Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Вплив маркетингових досліджень на кінцеві результати діяльності підприємства
    ("Бял ГРАД-БГ" ООД, 2010) Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна; Шутько, Людмила Борисівна
    Маркетингові дослідження в ринкових умовах дають змогу установити ємкість ринку товару та її частку, що забезпечується підприємством, що досліджується; визначити величини показників якості та фазу життєвого циклу товару на ринку; спрогнозувати собівартість та ціну продукції. Все це у подальшому дає змогу прогнозувати економічний ефект як річний так і за життєвий цикл товару.
  • Ескіз
    Документ
    Планування виробничої програми підприємства в ринкових умовах
    (НТУ "ХПІ", 2010) Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна
    Для ефективної діяльності в умовах конкуренції доцільно випускати продукцію, яка буде потрібна споживачам для задоволення їхніх потреб та реалізована у повному обсязі. За рахунок цього має досягатися певний рівень прибутку від реалізації. У такому разі актуальності набуває процес планування на підприємстві, і, зокрема, планування його виробничої потужності.
  • Ескіз
    Документ
    Використання точки беззбитковості при плануванні виробничої програми підприємства
    (НТУ "ХПІ", 2010) Чекаліна, Елеонора Петрівна; Сікєтіна, Наталія Геннадіївна; Сергієнко, Т. Б.; Федяй, В. І.
    Аналіз точки беззбитковості підприємства визначає такий рівень обсягу продажу та рівня доходу підприємства, за умови досягнення якого підприємство забезпечує повне покриття власних витрат на виробництво продукції. Розподіл витрат на постійні та змінні, вирахування сум і ставок покриття дозволяють визначити вплив обсягу виробництва та збуту на величину прибутку від реалізації продукції, робіт, послуг і той обсяг продажів, починаючи з якого підприємство отримує прибуток. Визначення точки нульового прибутку, і її аналіз є одним з важливих способів рішення багатьох проблем управління, оскільки його точність при комбінованому застосуванні з іншими методами аналізу є цілком достатньою для обґрунтування управлінських рішень у реальному житті.