Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості внутрішньоциліндрової нейтралізації токсичних речовин відпрацьованих газів дизеля(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Хижняк, Володимир ОлександровичДокумент Формування каталітичних покривів на сплавах алюмінію плазмово-електролітичним оксидуванням(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2015) Андрощук, Дмитро Степанович; Сахненко, Микола Дмитрович; Хижняк, Володимир Олександрович; Проскурін, Микола МиколайовичРозглянуто особливості оксидування ливарного високолегованого алюмінієвого сплаву АЛ25 з лужно-перманганатних розчинів методом плазмово-електролітичного оксидування. Встановлений режим оксидування за якого елементи в покритті розподіляються рівномірно по всій поверхні, а стехіометричний індекс в оксидах MnOx становить x = 1,71 - 1,87, що в свою чергу приводить до високих показників каталітичної активності синтезованого матеріалу. Проведено тестування отриманих манганвмісних оксидних систем в модельних реакціях безполум‘яного окислення бензолу та конверсії CO до CO2.Документ Спосіб зниження токсичності газових викидів двигунів внутрішнього згоряння(ДП "Український інститут промислової власності", 2017) Каракуркчі, Ганна Володимирівна; Сахненко, Микола Дмитрович; Ведь, Марина Віталіївна; Парсаданов, Ігор Володимирович; Хижняк, Володимир ОлександровичСпосіб зниження токсичності газових викидів двигунів внутрішнього згоряння з використанням каталітичних покриттів у камері згоряння двигуна. Каталітичний шар формують із водних розчинів лужних електролітів, що містять солі перехідних металів, методом плазмово-електролітичного оксидування в режимі падаючої потужності за густини струму 3-25 А/дм² протягом 10-60 хв.Документ Комплексна оцінка паливно-екологічних показників дизеля при використанні каталітичних покриттів(НТУ "ХПІ", 2017) Хижняк, Володимир Олександрович; Парсаданов, Ігор ВолодимировичДокумент Фактори і методи підвищення ефективності каталітичного впливу на згоряння в дизелі(НТУ "ХПІ", 2017) Парсаданов, Ігор Володимирович; Хижняк, Володимир Олександрович; Горохівський, Андрій Сергійович; Артеменко, Андрій КостянтиновичРозглянуто фактори та методи, що забезпечують підвищення ефективності каталітичного впливу на внутрішньоциліндрові процеси в дизелі. Запропонована класифікація, в якій фактори поділяються на три групи: хімічні, технологічні та фізичні. Визначальною ознакою хімічного фактору є швидкість протікання хімічних реакцій, яка залежать від температурних умов на поверхні камери згоряння і каталітичної активності матеріалу. Напрямок реалізації технологічного фактору залежить від вибору методу, матеріалів та стадій нанесення каталітичного покриття. Вплив фізичного фактору визначається формою камери згоряння, турбулізацією заряду та особливістю розпилу палива.Документ Обґрунтування вибору форми камери згоряння при застосуванні каталітичного покриття на поверхні поршня(НТУ "ХПІ", 2017) Парсаданов, Ігор Володимирович; Хижняк, Володимир Олександрович; Рикова, Інна ВіталіївнаПроведений аналіз форм камер згоряння дизелів з безпосереднім впорскуванням палива для рівнів максимального тиску впорскування палива від 100 МПа до 180 МПа. Розглянуті основні вимоги та особливості впливу форми камери згоряння на процеси сумішоутворення та кінетики протікання хімічних реакцій при нанесенні шару каталітичного покриття на поверхню камери згоряння в поршні. Проаналізовані найпоширеніші форми камер згоряння та дані рекомендації зі збільшення утворення активних частинок, зниження енергії активації палива, а також зменшення неоднорідності горіння палива в пристінкових зонах. Для двох рівнів максимального тиску впорскування палива запропоновані варіанти конструкцій форм камер згоряння, що дозволяють збільшити поверхню камери при використанні каталітичного покриття на поверхні поршня.Документ Підвищення екологічності дизелів шляхом внутрішньоциліндрової нейтралізації токсичних речовин відпрацьованих газів(НТУ "ХПІ", 2016) Парсаданов, Ігор Володимирович; Сахненко, Микола Дмитрович; Хижняк, Володимир Олександрович; Каракуркчі, Ганна ВолодимирівнаРозглянуто основи технології формування каталітичних покриттів на поверхні поршня, виготовленого з алюмінієвого сплаву АЛ-25. Приведено результати проведених досліджень одноциліндрового дизеля 1Ч12/14 з поршнем з нанесеними каталітичними покриттями на поверхні КЗ. При використанні каталітичних покриттів на поверхні КЗ поршня відбувається збільшення швидкості окиснювальних та відновних реакцій, щодозволяє інтенсифікувати процес згоряння палива, внаслідок чого покращується паливна економічність та знижуються викиди оксидів азоту в навколишнє середовище. Проаналізовано отримані результати досліджень по диференційному тепловиділенню, які показують, що використання на дизелі поршня з нанесеним каталітичним покриттям на основі оксиду кобальту призводить до скорочення першого піку тепловиділення, внаслідок чого відбувається зменшення максимальних тиску та температури в циліндрі, а також скорочення емісії оксидів азоту.Документ Аналіз напрямків підвищення рівня екологічності ДВЗ шляхом застосування внутрішньоциліндрового каталізу(НТУ "ХПІ", 2015) Хижняк, Володимир Олександрович; Парсаданов, Ігор ВолодимировичРозглянуті основні напрямки підвищення рівня екологічності сучасних двигунів внутрішнього згоряння, найбільш оптимальним та пріоритетним з яких є внутрішньоциліндровий каталіз. Проаналізовані результати досліджень впливу нанесених каталітичних покриттів в камері згоряння на ефективність підвищення рівнів екологічності ДВЗ. Особлива увага приділяється пошуку оптимального хімічного складу для матеріалу каталітичного покриття, що за своїми властивостями схожі на групу благородних металів.Документ Дослідження дизеля з каталітичним покриттям поверхні камери згоряння(НТУ "ХПІ", 2015) Парсаданов, Ігор Володимирович; Сахненко, Микола Дмитрович; Ведь, Марина Віталіївна; Карягін, Ігор Миколайович; Хижняк, Володимир Олександрович; Андрощук, Дмитро СтепановичВ статті представлені результати стендових досліджень ефективності нейтралізації токсичних речовин з відпрацьованими газами одноциліндрового дослідного дизеля з нанесеними каталітичними покриттями на поверхні камери згоряння в поршні на основі оксидів марганцю та кобальту.