Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання дипломного проекту для студентів спеціальності 101 "Екологія" першого (бакалаврського) рівня
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Новожилова, Тетяна Борисівна; Шапорев, Валерій Павлович; Нечипоренко, Дмитро Ігорович
    Завершальний етап підготовки бакалавра – виконання кваліфікаційної роботи. Мета виконання кваліфікаційної роботи – систематизація, закріплення і розширення отриманих знань. Студенти повинні показати вільне володіння інформацією і навичками, отриманими при реалізації навчального плану за спеціальністю «Екологія», і, зрештою, відповідність свого фахового рівня кваліфікації бакалавр з екології. Останнє встановлюється екзаменаційною комісією (ЕК) на підставі захисту дипломного проекту (ДП).
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання дипломного проекту для студентів спеціальності 101 "Екологія" другого (магістерського) рівня
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2020) Новожилова, Тетяна Борисівна; Шапорев, Валерій Павлович; Нечипоренко, Дмитро Ігорович
    Підставою для розроблення методичних вказівок з виконання дипломних проектів зі спеціальності «Екологія» на кафедрі хімічної техніки та промислової екології НТУ«ХПІ» є СТЗВО-ХПІ-2.01-2018. Дипломні проекти та дипломні роботи. Загальні вимоги до виконання. Цей стандарт установлює загальні вимоги до порядку підготовки, виконання і захисту дипломних проектів та дипломних робіт для всіх рівнів освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання дипломного проекту
    (ФОП Панов А. М., 2015) Хитрова, Ірина Володимирівна; Новожилова, Тетяна Борисівна; Шапорев, Валерій Павлович; Нечипоренко, Дмитро Ігорович
    Мета дипломного проекту – формування екологічного мислення, системного підходу до дослідження впливу виробництва на екосистему і знаходження рішень щодо підвищення сталості екосистем, підготовка фахівця, здатного вирішувати проблеми контролю за станом природних екосистем, їх охорони в умовах інтенсивного антропогенного впливу, проблеми екологічного управління природним середовищем та запровадження у виробництво екологічних принципів.