Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання з дисципліни "Теорія та практика міжнародного консалтингу"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга ІванівнаМетодичні вказівки до виконання розрахунково-графічного завдання (РГЗ) з курсу «Теорія та практика міжнародного консалтингу» укладено з метою надання практичної допомоги студентам очної форми навчання, що готуються до складання екзамену. Контрольні завдання укладено згідно з робочою програмою з урахуванням різних розділів та тем лекційного курсу. Перш ніж почати виконувати РГЗ, студент повинен обов’язково прослухати установчі лекції та закріпити теоретичний матеріал на практичних заняттях. Після прослуховування установчих лекцій студент має право бути допущеним до складання екзамену. Умовою допуску до екзамену є вчасно подана РГЗ з дисципліни. РГЗ розглядається як різновид самостійної роботи студентів, що спрямована на формування вмінь самостійно працювати з теоретичним матеріалом, аналізувати найважливіші категорії дисципліни, встановлювати взаємозв’язок між її головними поняттями. У ході виконання РГЗ студент має навчитися визначати практичну спрямованість та значущість дисципліни, її зв’язок з іншими науками. Ознайомившись із тематикою РГЗ, студент виконує той варіант завдання, що відповідає його порядковому номеру у переліку студентів групи.Документ Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Теорія та практика міжнародного консалтингу"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга ІванівнаКонсультаційна діяльність поширена в усьому світі. Необхідність консалтингу зумовлена постійним пошуком підприємцями нових засобів підвищення ефективності виробництва, спробами керівників знайти комерційне застосування своїм здібностям, логікою розвитку організаційної науки і практики. Методичні рекомендації з дисципліни «Теорія та практика міжнародного консалтингу» розроблені для здобувачів другого ступеня вищої освіти (магістерський рівень) спеціальності «Міжнародні економічні відносини» та призначені для підготовки до практичних занять та самостійної роботи, метою яких є систематизація та поглиблення теоретичних знань, набуття та розвиток вмінь та навичок консультаційної діяльності. Метою вивчення дисципліни «Теорія та практика міжнародного консалтингу» є засвоєння здобувачами вищої освіти системних знань щодо об’єктивних закономірностей, умов, процесів і специфічних особливостей діяльності підприємств на національному та міжнародних ринках, розкриття можливостей консалтингу суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, враховуючи специфіку їх взаємодії з іноземними контрагентами, розробки рекомендацій щодо ефективного використання потенціалу підприємства в розвитку реального бізнесу, враховуючи рівень його конкурентності. Предметом вивчення дисципліни є система знань, пов’язаних із принципами організації консультаційних послуг, технологією консалтингу.Документ Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з дисципліни «Глобальна економіка»(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга Іванівна; Перерва, Петро ГригоровичРозроблено методичні рекомендації до самостійної роботи студентів з дисципліни «Глобальна економіка» за напрямом підготовки «Міжнародні економічні відносини» для студентів всіх форм навчання. Сформульовано загальні вимоги до завдання. Наведено методичні рекомендації до виконання тестів, кросвордів, евристичних завдань.Документ Методичні вказівки до виконання розрахункового завдання з дисципліни "Глобальна економіка"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга Іванівна; Перерва, Петро ГригоровичРозроблено методичні рекомендації до виконання розрахункового індивідуального завдання з дисципліни «Глобальна економіка» за напрямом підготовки «Міжнародні економічні відносини» для студентів всіх форм навчання. Сформульовано загальні вимоги до завдання. Наведено методичні рекомендації до виконання завдання, розглянуто алгоритм виконання завдання та подано приклад його оформлення. Матеріали доповнено переліком вихідних даних для підготовки студентів до виконання розрахункового індивідуального завдання, статистичними даними, переліком необхідної літератури, а також вимогами до оформлення завдання та оцінювання якості його виконання.