Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Стратегія діяльності підприємства у ринкових умовах(ДРУК-ІНФО, 2010) Смоловик, Раїса Федорівна; Сікєтіна, Наталія ГеннадіївнаДля сегментації ринку використано кластерний аналіз, що передбачає збір даних, які зберігають інформацію щодо вибірки об'єктів та упорядкування цих об'єктів у кластери (порівняно однорідні групи).У процесі дослідження проведено ієрархічний кластерний аналіз продукції ВАТ "ХТЗ" та конкурентів для сегментації споживачів тракторної техніки при оцінці рівня конкурентоспроможності продукції. В результаті проведення кластерного аналізу отримано два кластери. Отже, проведення ієрархічного кластерного аналізу необхідно для проведення обґрунтованої сегментації ринку споживачів продукції та подальшого позиціювання досліджуваного підприємства.Документ Використання експертних оцінок при визначенні споживчих властивостей трактора ХТЗ-17021(НТУ "ХПИ", 2005) Смоловик, Раїса Федорівна; Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна; Шутько, Людмила БорисівнаДля визначення рівню конкурентоспроможності певної продукції використано метод рангової кореляції. За значущістю обрано технічні параметри. Виявлено найважливіші якісні властивості на думку споживачей за допомогою методу експертних оцінок.Документ Розрахунок пливу факторів якості продукції на її ціну(http://www.economy-confer.com.ua/, 2010) Смоловик, Раїса Федорівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна