Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
8 результатів
Результати пошуку
Документ Навчально-методичний посібник до практичних занять "Методика комплексного застосування вправ з розвитку рухливості суглобів та еластичності зв’язок для різних частин тіла людини"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Фоменко, Вікторія Вікторівна; Федорина, Тетяна Євгеніївна; Петренко, Валерій Іванович; Арабаджи, Анна ЮріївнаНавчально-методичний посібник містить теоретичні та практичні матеріали до занять з навчальної дисципліни «Фізичне виховання» для студентів всіх спеціальностей освітнього рівня бакалавр, а саме: рисунки, опис вправ, методичні вказівки до виконання, таблиці з інформацію про функцію м’язів, їх назви та розташування; перелік травм, для яких вправа корисна у період реабілітації. У посібнику застосовується система нумерації, яка сприяє процесу пошуку найбільш ефективної фізичної вправи. Навчально-методичний посібник може бути використаний викладачами для складання індивідуальних завдань. Застосовані у навчально-методичному посібнику матеріали базуються на аналізі сучасних наукових і методичних джерелах інформації.Документ Використання сучасних технологій для організації самостійних тренувань студентів в умовах занять онлайн(2023) Петренко, Валерій Іванович; Казак, Володимир Юрійович; Федорина, Тетяна ЄвгеніївнаМетодичні вказівки підготовлено для студентів денної форми навчання усіх спеціальностей НТУ «ХПІ». Роз’яснюється використання бігових трекерів для самостійних тренувань в умовах занять онлайн. Показано, яким чином можна встановити мобільний додаток на смартфоні, як його налаштувати для застосування та як використовувати у своїх тренуваннях. Надано рекомендації для покращення техніки бігу та самоконтролю, організації самостійних тренувань. Встановлені критерії оцінки тренувань. Надано зразок структури звіту про самостійні тренування (Додаток А).Документ Робоча програма навчальної дисципліни "Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту "Легка атлетика"(2023) Федорина, Тетяна Євгеніївна; Петренко, Валерій Іванович; Казак, Володимир ЮрійовичМета навчальної дисципліни «Фізичне виховання. Спеціалізація з виду спорту «Легка атлетика» передбачає: виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками у виді спорту «Легка атлетика»; збереження і зміцнення здоров’я; послідовне формування фізичної культури особистості фахівця, яка відповідає першому (бакалаврському) рівню вищої освіти; застосування набутих цінностей в життєдіяльності майбутніх фахівців.Документ Анатомія м'язів тулуба та кінцівок і локалізація тригерних точок та розподіл викликаного ними болю(2023) Фоменко, Вікторія Вікторівна; Федорина, Тетяна Євгеніївна; Петренко, Валерій Іванович; Арабаджи, Анна ЮріївнаМетодичний посібник містить базові відомості з анатомії м’язів тулуба та кінцівок, їх функції і локалізації тригерних точок та розподіл викликаного ними болю. Матеріал представлений без зайвої складності, що, у поєднанні з добре підібраними ілюстраціями, виконаними в режимі кольорового контрастування окремих м’язів, є допомогою студенту у вивченні анатомії. Довідник підготовлено для студентів денної форми навчання спеціальності 017 «Фізична культура і спорт» НТУ «ХПІ», які навчаються за освітньо- кваліфікаційною програмою підготовки бакалаврів, з дисципліни «Фізична реабілітація та масаж».Документ Використання спеціальних бігових і стрибкових вправ для розвитку рухових якостей і функціонального стану крайніх і центральних захисників 13-14 років у футболі(2020) Крайник, Я. Б.; Мулик, В. В.; Коваль, С. С.; Федорина, Тетяна ЄвгеніївнаСучасний рівень розвитку спорту, ставить високі вимоги до фізичної підготовки футболістів, однією зі сторін якої є розвиток рухових якостей і функціонального стану юних футболістів. Мета дослідження – визначити вплив використання спеціальних рухових вправ протягом підготовчого періоду на розвиток фізичних якостей та підвищення морфо-функціональних показників крайніх і центральних захисників 13-14 років. Матеріали дослідження: роботу виконано на базі футбольного клубу «Арсенал» (м. Харків). Усього в дослідженнях узяло участь 16 крайніх і центральних захисників 13–14 років. Методологічну й науково-теоретичну основу склали