Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
7 результатів
Результати пошуку
Документ Інновації в соціальному розвитку(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга Владиславівна; Чеботарьов, Микола КорнійовичНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Інновації в соціальному розвитку» та активізації самостійної роботи студентів вищих закладів освіти спеціальності «Соціальне забезпечення». Методичні рекомендації складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для студентів НТУ «ХПІ» спеціальності «Соціальне забезпечення».Документ Оцінка потреб громад в соціальних послугах(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга Владиславівна; Чеботарьов, Микола КорнійовичНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Оцінка потреб громад в соціальних послугах» та активізації самостійної роботи студентів вищих закладів освіти спеціальності «Соціальне забезпечення». Методичні рекомендації складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для студентів НТУ «ХПІ» спеціальності «Соціальне забезпечення».Документ Основи інформаційно-аналітичної діяльності керівника соціального закладу(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга Владиславівна; Чеботарьов, Микола КорнійовичНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Основи інформаційно-аналітичної діяльності керівника соціального закладу» та активізації самостійної роботи магістрів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до іспиту та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для магістрів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».Документ Інформаційна політика та PR-технології в управлінні(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга Владиславівна; Чеботарьов, Микола КорнійовичНавчальне видання призначено для підготовки до занять з курсу «Інформаційна політика та PR-технології в управлінні» та активізації самостійної роботи студентів вищих закладів освіти спеціальності 232 «Соціальне забезпечення». Методичні вказівки складаються з інформативної частини – викладу питань, сконцентрованих на базових категоріях і поняттях, практичних питань для обговорення на семінарських заняттях і практичних завданнях для підготовки до них. Представлено завдання для самостійної роботи, а також питання до заліку та рекомендовані джерела інформації до вивчення курсу. Призначено для студентів НТУ «ХПІ» спеціальності 232 «Соціальне забезпечення».Документ Адаптивне управління(2023) Романовський, Олександр Георгійович; Грень, Лариса Миколаївна; Грибко, Ольга Владиславівна; Чеботарьов, Микола КорнійовичВ умовах трансформаційних процесів в економіці у свідомості людей відбувається перебудова усталених уявлень про буття, змінюються їхні світоглядні позиції і поведінка. Людина замислюється над сенсом ситуаційних змін, стає гнучкішою в досягненні мети, починає свідомо адаптуватися у своїй життєдіяльності. У розбудові ринкових відносин ми маємо навчитися взаємодії з мінливим оточенням шляхом визначення реалістичної мети, оперативного коригування завдань, змісту своєї діяльності, перезакріплення зв’язків у пошуку дієвих партнерів для досягнення первинно поставлених цілей, що примушує майже під кожний крок виробляти реалістичні цілі. Це вимагає підвищення оперативності, прискорення дій і певних змін у діяльності в унісон змін оточення. Усе це вимагає певних зусиль й активізації життєвої позиції людини, що переводить її зі споживача на агента змін з метою забезпечення базису своєї життєдіяльності для власного й суспільного розвитку. Метою викладання дисципліни є оволодіння сучасним управлінським мисленням та системою спеціальних знань у галузі управління змінами; формування розуміння концептуальних основ адаптивного управління соціально-економічними та соціальними системами; можливістю застосовувати підходу управління змінами в організації, прийняття непопулярних управлінських рішень; визначення особливостей готовності до адаптивного управління менеджерів. Нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, сформульований у термінах результатів навчання можна представити як уміння: – самостійно й автономно знаходити інформацію необхідну для розвитку професійних навичок та якостей (РН6); – автономно приймати рішення в складних і непередбачуваних ситуаціях (РН8); – розробляти та апробувати соціальні проекти і технології (РН18); – прогнозувати соціальний розвиток територіальної громади (ПРН5). Під час вивчення дисципліни студент має – здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу (ЗК1); – здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт (ЗК3); – здатність генерувати нові ідеї (креативність) (ЗК9); – здатність планувати та здійснювати соціальні дослідження з метою виявлення й аналізу соціально значимих проблем і факторів досягнення соціального благополуччя різних груп населення (СК2).Документ Вплив філософсько-управлінських факторів на формування атрибутивних рис сучасного керівника(Національний університет цивільного захисту України, 2021) Грень, Лариса Миколаївна; Чеботарьов, Микола КорнійовичУ статті визначено, що філософія управління є системою поглядів керівника на сенс і призначення його діяльності, що означає глобальний погляд керівника на свою професію і професійну діяльність у всіх її аспектах; підкреслено, що філософія державного управління сфокусована на ставленні людини до світу, її участі у державному управлінні; на підставі проведеного дослідження визначено 10 топових рис сучасного керівника, який прагне до мудрого управління; доведено, що здійснювати функції управління повинні керівники, які у своїй діяльності керуються мудрим управлінням; розкрито взаємозв’язок між набором атрибутивних рис сучасного керівника, який прагне до філософії управління, і викликами мінливого середовища.Документ Інклюзивне освітнє середовище в закладах вищої освіти: шляхи створення(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Грень, Лариса Миколаївна; Черкашин, Андрій Іванович; Чеботарьов, Микола КорнійовичУ статті розкрито суть таких понять, як: “інклюзивне навчання”, “інклюзивне освітнє середовище”, “інклюзивно-ресурсний центр”, “особа з особливими освітніми потребами”; наведено основні етапи розвитку та становлення інклюзивної освіти у світовій практиці; розглянуто правову основу інклюзивного навчання в Україні та умови, за яких заклад вищої освіти набуває статусу інклюзивного; визначено суттєві зміни у нормативно-правовому забезпеченні щодо покращення інклюзивного освітнього середовища у закладах вищої освіти; сконцентровано увагу на тому, що необхідною умовою для створення інклюзивного середовища закладу вищої освіти потребує теоретична і методологічна база інклюзивної освіти, підвищення рівня підготовки викладацько-професорського складу до роботи з особами з особовими освітніми потребами, матеріально-технічна та програмно-методична забезпеченість.