Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
9 результатів
Результати пошуку
Документ Мовленнєві акценти як детермінант людини в суспільстві (на матеріалі французької мови)(2024) Чудовська, Тетяна Сергіївна; Гращенкова, Вікторія ВолодимирівнаДокумент Читаємо, слухаємо та говоримо англійською(2023) Лазарєва, Ольга Ярославна; Ковтун, Олена Олександрівна; Чудовська, Тетяна СергіївнаМедодичні вказівки є доповненням до основного курсу модуля «Формулювання ідей» і призначені для аудиторної та самостійної роботи студентів. Матеріали навчального видання охоплюють теми: “Discovering the past”, “What is job satisfaction”, “Selling dreams” and “The place we work or live in”. Кожний розділ містить кілька текстових, аудіо- та графічних матеріалів, що супроводжуються низкою вправ на розвиток різних аспектів мовлення. Основною метою модуля і методичних вказівок є формування і розвиток навичок вираження англійською мовою власних думок і висловлювань щодо певних тем, пов’язаних з повсякденним і професійним життям. Очікуємо, що студенти зможуть висловлювати свої ідеї на основі та у відповідь до інформації, наданої в автентичних англомовних текстових та аудіоматеріалах.Документ Читаємо та слухаємо ВВС. Частина 2(2023) Лазарєва, Ольга Ярославна; Ковтун, Олена Олександрівна; Чудовська, Тетяна СергіївнаДокумент Читаємо та слухаємо ВВС. Частина 1(2023) Лазарєва, Ольга Ярославна; Ковтун, Олена Олександрівна; Чудовська, Тетяна СергіївнаДокумент Особливості мовленнєвих конструкцій у спілкуванні батьків та дітей (на матеріалі французькоі мови)(2023) Чудовська, Тетяна Сергіївна; Гращенкова, Вікторія ВолодимирівнаДокумент Сучасні тенденції підвищення кваліфікації педагогічних працівників як вектора їхньої професіоналізації(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Чудовська, Тетяна СергіївнаСтаття присвячена аналізу сучасних тенденцій професіоналізації педагогічного персоналу у галузі підвищення кваліфікації. Визначено необхідність внесення змін у неперервну педагогічну освіту. Приділено увагу фасилітації дослідницько-навчального процесу. Розглянуто питання формування професійної ідентичності викладачів. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення системи підвищення кваліфікації вчителів за умови підтримки шкільних проєктів та інноваційних процесів у навчальних закладах.Документ Особливості дистанційного навчання іноземних мов у сучасних умовах(2022) Гращенкова, Вікторія Володимирівна; Чудовська, Тетяна СергіївнаДокумент Використання словотворчого потенціалу складних антропоетонімів у викладанні французької мови (на матеріалі роману О. Бальзака "Шуани, або Бретань 1799 року")(Східноукраїнська організація "Центр педагогічних досліджень", 2021) Чудовська, Тетяна Сергіївна; Гращенкова, Вікторія ВолодимирівнаДокумент Методичні вказівки з англійської мови для контролю поточних знань студентів першого курсу всіх спеціальностей заочної форми навчання (ІІ семестр)(Мадрид, 2020) Сергіна, Світлана Володимирівна; Вракіна, Вікторія Вікторівна; Танько, Євгенія Владиславівна; Чудовська, Тетяна СергіївнаМетодичні вказівки з англійської мови для студентів першого курсу всіх спеціальностей заочної форми навчання призначені для студентів першого курсу всіх спеціальностей заочної форми навчання і є контрольними завданнями для перевірки знань та вмінь студентів з дисципліни "Англійська мова за професійним спрямуванням". Метою методичних вказівок є контроль володіння студентами лексичним та граматичним матеріалом, що вивчається протягом першого курсу. Автентичні тексти спрямовані на визначення рівня сформованості вмінь студентів самостійно читати та розуміти тексти різних жанрів, знаходити та аналізувати необхідну інформацію, робити висновки з прочитаного, аналізувати та зіставляти інформацію, розуміти логічні зв’язки між частинами тексту. Студентам запропоновані вправи для оцінки рівня розуміння прочитаного тексту, вміння тлумачити лексичні та граматичні явища, ужиті в тексті. Тексти містять завдання таких форм: завдання на заповнення пропусків; завдання з розгорнутою відповіддю; завдання на визначення правильності/неправильності твердження; завдання з вибором однієї правильної відповіді. Завдання широкого спектру перевіряють мовленнєві уміння та навички студентів з читання, говоріння, письма, володіння структурою англійської мови на лексичному, граматичному рівнях.