матеріалістичні теорії діалектики системного підходу, а також теорії та методики спортивного тренування. У своїх дослідженнях ми спиралися на теоретичні положення фізіології спорту при застосуванні фізичних вправ – основи керування тренувальним процесом юних футболістів. Методи дослідження: для розв’язання поставленої проблеми здійснено вивчення науково-методичної літератури з досліджуваної проблеми; дано оцінку показників фізичної підготовленості та функціонального стану юних футболістів; проведено педагогічний експеримент; виконано статистичну обробку даних, експериментальної роботи. Результати дослідження: визначено вплив спеціальних комплексів бігових і стрибкових вправ відповідно до ігрового амплуа на рівень розвитку рухових якостей та морфо-функціональних показників крайніх і центральних захисників 13-14 років. Висновки: встановлено вплив спеціальних бігових і стрибкових вправ, що використовувалися протягом підготовчого періоду юних футболістів 13-14 років різного ігрового амплуа (крайні і центральні захисники) на підвищення рухових якостей і морфо-функціональних показників.Документ Аналіз виконання техніко-тактичних дій юних футболістів 13-14 років різних ігрових амплуа під час гри(Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2019) Крайник, Я. Б.; Мулик, В. В.; Коваль, С. С.; Федорина, Тетяна ЄвгеніївнаПроведені дослідження свідчать про різні кількісні показники техніко-тактичних дій гравців різного ігрового амплуа. Так, для воротарів найбільший відсоток техніко-тактичних дій приходиться на довгі (29,8%), короткі (27,2%) та середні передачі (21,5%). Крайнім та центральним захисникам притаманне в більшій мірі виконання коротких (29,3; 28,4%), середніх (26,2; 30,8%) та довгих передач (12,6 і 17,0%) при відносно незначній кількості ведення м’яча (8,1 і 7,6%). Півзахисниками (крайнім та центральним) окрім великої кількості передач (коротких – 28,6 і 29,4%; середніх – 25,7 і 26,6%; довгих – 12,5 і 13,2%) здійснюють обводку (9,8 і 7,8%), ведення м’яча (8,0 і 8,2%) та зупинок м’яча для подальших ігрових дій (9,2 і 9,4%). Нападники переважно застосовують короткі (28,8%) і середні (25,0%) передач, а також обводку (16,2%) та ведення м’яча (9,8%). Отримані результати свідчать, що по більшості показників техніко-тактичних дій, існує достовірна різниця, яка потребує вивчення переважного застосування окремих із них у гравців різного ігрового амплуа.Документ Використання легкоатлетичних вправ у спеціальній руховій підготовці крайніх півзахисників-футболістів 13-14 років(Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2020) Крайник, Я. Б.; Мулик, В. В.; Коваль, С. С.; Федорина, Тетяна ЄвгеніївнаВ ході проведеного дослідження з використанням спеціальних легкоатлетичних вправ встановлено достовірне покращення показників фізичної підготовленості юних футболістів. Впровадження додаткових спеціалізованих легкоатлетичних вправ (бігових та стрибкових) для крайніх півзахисників 13-14 років у тренувальний процес, в заняттях підготовчого періоду дозволило підвищити кількість виконання спеціальних рухових дій. На 3,8% (t=6,23; р<0,001) збільшилася кількість виконання ривків на 15-20м і на 4,5% (t=5,77; р<0,001) прискорень на 40-50м, що вплинуло на загальну кількість виконаного бігу за гру (t=4,86; р<0,01). Загальна кількість спеціальних рухових дій збільшилася на 18,4% (t=8,89; р<0,001). Отриманні про ефективність використання спеціальних бігових і стрибкових вправ на кількість і якість виконання техніко-тактичних дій крайніх півзахисників 13-14 років.Документ Лідерські якості легкоатлетів високої кваліфікації(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Тіняков, Артем Олександрович; Федорина, Тетяна Євгеніївна; Матузна, Наталія АнатоліївнаВ публікації висвітлено результати дослідження особливостей та змісту лідерських якостей легкоатлетів високої кваліфікації, обґрунтовано необхідність подальшого дослідження лідерського потенціалу спортсменів високої кваліфікації як для досягнень у спорті, так і успіху у подальшій професійній діяльності після завершення спортивної кар’єри; за результатами аналізу лідерських якостей легкоатлетів високої кваліфікації визначено критерії та показники сформованості лідерських якостей в залежності від кваліфікації спортсменів.