Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток психологічної стійкості у дітей та підлітків за допомогою фізичних вправ та ігор
    (Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова, 2024) Церетелі, Вікторія Олександрівна; Ширяєва, Світлана Вікторівна; Кучеренко, Григорій Григорович; Блошенко, Олена Іванівна; Капустіна, Т. В.
    У статті наведено дослідження впливу фізичних вправ та командних спортивних ігор на розвиток психологічної стійкості у дітей віком 9-11 років та підлітків віком 12-14 років. Для проведення дослідження було відібрано дві групи дітей: перша включала 50 дітей віком 9-11 років, друга – 50 підлітків віком 12-14 років. Дослідження проводилося у чотири етапи: базове оцінювання, інтервенція, підсумкове оцінювання та аналіз результатів. Методи оцінювання включали стандартизовані анкети, інтерв’ю з дітьми та спостереження. Інтервенція тривала 8 тижнів і включала щоденні заняття фізичними вправами тривалістю 30 хвилин та двічі на тиждень тренування і змагання з командних спортивних ігор. По завершенні інтервенції було проведено підсумкове оцінювання для визначення змін у рівнях психологічної стійкості. Аналіз результатів підтвердив, що фізичні вправи та командні спортивні ігри сприяють значному покращенню психологічної стійкості у дітей та підлітків. Зокрема, діти стали більш емоційно стабільними, впевненішими у собі, розвили свої соціальні навички та підвищили здатність до адаптації.
  • Ескіз
    Документ
    Робоча програма з навчальної дисципліни "Фізичне виховання". Спеціалізація з виду спорту "Плавання"
    (2023) Юшко, Олексій Володимирович; Борейко, Наталя Юріївна; Блошенко, Олена Іванівна; Ширяєва, Світлана Вікторівна; Родигіна, Віта Петрівна; Кучеренко, Григорій Григорович; Бабаджанян, Вікторія Володимирівна; Курій, Олена Володимирівна
    Мета викладання навчальної дисципліни «Фізичне виховання». Спеціалізація з виду спорту «Плавання» передбачає виховання у студентів потреби оволодівати знаннями, уміннями й навичками, засобами зі спеціалізацій з виду спорту «Плавання», збереження і зміцнення здоров’я, послідовне формування фізичної культури особистості фахівця, яке відповідає першому (бакалаврському) рівню вищої освіти, застосування набутих цінностей в життєдіяльності майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Документ
    Визначення психофізичного стану здоров'я людини
    (2022) Родигіна, Віта Петрівна; Блошенко, Олена Іванівна; Бабаджанян, Вікторія Володимирівна; Курій, Олена Володимирівна; Ширяєва, Світлана Вікторівна
    Методичні рекомендації підготовлено для студентів денної форми навчання усіх спеціальностей НТУ "ХПІ" (основна група, спеціальна медична група) при переведенні навчального процесу у дистанційну форму навчання. Запропоновано студентам визначити стан свого здоров’я. За матеріалами практичної роботи студенти отримають теоретичні знання зі стану власного здоров’я, оволодіють методикою його розрахунку за допомогою використання спеціальних методик та технологій, які ґрунтуються на тест-опитуваннях учасників, де підраховується загальна сума балів. Аналіз отриманих матеріалів може слугувати основою для аналізу та самооцінки рівня власного здоров’я та тренованості, щоб коригувати навантаження під час занять фізичною культурою та спортом. Встановлено критерії оцінки виконання даної практичної роботи. Надано зразок структури практичної роботи (додаток А). Практична робота "Визначення психофізичного стану здоров’я людини" є продовженням методичних розробок із застосуванням здоров’язбережувальних технологій.