводі(Державний департамент інтелектуальної власності, 2009) Гецович, Євгеній Мойсейович; Селевич, Сергій Геннадійович; Мартинець, Тетяна ВікторівнаМодулятор тиску в гідравлічному гальмівному приводі, який містить плунжер, встановлений в об'ємі, що відсікається, відсічний клапан, утворений відсічними кромками, виконаними на плунжері та втулці, в якій він встановлений, і канал підведення робочої рідини від джерела тиску до відсіченого об'єму, який відрізняється тим, що канал підведення робочої рідини утворений виконаними на поверхні плунжера повздовжніми та кільцевою канавкамиДокумент Вибір моделі для опису динаміки руху колісних машин(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Бондаренко, Анатолій Ігорович; Селевич, Сергій ГеннадійовичДокумент Шляхи підвищення ефективності розпізнавання дорожніх знаків(НТУ "ХПІ", 2015) Селевич, Сергій ГеннадійовичВиконано огляд color–based, shape–based та machine learning підходів до ідентифікації дорожніх знаків у системах розпізнавання дорожніх знаків TSR. Виділено перелік та наведені приклади факторів, що впливають на достовірність розпізнавання. Пропонується логіка використання бази даних GPS координат та назв дорожніх знаків разом із системою GPS навігації та подальшим застосуванням модифікацій перетворень Хаффа для підвищення ефективності розпізнавання. Наведені атрибути класифікації результатів розпізнавання дорожніх знаків.Документ Розрахунок часових характеристик електричного гальмівного приводу(НТУ "ХПІ", 2013) Селевич, Сергій Геннадійович; Лимаренко, Є. В.Наведені результати розрахунку часових характеристик на математичній моделі електромеханічного виконавчого елементу гальмівної системи. Зроблені висновки про відповідність моделі експериментальним дослідженням.