Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Публікація Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з навчальної дисципліни "Ризик-менеджмент"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шиян, Наталія ІванівнаМетодичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни «Ризик-менеджмент» складені у відповідності з навчальним планом та робочою програмою вивчення дисципліни. Метою даної методичної розробки є висвітлення змісту практичних занять у розрізі тем, передбачених робочою програмою навчальної дисципліни «Ризик-менеджмент» та надання студентам рекомендацій до кожного заняття для поглиблення знань з даної дисципліни. У даних методичних вказівках наведено зміст семінарських та практичних занять з навчальної дисципліни. Кожна тема заняття супроводжується стислими методичними рекомендаціями, переліком питань для обговорення лекційного матеріалу та практичної роботи, тестовими завданнями, списком рекомендованої літератури.Публікація Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Ризик-менеджмент"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шиян, Наталія ІванівнаСамостійна робота студента (СРС) – це самостійна діяльність та навчання студента, яку науково-педагогічний працівник планує разом зі студентом, але виконує її студент за завданнями та керівництвом і контролем науково-педагогічного працівника без його прямої участі.Публікація Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з навчальної дисципліни "Управління інноваціями"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шиян, Наталія ІванівнаМетодичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни «Управління інноваціями» складені у відповідності з навчальним планом та робочою програмою вивчення дисципліни. Метою даної методичної розробки є формування у студентів цілісного уявлення про ключові поняття управління інноваціями, інноваційну інфраструктуру, інноваційний процес, джерела фінансування інновацій, підходів до оцінки інноваційного потенціалу підприємства із практичним застосуванням цих положень при управлінні інноваційним проєктом із покроковим його розглядом. У даних методичних вказівках наведено зміст практичних занять з навчальної дисципліни. Кожна тема практичного заняття супроводжується стислими методичними рекомендаціями, переліком питань для обговорення лекційного матеріалу та самостійної роботи, тестовими завданнями, списком рекомендованої літератури.Публікація Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з навчальної дисципліни "Бізнес-етика та соціальна відповідальність"(2023) Шиян, Наталія ІванівнаКраїни світу розширюють сприйняття суспільством бізнесу не лише з погляду його прибутковості, а й ціни та наслідків отримання прибутку, внаслідок чого склад механізму функціонування суб’єктів господарської діяльності доповнюється соціальним і екологічним елементами. Між тим, незважаючи на стрімке поширення соціальної відповідальності бізнесу в країнах світу, насамперед у високорозвинутих країнах, в Україні потрібним є більший акцент на розгляд даної проблеми, зокрема із точки зору науково-методичних засад, адаптації існуючих стандартів і моделей соціальної відповідальності до вітчизняних умов задля подальшого формування концепції соціальної відповідальності на рівні як держави, так і на рівні корпоративних структур. Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни «Бізнес-етика та соціальна відповідальність» складені у відповідності з навчальним планом та робочою програмою вивчення дисципліни. Метою даної методичної розробки є висвітлення змісту практичних занять у розрізі тем передбачених робочою програмою навчальної дисципліни «Бізнес-етика та соціальна відповідальність» та надання студентам рекомендацій до кожного заняття для поглиблення знань з даної дисципліни. У даних методичних вказівках наведено зміст практичних занять з навчальної дисципліни. Кожна тема практичного заняття супроводжується стислими методичними рекомендаціями, переліком питань для обговорення лекційного матеріалу та самостійної роботи, тестовими завданнями, списком рекомендованої літератури.