Документ Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Міжнародні стратегії та моделі економічного розвитку країн"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга ІванівнаСучасний стан світового господарства характеризується зміною парадигм розвитку глобальної економіки через накопичення протиріч у більшості складових світової економічної системи, що посилюються глобальними планетарними зсувами у кліматичному, бактеріологічному, радіаційному та генетичному балансах. До загальних викликів розвитку людства і глобальних проблем сучасності у теперішній час додаються протиріччя у концепціях економічного зростання різних категорій кран, що роблять недосяжними зусилля провідних країн світу у подоланні вказаних викликів. Міжнародна економіка охоплює у своїх рамках національні економіки різних кран світу. Тому дослідження міжнародних стратегій економічного розвитку передбачає насамперед аналіз економічних стратегій окремих країн світу та їх взаємозв’язок. Значну роль у розвитку міжнародної економіки відіграють так звані країни, що розвиваються, особливо лідери цієї групи держав. У дисципліні розкрито основи формування у магістрів системи всебічних знань щодо сутності стратегій розвитку та їх середовища; впливу глобалізації на формування стратегій розвитку; особливостей моделей економічного розвитку країн світу; формування національних стратегій розвитку; оцінки ефективності стратегій економічного розвитку країн світу; особливостей сучасної системи координації економічної діяльності; вивчення та аналізу міжнародних інтеграційних стратегій. Мета вивчення дисципліни «Міжнародні стратегії та моделі економічного розвитку» полягає у формуванні системи теоретичних знань та практичних рекомендацій про проблеми, методи, моделі розробки й реалізації міжнародних макростратегій економічного розвитку країн світу. Методичнні вказівки укладено згідно із силабусом дисципліни та конспектом лекцій. Вони налічують дев’ять тем.Документ Методичні вказівки до виконання курсової роботи із дисципліни "Міжнародні стратегії економічного розвитку"(2022) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга ІванівнаНаведено мету та завдання, етапи написання курсової роботи з дисципліни "Міжнародні стратегії економічного розвитку", запропоновано 80 тем щодо виконання курсової роботи та представлено перелік джерел інформації щодо написання курсової роботи.Документ Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з дисциплін "Міжнародні стандарти фінансової звітності" або "Оцінювання результатів міжнародних бізнес-структур"(2021) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга ІванівнаМіжнародні стандарти фінансової звітності (IFRS) є інструментом реалізації економічної політики, основна мета використання якого полягає у забезпеченні прозорості та зрозумілості інформації щодо діяльності суб’єктів господарювання. Метою розробки та запровадження МСФЗ також є створення достовірної бази для визначення доходів і витрат, оцінки активів і зобов’язань, розкриття існуючих фінансових ризиків, порівняння результатів діяльності. МСФЗ, на відміну від деяких національних правил складання звітності, засновані на принципах, а не на правилах, тобто головним є економічна суть процесу. Принципи, закладені в порядок формування звітності згідно з МСФЗ, роблять її здатною відобразити реальний фінансовий стан підприємства, установи, організації.Документ Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни "Міжнародні стандарти фінансової звітності"(2021) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга ІванівнаМетодичні вказівки до контрольних робіт (РГЗ) з курсу "Міжнародні стандарти фінансової звітності" укладено з метою надання практичної допомоги студентам заочної форми навчання, що готуються до складання заліку або екзамену. Контрольні роботи укладено згідно з робочою програмою з урахуванням різних розділів та тем лекційного курсу. Перш ніж почати виконувати контрольну роботу, студент повинен обов’язково прослухати установчі лекції та закріпити теоретичний матеріал на практичних заняттях. Після прослуховування установчих лекцій студент має право бути допущеним до складання заліку або екзамену. Умовою допуску до заліку або екзамену є вчасно подана контрольна робота з дисципліни. Контрольна робота розглядається як різновид самостійної роботи студентів, що спрямована на формування вмінь самостійно працювати з теоретичним матеріалом, аналізувати найважливіші категорії дисципліни, встановлювати взаємозв’язок між її головними поняттями. У ході виконання контрольної роботи студент має навчитися визначати практичну спрямованість та значущість дисципліни, її зв’язок з іншими науками. Ознайомившись із тематикою контрольних робіт, студент виконує той варіант контрольної роботи, що відповідає його порядковому номеру у переліку студентів групи.Документ Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з курсу "Ділове консультування"(2019) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Подрез, Ольга ІванівнаПублікація Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Контролінг"(2019) Черепанова, Вікторія Олександрівна; Маслак, Марія Володимирівна; Подрез, Ольга ІванівнаМетодичні вказівки до проведення практичних занять та самостійної роботи розраховані на закріплення лекційного матеріалу з дисципліни "Контролінг". Вони підготовлені за темами курсу та складаються з контрольних запитань, тестів та практичних завдань.Предметом вивчення навчальної дисципліни є процес оперативного та стратегічного управління підприємством як системою, спрямований на досягнення усіма структурними підрозділами стратегічних та прийняття управлінських рішень з оптимізації співвідношення "витрати-обсяг-прибуток".