Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Публікація
    Переваги, недоліки та особливості використання INTERNET-технологій просування товарів
    (Національна металургійна академія України, 2019) Стригуль, Антон Андрійович; Стригуль, Лариса Станіславівна
    Переваги, недоліки та особливості використання таргетованої реклами.
  • Ескіз
    Публікація
    Сучасні INTERNET-технології просування брендів: теоретичний аспект
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Стригуль, Антон Андрійович; Стригуль, Лариса Станіславівна
    Стрімке впровадження інформаційного забезпечення соціального маркетингу (SMM) докорінно змінило концепцію просування брендів на ринках України. Таргетована реклама - це реклама, спрямована на цільову аудиторію, яка відповідає певному набору вимог, заданому рекламодавцем. Розглянуто основні види та особливості таргетованої реклами.