Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості бюджетного та податкового процесу в умовах воєнного стану(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Назарова, Тетяна Юріївна; Шевченко, Марина Миколаївна; Татаринцева (Курбатова), Юлія ЛеонідівнаУ статті досліджено та систематизовано напрями й обсяги впливу повномасштабного російського вторгнення на бюджетну та податкову систему України, зокрема на структуру й обсяг доходів і видатків бюджету, зростання бюджетного дефіциту й державного боргу, проблематика трансформації податкової системи в умовах воєнного стану. Досліджено стан та особливості виконання державного та місцевих бюджетів в період воєнного стану. Окреслено законодавчі зміни, стосовно здійснення бюджетної політики на загальнодержавному та місцевому рівнях. Встановлено взаємозв’язки і взаємозалежність бюджетної політики та податкової політики в Україні. Проведено аналіз останніх змін бюджетного законодавства у 2023 р та на 2024рік., що безпосередньо впливають на ефективність реалізації бюджетного процесу, розглянуто функції нових учасників бюджетного процесу та перші результати реформування в бюджетній сфері на регіональних рівнях. До основних проблем на етапі виконання бюджету слід віднести наступні проблеми: значна дефіцитність бюджетів та їх фінансування, суттєвий рівень Державного боргу і складність його обслуговування, невизначеність програмно-цільового методу формування бюджету. Виявлено, що не зважаючи на суттєві кроки реформування сфери державних фінансів, змістовні проблеми бюджетного та податкового процесу, в більшості, залишаються не вирішені та потребують подальшого врегулювання. Запропоновано комплекс рекомендацій, спрямованих на підвищення ефективності організації та реалізації бюджетного та податкового процесу в Україні.Документ Конспект лекцій з курсу "Фінанси підприємств"(ФОП Заночкин Д. Л., 2023) Назарова, Тетяна Юріївна; Шевченко, Марина Миколаївна; Осипова, Світлана Костянтинівна; Татаринцева (Курбатова), Юлія ЛеонідівнаДисципліна "Фінанси підприємств" є особливо важливою на етапі підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр", що необхідно для формування професійних навичок. Дисципліна «Фінанси підприємств» вивчається на базі дисциплін «Гроші і кредит», «Бухгалтерський облік», «Фінанси», «Економіка підприємства». Дисципліна «Фінанси підприємств» вивчається в комплексі з дисциплінами «Інвестування», «Економічний аналіз», «Математичне програмування». У даному курсі розкриті сутність фінансів підприємств, зміст і організацію їхньої фінансової діяльності; формування і розподіл прибутку, оподаткування підприємств; організацію грошових розрахунків і кредитування підприємств; організацію оборотних коштів і фінансове забезпечення відтворення основних засобів; фінансове планування, аналіз фінансового стану, проведення фінансової санації підприємств. Дані курсу не замінюють підручники з фінансів підприємств. Теоретичні основи викладаються у стислому вигляді. Даються тільки ті відомості, які необхідні для застосування методик, систем, форм і методів, які використовуються для фінансового забезпечення функціонування підприємств. Призначено для студентів спеціальностей 072 «Фінансі та банківська справа».Документ Вплив управління корпоративною культурою в мережі на фінансові результати підприємства(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Татаринцева (Курбатова), Юлія Леонідівна; Пушкар, Олександр Іванович; Шевченко, Марина Миколаївна; Осипова, Світлана КостянтинівнаУ статті обґрунтовані методичні рекомендації з управління корпоративною культурою підприємства в мережі. Доведено значущість формування корпоративної культури не лише всередині підприємства, а й поширенні інформації про ці процеси назовні, зокрема на сторінках фірмових сайтів та соціальних мереж. Завдяки запропонованим рекомендаціям, підприємство може комплексно підходити до поширення власних цінностей, стандартів, переваг в мережі, формувати необхідний імідж ,що впливає на фінансові результати. Уточнено сутність споріднених понять до «корпоративної культури» та встановлено їх взаємозв’язок. Узагальнені основні принципи формування корпоративної культури. Доведено, що управління корпоративною культурою підприємства в мережі відповідає сучасним запитам ринку, необхідно не лише для підтримки лояльності бренду, збільшення обсягів продажів, але і для залучення коштів інвесторів. Ключові слова: корпоративна культура, фінансові результати, управління, соціальна відповідальність, імідж, позиціонування бренду, PR, SERM, управління репутацією, інвестиції, цифровий маркетинг, Інтернет, он-лайн торгівля.