Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Публікація Переваги, недоліки та особливості використання INTERNET-технологій просування товарів(Національна металургійна академія України, 2019) Стригуль, Антон Андрійович; Стригуль, Лариса СтаніславівнаПереваги, недоліки та особливості використання таргетованої реклами.Публікація Сучасні INTERNET-технології просування брендів: теоретичний аспект(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Стригуль, Антон Андрійович; Стригуль, Лариса СтаніславівнаСтрімке впровадження інформаційного забезпечення соціального маркетингу (SMM) докорінно змінило концепцію просування брендів на ринках України. Таргетована реклама - це реклама, спрямована на цільову аудиторію, яка відповідає певному набору вимог, заданому рекламодавцем. Розглянуто основні види та особливості таргетованої реклами.