Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Стратегія діяльності підприємства у ринкових умовах
    (ДРУК-ІНФО, 2010) Смоловик, Раїса Федорівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    Для сегментації ринку використано кластерний аналіз, що передбачає збір даних, які зберігають інформацію щодо вибірки об'єктів та упорядкування цих об'єктів у кластери (порівняно однорідні групи).У процесі дослідження проведено ієрархічний кластерний аналіз продукції ВАТ "ХТЗ" та конкурентів для сегментації споживачів тракторної техніки при оцінці рівня конкурентоспроможності продукції. В результаті проведення кластерного аналізу отримано два кластери. Отже, проведення ієрархічного кластерного аналізу необхідно для проведення обґрунтованої сегментації ринку споживачів продукції та подальшого позиціювання досліджуваного підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Використання експертних оцінок при визначенні споживчих властивостей трактора ХТЗ-17021
    (НТУ "ХПИ", 2005) Смоловик, Раїса Федорівна; Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна; Шутько, Людмила Борисівна
    Для визначення рівню конкурентоспроможності певної продукції використано метод рангової кореляції. За значущістю обрано технічні параметри. Виявлено найважливіші якісні властивості на думку споживачей за допомогою методу експертних оцінок.
  • Ескіз
    Документ
    Розрахунок пливу факторів якості продукції на її ціну
    (http://www.economy-confer.com.ua/, 2010) Смоловик, Раїса Федорівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна