Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Сутність і особливості міжнародного маркетингу(ТОВ "Планета-Прінт", 2020) Рижикова, Е. Е.; Шевченко, Марина МиколаївнаДокумент Особливості розробки маркетингової стратегії виходу підприємства на закордонний ринок(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Шевченко, Марина Миколаївна; Назарова, Тетяна Юріївна; Дяченко, І. С.Документ Управління збутовою діяльністю підприємства на зовнішньому ринку(ТОВ "Планета-Прінт", 2021) Шевченко, Марина Миколаївна; Назарова, Тетяна Юріївна; Карішіна, А. І.Документ Місце міжнародної маркетингової діяльності в системі управління підприємством(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Шевченко, Марина Миколаївна; Чепенко, С. В.Документ Роль стратегічного маркетингового планування на підприємстві(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2018) Шевченко, Марина Миколаївна; Стрельникова, Ю. І.Документ Проблеми просування фармацевтичних препаратів в Україні(НТУ "ХПІ", 2011) Шевченко, Марина Миколаївна; Зюбанова, Д. М.У статті розглядаються проблеми просування фармацевтичних препаратів, які можуть виникнути після прийняття поправок до Закону України «Про рекламу» (щодо обмеження реклами лікарських засобів) та його вплив на маркетингову стратегію фармацевтичних компаній. Пропонується шляхи вдосконалення рекламного законодавства в Україні у сфері обігу лікарських засобів.