Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Педагогічне спілкування та риторика(ТОВ "Видавництво "Підручник НТУ "ХПІ", 2023) Середа, Наталія Вікторівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаМетою навчально-методичного посібника «Педагогічне спілкування та риторика» є надання студентам систематизованих знань із теоретичних засад педагогічної риторики та формування практичних вмінь у педагогічному спілкуванні. Предметом педагогічної риторики є найважливіша сфера професійної педагогічної діяльності – педагогічне спілкування, культура, етика та техніка мовлення, принципи ораторської майстерності, особливості публічного виступу, специфіка академічного та наукового мовлення. Призначений для магістрів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» та для аспірантів усіх спеціальностей.Документ Межі освітнього проєкту(Підручник НТУ "ХПІ", 2023) Пономарьов, Олександр Семенович; Середа, Наталія Вікторівна; Чеботарьов, Микола КорнійовичМетодичні вказівки містять навчальний матеріал з теми, присвяченій важливій характеристиці управління проєктами в освіті, якою виступає визначення поняття меж проєкту. Водночас розглянуто питання залучення зацікавлених сторін та контроль змін і мінімізація зміщення меж проєкту та управління їхніми зміщеннями. Показано, як поняття меж та правильне його використання сприяє успішній реалізації завдань проєкту. Для здобувачів вищої освіти денної та заочної форм навчання другого рівня підготовки «магістр» спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» освітня програма «Педагогіка вищої школи», аспірантів і викладачів, всіх, кого цікавлять проблеми застосування технології управління проєктами в освіті.Документ Особистість викладача як чинник ефективної підготовки студентів психологів до майбутньої професійної діяльності(Університет ім. Альфреда Нобеля, 2017) Богдан, Жанна Борисівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна Олександрівна; Середа, Наталія ВікторівнаРозглянуто питання успішності професійної діяльності викладачів, вплив особистості викладача на формування студентської молоді. Наведено результати емпіричного дослідження, згідно з якими було виявлено особистісні якості, які є властивими саме успішним викладачам. Визначено загальний показник життєстійкості та домінування компонентів, які становлять цей показник. З'ясовано пріоритети життєвих сфер і термінальних цінностей професійного життя у двох групах викладачів.Документ Філософія освіти: система цінностей в культурі педагогіки вищої школи(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Пономарьов, Олександр Семенович; Середа, Наталія Вікторівна; Чеботарьов, Микола КорнійовичПроаналізовано сенс і значення культури педагогічної діяльності та її суспільну цінність. Показано, що культура педагогічної діяльності випливає з ціннісної орієнтації педагогіки вищої школи. Детально розглянуто основні цінності вищої освіти та ціннісні аспекти педагогічної діяльності. Для слухачів магістерської програми зі спеціалізації "Педагогіка вищої школи", аспірантів та молодих викладачів, всіх, хто цікавиться проблемами педагогіки вищої школи.Документ Методичні вказівки та контрольні завдання з курсу "Педагогічне спілкування та риторика"(НТУ "ХПІ", 2016) Середа, Наталія Вікторівна; Солодовник (Бутенко), Тетяна ОлександрівнаПредметом педагогічної риторики є найважливіша сфера професійної педагогічної діяльності – педагогічне спілкування, культура, етика та техніка мовлення, принципи ораторської майстерності, особливості публічного виступу, специфіка академічного та наукового мовлення. Метою вивчення дисципліни "Педагогічне спілкування та риторика" є надання студентам систематизованих знань із теоретичних засад педагогічної риторики та формування практичних вмінь у педагогічному спілкуванні. Методичні вказівки призначені для магістрів спеціальності "Педагогіка вищої школи".