Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток культури та інтелігентності студентів
    (Scientific Publishing Center "Sci-conf.com.ua", 2022) Пономарьов, Олександр Семенович; Кіпенський, Андрій Володимирович; Чеботарьов, Микола Корнійович; Харченко, Алла Олександрівна
  • Ескіз
    Документ
    Технологія аналізу проблемних ситуацій та прийняття управлінських рішень
    (2021) Гринченко, Марина Анатоліївна; Пономарьов, Олександр Семенович; Лобач, Олена Володимирівна; Харченко, Алла Олександрівна
    Подано виклад щодо практики управління проєктами у процесі виконання яких час від часу можуть виникати складні проблемні ситуації, які істотно ускладнюють діяльність проєктної команди і вимагають деяких змін. Всі ці неочікувані, найчастіше небажані прояви проблемних ситуацій, потребують ретельного аналізу, результати якого дозволяють визначити й реалізувати адекватне управлінське рішення. Розглянуто порядок аналізу проблемної ситуації, підготовки і прийняття рішення та моделі поведінки керівника у процесі прийняття рішення. Для студентів денної та заочної форми навчання з освітньої програми «Управління проєктами у сфері інформаційних технологій».
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка і проведення практичних занять з поведінкових компетенцій в управлінні проєктами
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Грінченко, Марина Анатоліївна; Пономарьов, Олександр Семенович; Лобач, Олена Володимирівна; Харченко, Алла Олександрівна
    Посібник містить методичні рекомендації до належної підготовки практичних занять з навчальної дисципліни «Поведінкові компетенції в управлінні проєктами» та плідного їх проведення. Наведено також рекомендації до змісту самостійної роботи студентів та до підготовки контрольних робіт студентами заочної форми навчання, а також орієнтовна тематика цих робіт. Призначено для магістрантів денної і заочної форм навчання з освітньої програми «Управління проєктами у сфері інформаційних технологій» спеціальності «Комп’ютерні науки».
  • Ескіз
    Документ
    Лідерство в управлінні проєктами
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Пономарьов, Олександр Семенович; Чеботарьов, Микола Корнійович; Харченко, Алла Олександрівна; Грінченко, Марина Анатоліївна
    Обґрунтовано необхідність розвинених лідерських якостей керівників і всіх фахівців із управління проєктами як важливої передумови ефективного використання цієї технології. Показано, що теорія і практика управління проєктами напрацювали цілу гаму ефективних підходів до організації діяльності проєктної команди й успішного виконання достатньо складних і відповідальних комплексів робіт. Доведено, що ці комплекси, звичайно спрямовані на отримання принципово нових, а часто й унікальних результатів, і являють у своїй системній цілісності проєкт. Виявлено, що основними вимогами до нього виступають чіткі часові рамки його виконання, дотримання заздалегідь узгодженого бюджету і показників якості. Встановлено , що забезпечення цих вимог істотною мірою визначають професіоналізм, управлінська компетентність та особистісні риси і якості керівника.
  • Ескіз
    Документ
    Чинники і бар’єри на шляху формування базової професійної компетентності майбутніх бакалаврів
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Асєєва, Ірина Володимирівна; Пономарьов, Олександр Семенович; Погрібний, Микола Андрійович; Харченко, Алла Олександрівна
    Розглянуто одну з проблем сучасної вищої школи, яка вже набула системного характеру. Встановлено, що одним із проявів і водночас наслідків стала втрата ціннісного сприйняття освіти в суспільній свідомості. Доведено припущення про те, що традиційна парадигма навчання перестала відповідати реаліям сьогодення. З’ясовано, що однією з причин погіршення якості освіти є те, що студенти не відвідують навчальні заняття, і тому практично виключені з навчально-пізнавальної діяльності. Це ускладнює процес професійної підготовки і, як результат, формування базової професійної компетентності. Для дослідження були використані широке опитування студентів та їхнє спеціальне анкетування. Відзначається, що зроблений системний аналіз причин пропусків занять студентів різних спеціальностей відкриває можливість пошуку шляхів і способів подолання факторів і обставин, які негативно впливають на ставлення студентів до навчання.