Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Трансфер технологій у ЗВО і їх класифікація
    (Peal Press Ltd., Great Britain, 2021) Тіманюк, Валерія Миколаївна; Рубашка, Володимир Петрович; Тіманюк, Ірина Володимирівна
    У статті розглянуті питання трансферу технологій у ЗВО, дано визначення трансферу технологій, наведено класифікацію трансферу наукоємних технологій, відзначені ключові передумови здійснення трансферу технологій, описані проблеми, які гальмують процес трансферу технологій в ЗВО, розглянуті завдання менеджерів трансферу технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Компетентнісна модель випускника магістратури – фахівця у сфері управління інтелектуальною власністю
    (Українська інженерно-педагогічна академія, 2017) Лунячек, Вадим Едуардович; Рубан, Наталія Павлівна; Рубашка, Володимир Петрович; Тіманюк, Валерія Миколаївна; Фесенко, Наталія Св'ятославівна
    В роботі розглядаються питання професійної підготовки фахівців у сфері інтелектуальної власності в умовах магістратури. Зокрема, запропонована компетентнісна модель магістра в сфері інтелектуальної власності, детально розроблені відповідні загальні і спеціальні компетентності, висвітлені програмовані результати навчання згідно з навчальними дисциплінами, що передбачені навчальним планом магістратури. В роботі надано також приклад схематичного розгляду окремих компетентностей фахівця в сфері інтелектуальної власності, наведено приклад такого аналізу для компетентності «Спроможність управляти інноваційними проектами». За основу взяті підходи до структури компетентності, передбачені Національною рамкою кваліфікацій України. Окрема увага приділяється висвітленню проблеми працевлаштування випускників магістратури – професіоналів у сфері інтелектуальної власності за умови оволодіння наведеними в роботі компетентностями. Представлені матеріали розроблені кафедрою креативної педагогіки і інтелектуальної власності Української інженерно-педагогічної академії з урахування багаторічного досвіду підготовки фахівців у цій сфері.