Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Професійно-етичні засади педагогічної діяльності
    (ФОП Іванченко І. С., 2020) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Середа, Наталія Вікторівна
    В основу тексту лекцій покладено знання про професійно-етичні засади педагогічної етики, нормативно-етичні принципи, якими потрібно керуватися майбутньому фахівцеві педагогічного профілю у процесі спілкування із студентами, колегами. Курс базується на вивченні характеру професійно-етичної діяльності майбутнього педагога й етичних відносин у професійному середовищі. Призначено для здобувачів освітньо-наукового рівня "Доктор філософії" спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки".
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Педагогічне спілкування та риторика"
    (НТУ "ХПІ", 2016) Середа, Наталія Вікторівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна
    Предметом педагогічної риторики є найважливіша сфера професійної педагогічної діяльності – педагогічне спілкування, культура, етика та техніка мовлення, принципи ораторської майстерності, особливості публічного виступу, специфіка академічного та наукового мовлення. Метою вивчення дисципліни "Педагогічне спілкування та риторика" є надання студентам систематизованих знань із теоретичних засад педагогічної риторики та формування практичних вмінь у педагогічному спілкуванні. Методичні вказівки призначені для магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи".
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Педагогічна етика"
    (НТУ "ХПІ", 2016) Середа, Наталія Вікторівна; Пономарьов, Олександр Семенович
    Метою вивчення дисципліни "Педагогічна етика" є формування у майбутніх викладачів вищої школи моральних цінностей педагогічної професії через засвоєння її нормативних засад, розвиток і саморозвиток професійної етичної культури на рефлексивній основі. У методичних вказівках міститься програма курсу, методичні вказівки до самостійної роботи студентів, контрольне завдання з курсу для студентів заочної форми навчання, інформаційно-методичне забезпечення дисципліни. Призначений для магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи".