Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості внутрішньоциліндрової нейтралізації токсичних речовин відпрацьованих газів дизеля(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2016) Хижняк, Володимир ОлександровичДокумент Спосіб зниження токсичності газових викидів двигунів внутрішнього згоряння(ДП "Український інститут промислової власності", 2017) Каракуркчі, Ганна Володимирівна; Сахненко, Микола Дмитрович; Ведь, Марина Віталіївна; Парсаданов, Ігор Володимирович; Хижняк, Володимир ОлександровичСпосіб зниження токсичності газових викидів двигунів внутрішнього згоряння з використанням каталітичних покриттів у камері згоряння двигуна. Каталітичний шар формують із водних розчинів лужних електролітів, що містять солі перехідних металів, методом плазмово-електролітичного оксидування в режимі падаючої потужності за густини струму 3-25 А/дм² протягом 10-60 хв.Документ Комплексна оцінка паливно-екологічних показників дизеля при використанні каталітичних покриттів(НТУ "ХПІ", 2017) Хижняк, Володимир Олександрович; Парсаданов, Ігор ВолодимировичДокумент Фактори і методи підвищення ефективності каталітичного впливу на згоряння в дизелі(НТУ "ХПІ", 2017) Парсаданов, Ігор Володимирович; Хижняк, Володимир Олександрович; Горохівський, Андрій Сергійович; Артеменко, Андрій КостянтиновичРозглянуто фактори та методи, що забезпечують підвищення ефективності каталітичного впливу на внутрішньоциліндрові процеси в дизелі. Запропонована класифікація, в якій фактори поділяються на три групи: хімічні, технологічні та фізичні. Визначальною ознакою хімічного фактору є швидкість протікання хімічних реакцій, яка залежать від температурних умов на поверхні камери згоряння і каталітичної активності матеріалу. Напрямок реалізації технологічного фактору залежить від вибору методу, матеріалів та стадій нанесення каталітичного покриття. Вплив фізичного фактору визначається формою камери згоряння, турбулізацією заряду та особливістю розпилу палива.