Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Дослідження ризиків моніторингу технічного стану об’єктів авіації(Харківський національний університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2015) Семенов, Сергій Геннадійович; Зиков, І. С.; Давидов, В. В.Доведено актуальність питання дослідження та визначення ризиків моніторингу технічного стану авіаційної системи. Наведено новий підхід щодо проблеми оцінки ризиків і уразливості об'єкта. Розглянуто імовірнісний підхід щодо оцінки залишкового ресурсу з урахуванням виявлених дефектів. Запропоновані еквіваленти втрат при оцінці ризиків прямих або непрямих наслідків несправного технічного стану авіаційної техніки. Визначено, що завдання оцінки ризиків, пошуку дефектів і пошкоджень, а також прогнозування залишкового ресурсу за даними приладового моніторингу в математичному сенсі відносяться до категорії обернених задач, оптимальним методом вирішення яких є метод байєсівськими реконструкції з використанням апріорної інформації.Документ Дослідження ризиків моніторингу технічного стану об'єктів авіації(Харківський університет Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба, 2015) Семенов, Сергій Геннадійович; Зиков, І. С.; Давидов, Вячеслав ВадимовичДоведено актуальність питання дослідження та визначення ризиків моніторингу технічного стану авіаційної системи. Наведено новий підхід щодо проблеми оцінки ризиків і уразливості об'єкта. Розглянуто імовірнісний підхід щодо оцінки залишкового ресурсу з урахуванням виявлених дефектів. Запропоновані еквіваленти втрат при оцінці ризиків прямих або непрямих наслідків несправного технічного стану авіаційної техніки. Визначено, що завдання оцінки ризиків, пошуку дефектів і пошкоджень, а також прогнозування залишкового ресурсу за даними приладового моніторингу в математичному сенсі відносяться до категорії обернених задач, оптимальним методом вирішення яких є метод байєсівськими реконструкції з використанням апріорної інформації.