Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Прогнозування впливу ефективності бізнес-процесів на конкурентостійкість підприємств електронної торгівлі(2023) Соколова, Наталя ОлександрівнаУ цій статті основна увага зосереджена на актуальному питанні визначення впливу ефективності бізнес-процесів на конкурентоспроможність компаній електронної комерції. Проаналізовано та систематизовано основні елементи бізнес-процесу електронної комерції. Електронна комерція може допомогти компаніям стати більш конкурентоспроможними внаслідок зниження витрат, розширення ринків, моніторингу та обліку процесів продажів, поліпшення обслуговування клієнтів і використання персоналізації. Статистика свідчить про позитивні тенденції в розвитку електронної комерції. Розглянуто швидке зростання та поширення електронної комерції та електронних технологій в Україні. Результати показують, що методи бізнес-аналізу – аналіз і обробка даних OLAP, а також методи аналізу даних – Data Mining – мають застосовуватися для ефективного управління компаніями, пов’язаними зі сферою електронної комерції.Документ Оцінка впливу ефективності бізнес-процесів на конкурентостійкість підприємств електронного бізнесу(Видавничий дім "Гельветика", 2023) Соколова, Наталя ОлександрівнаЕлектронний бізнес набуває все більшого розповсюдження у сучасному світі, і його успіх залежить від організації та управління ключовими бізнес-процесами. Мета статті – показати вплив менеджменту організації з удосконалення бізнес-процесів на конкурентостійкість електронної комерції. В процесі дослідження для комплексного вивчення проблеми застосовано загальнонаукові методи, зокрема, аналіз, синтез, індукцію, дедукцію та порівняння. Результати дослідження показують, що електронний бізнес потребує індивідуального підходу, який складається з трьох ключових етапів: налаштування взаємодії, підтримка взаємодії та моніторинг. Налаштування взаємодії включає підготовку сайту, ефективне планування рекламних кампаній та забезпечення високої зручності користування для відвідувачів. Цей етап визначає перший контакт користувача з брендом та його враження від нього. Взаємодія фокусується на обслуговуванні клієнта: відповідь на запити, забезпечення якісної підтримки та швидкість виконання замовлень. Контроль включає в себе постійний аналіз ефективності проведених заходів, що дозволяє своєчасно вносити корективи в стратегію та тактику електронного бізнесу. Кожен із цих процесів впливає на конкурентостійкість підприємства, від рекламної активності до обслуговування та контролю. Від належної підготовки сайту, ефективної реклами та зручності користування залежить, чи зможе компанія привабити та утримати своїх клієнтів. Ефективне обслуговування взаємодії сприяє лояльності клієнтів, а систематичний контроль та аналіз допомагають підтримувати гнучкість бізнесу та адаптуватися до змінних умов ринку, забезпечуючи його конкурентні переваги в довгостроковій перспективі. Практичне значення дослідження полягає в тому, що розуміння того, як бізнес-процеси впливають на конкурентостійкість електронного бізнесу, може слугувати основою для розробки стратегій оптимізації та поліпшення діяльності компанії, а також для зміцнення позицій на ринку, який постійно змінюється.