Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Нові методи дискретно-континуального зміцнення високонавантажених деталей машин(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2017) Кравченко, Сергій Олександрович; Шеремет, В. М.; Ткачук, Микола Анатолійович; Веретельник, Олег Вікторович; Шейко, О. І.; Бєлов, М. Л.Документ Ефективність технологічних методів зміцнення елементів двигунів та агрегатів для спеціальної техніки(НТУ "ХПІ", 2017) Ткачук, Микола Анатолійович; Кравченко, Сергій Олександрович; Посвятенко, Е. К.; Гончаров, В. Г.; Д'яченко, С. С.; Шпаковський, В. В.; Шейко, О. І.; Бєлов, М. Л.Документ Обґрунтування проектно-технологічних рішень задля забезпечення тактико-технічних характеристик бойових броньованих машин: методологія(НТУ "ХПІ", 2017) Ткачук, Микола Анатолійович; Литвиненко, О. В.; Васильєв, Антон Юрійович; Грабовський, Андрій Володимирович; Танченко, Андрій Юрійович; Шейко, О. І.; Хлань, О. В.; Малакей, А. В.; Шаталов, О. Є.; Срібний, С. М.Документ Технологічні методи зміцнення елементів двигунів та агрегатів для спеціальної техніки(НТУ "ХПІ", 2017) Ткачук, Микола Анатолійович; Кравченко, С. О.; Посвятенко, Е. К.; Гончаров, В. Г.; Д'яченко, С. С.; Шпаковський, В. В.; Шейко, О. І.; Бєлов, М. Л.Документ Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут" та науковий супровід розробок бронетанкобудівної галузі України(НТУ "ХПІ", 2016) Вакуленко, В. В.; Шейко, О. І.; Марченко, Андрій Петрович; Ткачук, Микола АнатолійовичДокумент Вплив ресурсу колінчастого вала на строк служби двигунів транспортної техніки(НТУ "ХПІ", 2015) Кравченко, Сергій Олександрович; Ткачук, Микола Анатолійович; Посвятенко, Едуард Карпович; Гончаров, Віктор Григорович; Шейко, О. І.Документ Комбіновані технології підвищення зносостійкості високонавантажених пар тертя(НТУ "ХПІ", 2015) Кравченко, С. О.; Ткачук, Микола Анатолійович; Бєлов, М. Л.; Шейко, О. І.; Олейник, О. К.; Шпаковський, В. В.Документ Розвиток методів зміцнення найбільш навантажених деталей - шлях до підвищення технічних і тактико-технічних характеристик машин(НТУ "ХПІ", 2015) Ткачук, Микола Анатолійович; Кравченко, Сергій Олександрович; Шпаковський, Володимир Васильович; Бєлов, М. Л.; Шейко, О. І.; Демиденко, В. І.; Д'яченко, С. С.; Посвятенко, Едуард Карпович; Гончаров, Віктор ГригоровичУ роботі на основі теоретико-множинного підходу запропоновані нові концепція і методи підвищення ресурсу серії двигунів і спеціальної техніки шляхом створення нових технологій зміцнення поверхонь їхніх деталей, а також у вирішенні низки фундаментальних і прикладних завдань. Розроблена концепція узагальненого параметричного моделювання складних механічних систем при нечітких критеріях, аналізу процесів та синтезу нових технологій зміцнення для збільшення ресурсу серії двигунів і агрегатів спеціальної техніки. Науково обґрунтовані матеріали, режими та параметри процесів зміцнення для розроблених методів дискретного зміцнення, корундування та іонного бомбардування зі створенням мікронаноструктур та проектно-технологічні рішення при створенні та ремонті двигунів і агрегатів спеціальної техніки.Документ Розвиток науково-технічних основ забезпечення тактико-технічних характеристик високонадійних форсованих двигунів та військової техніки(НТУ "ХПІ", 2012) Ткачук, Микола Анатолійович; Кравченко, Сергій Олександрович; Литвин, Б. Я.; Посвятенко, Е. К.; Шейко, О. І.; Д'яченко, С. С.; Шеремет, В. М.; Гончаров, В. Г.Для забезпечення високої навантажувальної здатності, низького коефіцієнту тертя та підвищеної зносостійкості пропонується застосування технології дискретного зміцнення відповідальних деталей машин. На прикладі колінчастих валів тепловозних двигунів, а також інших машинобудівних конструкцій визначаються оптимальні параметри технологічного процесу. Установлено, що при дискретному зміцненні відбувається перерозподіл контактного тиску у спряженні деталей, який викликається зміною мікропрофілю поверхні. Експериментально підтверджені ефекти зменшення тертя, зношування, а також збереження міцності оброблених деталей.Документ Методи, засоби та технології дискретно-континуального зміцнення поверхневих шарів деталей машин(НТУ "ХПІ", 2015) Ткачук, Микола Анатолійович; Бєлов, М. Л.; Шейко, О. І.; Кравченко, Сергій Олександрович; Посвятенко, Е. К.; Шпаковський, Володимир Васильович; Д'яченко, С. С.; Гончаров, В. Г.; Пономаренко, І. В.; Шеремет, В. М.В роботі на основі теоретико-множинного підходу запропоновані нові концепція і методи підвищення ресурсу серії двигунів і спеціальної техніки шляхом створення нових технологій зміцнення поверхонь їхніх деталей, а також на вирішена низка фундаментальні та прикладні задачі. Розроблена концепція узагальненого параметричного моделювання складних механічних систем при нечітких критеріях, аналізу процесів та синтезу нових технологій зміцнення для збільшення ресурсу серії двигунів і агрегатів спеціальної техніки. Науково обґрунтовані матеріали, режими та параметри процесів зміцнення для розроблених методів дискретного зміцнення, корундування та іонного бомбардування зі створенням мікронаноструктур та проектно-технологічні рішення при створенні та ремонті двигунів і агрегатів спеціальної техніки.