Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Особистість викладача як чинник ефективної підготовки студентів психологів до майбутньої професійної діяльності(Університет ім. Альфреда Нобеля, 2017) Богдан, Жанна Борисівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Середа, Наталія ВікторівнаРозглянуто питання успішності професійної діяльності викладачів, вплив особистості викладача на формування студентської молоді. Наведено результати емпіричного дослідження, згідно з якими було виявлено особистісні якості, які є властивими саме успішним викладачам. Визначено загальний показник життєстійкості та домінування компонентів, які становлять цей показник. З'ясовано пріоритети життєвих сфер і термінальних цінностей професійного життя у двох групах викладачів.Документ Актуальні проблеми формування педагогічної культури викладача вищої школи(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Богдан, Жанна Борисівна; Середа, Наталія ВікторівнаДокумент Психолого-педагогічні аспекти діагностики та шляхів формування відповідальності особистості майбутніх фахівців(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Богдан, Жанна Борисівна; Підбуцька, Ніна Вікторівна; Середа, Наталія Вікторівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна ОлександрівнаУ статті проведено теоретико-методологічний аналіз дефініції "відповідальність”, розглянуто різні види структури складного феномену відповідальності особистості; проаналізовано чотирикомпонентну структуру відповідальності особистості, що включає в себе когнітивний, мотиваційний, поведінково-вольовий, морально-духовний компоненти. На основі поданої структури, що дозволяє дослідити рівні сформованості відповідальності особистості від надвідповідальності до невідповідальності за всіма компонентами, було проведено діагностику рівня відповідальності особистості здобувачів другого освітнього рівня “магістр” за трьома спеціальностями 053 “Психологія”, 011 “Освітні, педагогічні науки”, 281 “Публічне управління та адміністрування”. З’ясовано, що здобувачі жодної зі спеціальностей не мають достатньо розвиненої відповідальності за всіма компонентами, що зумовлює необхідність розробки та впровадження відповідної розвиваючої та корекційної програми в освітній процес. На основі отриманих результатів було запропоновано психолого-педагогічну програму, що складається з трьох блоків - інформаційного, операційно-діяльнісного та рефлексивного - для комплексного підвищення рівня відповідальності особистості студентів-магістрантів.Документ Формування комунікативної компетентності студентів закладів вищої освіти(Мадрид, 2020) Богдан, Жанна Борисівна; Середа, Наталія Вікторівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна ОлександрівнаМонографію присвячено проблемі дослідження формування комунікативної компетентності студентів закладів вищої освіти у процесі вивчення психолого-педагогічних та управлінських дисциплін. Створення нових умов навчання і виховання сучасної молоді направлено на здійснення більш якісної і різнопланової підготовки висококваліфікованих фахівців різних напрямів навчання. Розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічну технологію формування комунікативної компетентності студентів ЗВО. Призначено для наукових працівників, педагогів, аспірантів і студентів закладів вищої освіти.Документ Гендерні відмінності особистісних характеристик віртуального спілкування молоді студентського віку(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Богдан, Жанна Борисівна; Середа, Наталія ВікторівнаУ статті розглянуто певні особливості віртуального спілкування активних інтернет-користувачів студентського віку; проведено емпіричне дослідження; визначено гендерні відмінності особистісних характеристик молоді під час інтернет-комунікацій.