Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 17
  • Ескіз
    Документ
    Самостійна дистанційно-мультимедійна робота іноземних студентів технічних університетів на етапі довишівської підготовки
    (ТОВ фірма "Планер", 2014) Гаврилюк, Юрій Романович; Сладких, Ірина Анатоліївна
    У статті представлені результати організації, досвіду розробки та впровадження відео-уроків з креслення, як самостійної дистанційно-мультимедійної роботи, у систему довишівської підготовки іноземних студентів технічного університету.
  • Ескіз
    Публікація
    Комунікативно-інтенційна модель (КІМ) як нова біозбалансована еволюційна освіта (НБЕО) в аспекті концептуальної трансформації проблемного навчання
    (Publishing house Education and Science, Praha, 2019) Полянська, Ірина Валентинівна; Чернявська, Світлана Миколаївна; Сладких, Ірина Анатоліївна; Шевченко, Валентина Федорівна; Шевченко, Світлана Михайлівна; Заверющенко, Микола Петрович; Немерцова, Олена Євгенівна
    Дана комунікативно-інтенційна модель (КІМ) як нова біозбалансована еволюційна освіта (НБЕО) виникла шляхом конвергентності декількох факторів. По-перше, вона є закономірною реакцією на виклики реальності та тотальні зміни соціуму та навколишнього середовища. По-друге, – як один з можливих шляхів подолати кризу традиційної лівопівкульної освіти (ТЛО) та нівелювати її вкрай негативні впливи на стан здоров'я всіх суб'єктів навчального процесу: як студентів, так і викладачів. По-третє, КІМ виникла, з одного боку, як добуток багаторічних спостережень та вивчення європейських, азіатських, та американських методик викладання мов під час роботи в Анхойському університеті (КНР). З іншого – як нетривіальна інтерпретація компетентнісної парадигми вищої освіти шляхом екстраполяції деяких її принципів на методику викладання лінгвістичних дисциплін. Концептуальна новина КІМ як НБЕО полягає в тому, що модель дозволяє вийти за межі адміністративної ТЛО та завдяки активування правої півкулі подолати її негативні наслідки. Це стає можливим завдяки розробленій системі прийомів та інструментарію КІМ. Через виниклі непорозуміння концептуальної специфічності КІМ як НБЕО під час дискусій з колегами постала необхідність у розв’язанні цього протиріччя. Мета статті – з'ясування характерологічних особливостей КІМ як НБЕО шляхом порівняння з проблемним навчанням (ПН), а також підтвердження ефективності КІМ в активуванні та залученні студентів протягом навчального процесу до специфічних творчих завдань, що гармонізує діяльність мозку та організму в цілому та оздоровлює всіх суб'єктів навчання. Матеріали та методи: було використано метод аналітичного спостереження, опитування, анкетування, структурного аналізу, порівняльний метод, полігону. За певними параметрами в контрольній (КГ) та експериментальній групах (ЕГ) студентів ми порівнювали їх активування протягом семестру. Результати: визначено концептуальні відмінності КІМ як НБЕО щодо ПН як ТЛО; досліджено динаміку змінення активування студентів в ЕГ (зростання на 12,72%) та в КГ (зниження на 9,8%) протягом семестру. Висновки: результати проведеного дослідження визначають концептуальну специфічність та ефективність КІМ як НБЕО в активуванні здатності студентів до творчої проектної діяльності, яка сприяє в цілому гармонізації організму завдяки ініціювання правої півкулі.
  • Ескіз
    Публікація
    Комунікативно-інтенційна модель у контенті нової біозбалансованої еволюційної освіти (розміркування щодо полеміки з колегами-філологами)
    (ТОВ фірма "Планер", 2017) Полянська, Ірина Валентинівна; Чернявська, Світлана Миколаївна; Сладких, Ірина Анатоліївна
    У статті автори аналізують проблему розвитку, дослідження, впровадження та функціонування комунікативно-інтенційной моделі (КІМ) викладання мов у контенті нової біозбалансованої еволюційної освіти (НБЕО). Подано стислу характеристику КІМ та історію її створення. Концептуальна новизна КІМ полягає в формуванні у студента та викладача конструктивного проектного креативного мислення та створеного методу творчого реагування відповідно до вимог сучасності. Теоретично КІМ ґрунтується на останніх дослідженнях щодо діяльності свідомості, мозку, негативного впливу пануючої традиційної лівопівкульної моделі освіти на стан здоров’я всіх суб’єктів процесу навчання (теорії Едварда де Боно, концепція ноосферної освіти академіка Н. Маслової, дослідження нейрофізіолога А. Лурія щодо цілісної інтегративної діяльності мозку як парного органу, теорії нейробіолога С. Савєльєва та Н. Давидовської). З’ясовано термін «біоадекватна освіта», який у межах КІМ набуває нетривіального нового змісту відповідно до останніх досліджень у галузі структури та особливостей функціонування мозку, свідомості людини. Йдеться також про кризу ТЛО, оскільки доведено, що вона вкрай негативно впливає на стан здоров’я суб’єктів навчального процесу. КІМ як НБЕО пропонується як можливий варіант подолання кризи та нівелювання її негативних наслідків. Розроблено дві схеми КІМ як НБЕО та докладно проаналізовано всі параметри, що активно впливають на сучасний освітянський простір, формуючи конструктивне мислення центрованого тандема студента та викладача. Надано конкретні прийоми та інструментарій, що його використовують у КІМ задля формування проектного мислення.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості організації довузівської підготовки студентів-іноземців груп пізнього заїзду
    (Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2011) Сладких, Ірина Анатоліївна; Гаврилюк, Юрій Романович
  • Ескіз
    Документ
    Модель формування готовності до навчально-професійної діяльності студентів-іноземців на довузівському етапі навчання
    (Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, 2010) Сладких, Ірина Анатоліївна
  • Ескіз
    Документ
    Емоційна складова навчального процесу та міжособистісних відносин у поліетнічних групах
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2016) Сладких, Ірина Анатоліївна; Аріан, Расул
  • Ескіз
    Документ
    Тестування іноземних студентів на довузівському етапі навчання (креслення)
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2015) Сладких, Ірина Анатоліївна
  • Ескіз
    Документ
    Студентська мобільність: світові та вітчизняні тенденції розвитку
    (НТУ "ХПІ", 2009) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Сладких, Ірина Анатоліївна
    Проаналізовано тенденції щодо вищої міжнародної освіти США. Розглянуто проблему студентської мобільності в ЄС і Російської Федерації з урахуванням концепції Болонського процесу. Розглянуто досвід країн Азії в розвитку міжнародного освітнього ринку. Визначено загальні сучасні тенденції і перспективи розвитку міжнародної співпраці України, Харкова, НТУ "ХПІ" в галузі вищої освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми інформаційного забезпечення студентів-іноземців в Україні
    (НТУ "ХПІ", 2010) Сладких, Ірина Анатоліївна
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні підходи у професійній підготовці студентів технічних університетів до фахової діяльності
    (Государственный институт подготовки и переподготовки кадров промышленности, 2010) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Сладких, Ірина Анатоліївна