Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Духовний світ особистості у працях сучасних вітчизняних філософів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Смоляга, Марина Віталіївна; Дишкант, Тетяна Миколаївна
    Стаття присвячена проблемі духовності особистості. На підставі виявлення сутнісних характеристик духовного світу особистості формуються загальне уявлення про його багатогранність, інтелектуальний запит щодо його структурного аналізу. Спроба такого аналізу здійснюється на основі звернення до праць видатних вітчизняних філософів, які створили певні теоретичні засади для подальшого осягнення феномена духовності. Автор звертається до праць С. Кримського, М. Поповича, І. Беха, В. О. Лозового з метою виявлення загальної структури духовності особистості. До складу такої структури в якості духовної основи належать Ціннісно-смисловий універсум та різноманітні форми духовної іррадіації та духовного впливу. Таке розуміння духовного світу особистості вимагає реалізації культурно-діяльнісного підходу у духовному вихованні.
  • Ескіз
    Документ
    Практикум з філософії
    (НТУ "ХПІ", 2012) Бардін, Олександр Миколайович; Владленова, Іліана Вікторівна; Годзь, Наталія Борисівна; Городиська, Ольга Миколаївна; Гусєв, О. С.; Дольська, Ольга Олексіївна; Єрмоловський, Микола Анатолійович; Міщенко, Віктор Іванович; Курочкіна, Маргарита Сергіївна; Смоляга, Марина Віталіївна; Шанідзе, Надія Олександрівна
    Навчальне видання включає навчально-методичні матеріали, необхідні студентам для оволодіння курсом філософії, для активізації розумової діяльності, інтелектуальної активності. Кожна тема семінарського заняття містить методичні поради, теоретичні та проблемні питання для роздумів, теми рефератів та інші види самостійної роботи, тематичну літературу, яка допоможе здійснити підготовку до семінарського заняття. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей та форм навчання.