Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
22 результатів
Результати пошуку
Документ Розробка фасетного концентратора для комбінованої фотоенергетичної установки(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Нікітін, Віктор Олексійович; Зайцев, Роман Валентинович; Храмова, Тетяна Іванівна; Хрипунова, Аліна ЛеонідівнаУ статті досліджені особливості концентраторів сонячної енергії. Надана характеристика нині існуючих типів систем концентрації сонячної енергії: система слабкої концентрації та система високої концентрації. Наведено їх конструктивні особливості та недоліки. Зазначено, що одними з найбільш застосовуваних концентраторів є лінзи Френеля, але оптична їх ефективність обмежена низькими або високими температурами, оскільки внаслідок теплового розширення спостерігається зміна показника заломлення або деформація структури лінзи Френеля. Лінзи Френеля, які фокусують сонячне випромінювання на площі до 1 см², не дають можливості утилізації надлишкової теплової енергії. Складна геометрична форма параболічних концентраторів обумовлює коштовну технологію їх виготовлення, що, в свою чергу, суттєво збільшує собівартість виробленої ними електричної енергії. Люмінесцентні сонячні концентратори мають низький коефіцієнт концентрації сонячної енергії. Проведений аналіз показав, що існуючі концентратори сонячного випромінювання не дозволяють створювати конкурентноздатні у порівнянні з традиційними джерелами електричної енергії фотоенергетичні установки, які працюють при високих ступенях концентрації сонячного опромінення та утилізують надлишкову теплову енергію. З метою вирішення зазначених проблем, авторами розроблено фасетний концентратор сонячного випромінювання, наведено його характеристики та представлено лабораторний зразок. Досліджено питання оптимізації налаштування концентратору. Оприлюднено звіт щодо проведених натурних випробувань макету.Документ Спосіб виготовлення омічних плівкових контактів до йодиду міді(ДП "Український інститут інтелектуальної власності", 2019) Петрушенко, Сергій Іванович; Дукаров, Сергій Валентинович; Клочко, Наталя Петрівна; Жадан, Дмитро Олегович; Клєпікова, Катерина Сергіївна; Копач, Володимир Романович; Хрипунова, Аліна Леонідівна; Кіріченко, Михайло Валерійович; Любов, Віктор МиколайовичСпосіб виготовлення омічних плівкових контактів до йодиду міді шляхом вакуумного випаровування. Корисна модель належить до напівпровідникової електроніки та може бути використана для виготовлення омічних контактів до напівпровідника p-типу йодиду міді, який є функціональним матеріалом сучасних електронних, оптоелектронних та термоелектричних приладів.Документ Методичні вказівки до самостійних робіт з курсу "Університетська освіта"(Видавничий центр НТУ "ХПІ", 2021) Хрипунова, Аліна Леонідівна; Доброжан, Андрій ІгоровичПрограма навчальної дисципліни «Університетська освіта» складена відповідно до освітньої програми підготовчого відділення факультету міжнародної освіти. Дисципліна «Університетська освіта» допомагає створити інфраструктурні можливості студентів у побудові свідомої моделі формування кваліфікованого фахівця та формує початкову уяву про майбутню професію.Публікація Університетська освіта в Україні(ФОП Бровін О. В., 2021) Хрипунова, Аліна Леонідівна; Заверющенко, Микола Петрович; Рязанова-Хитровська, Наталія Володимирівна; Доброжан, Андрій ІгоровичУ навчальному посібнику розглядаються основні термінологічні поняття курсу "Університетська освіта в Україні", наведено вправи на засвоєння цих понять, післятекстові питання й завдання. Призначено для використання під час аудиторної та самостійної роботи.Публікація Створення методологічної бази в аспекті інтеграційної концепції комунікативно-інтенційної моделі(Планер, 2019) Полянська, Ірина Валентинівна; Хрипунова, Аліна Леонідівна; Чернявська, Світлана Миколаївна; Шокуров, Олександр ВолодимировичУ статті йдеться про кореляцію, тобто відповідність інноваційної педагогічної технології – комунікативно-інтенційної моделі (КІМ) як нової біозбалансованої освіти (НБЕО) – та її методологічної бази. Автори статті розробляють, досліджують та впроваджують КІМ як НБЕО протягом останніх декількох років на кафедрі української, російської мов та прикладної лінгвістики Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». З’ясовано вживання термінологічного словосполучення «Методологічна база» в межах КІМ як НБЕО. Ця стаття та надрукування новітнього комплексу з трьох методичних та одного навчального посібника розв’язують суперечку між концептуально інноваційним проєктом КІМ як НБЕО та неактуальною методологічною базою (а саме: укладання навчальних посібників і підручників, розроблення навчально-методичного забезпечення дисциплін), що й досі створюються за принципами пануючої кризової адміністративної традиційної лівопівкульної освіти (ТЛО). Стаття містить дві схеми, які наочно й чітко відбивають основний механізм створення новітньої методологічної бази моделі. Автори статті обґрунтовують концептуальні принципи створення методологічної бази КІМ як НБЕО; з’ясовують їх втілення та безпосередній зв’язок із основними параметрами моделі. Докладно проаналізовано шість основних параметрів КІМ, а саме: нетривіальні підходи в розв’язанні проблем; тотальну інтеграційну концепцію; комунікаційність як екзистенційну категорію; інтенційність як категорію, яка з’єднує мислення та мовлення; усвідомленість як базову категорію, що з’єднує всі параметри в єдину цілісну модель; розроблений основоположний метод творчого реагування, що виявляється як мета та як засіб в навчальному процесі. А також визначено, які принципи створення нової методологічної бази надає кожний з параметрів. Наведено приклади втілення цих принципів з надрукованих методичних та навчальних посібників.Документ Критерії та показники екологічної компететності майбутніх інженерів(Слов'янський державний педагогічний університет, 2009) Хрипунова, Аліна ЛеонідівнаВ статті проведено визначення критеріїв та показників екологічної компетентності майбутніх інженерів для аналізу ефективності відповідних педагогічних технологій.Документ Застосування лекцій-візуалізацій при викладанні основ економіки іноземним студентам(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Хрипунова, Аліна ЛеонідівнаДокумент Формування енергетичної складової екологічної компетентності майбутнх інженерів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2008) Копач, Галина Іванівна; Хрипунова, Аліна ЛеонідівнаДокумент Історичні передумови та аналіз розвитку фотоелектрики у 50-х роках ХХ століття(Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, 2015) Хрипунов, Геннадій Семенович; Хрипунова, Аліна ЛеонідівнаУ статті проведена історична реконструкція подій, які призвели до інтенсивного розвитку фотоелектрики у 50-х роках ХХ століття. Показано, що об'єктивними передумовами стали досягнення в розробці кремнієвих транзисторів, потреби промисловості в створенні автономних джерел енергії та широка міждисциплінарна кооперація при проведенні наукових досліджень. До суб'єктивних передумов слід віднести наполегливість, працездатність, наукову сміливість та безкорисну взаємодопомогу видатних дослідників Кевіна Фуллера, Джерельда Пірсона та Дарела Чапіна, які розробили фізичні основи конструктивно-технологічних рішень ефективних фотоелектричних перетворювачів на основі кремнію та успішно провели їх практичне апробування.Документ Передумови розвитку наземної фотоелектрики у 70-х рр. ХХ ст.(Національний технічний університет України "Київський політехнічний іститут" ім. Ігоря Сікорського, 2015) Хрипунова, Аліна ЛеонідівнаУ статті розглянуто історичні передумови, які призвели до світової енергетичної кризи у 70-х рр. ХХ ст.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »