Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання та дослідження робочого циклу бензинового двигуна. Частина 1. Математична модель
    (НТУ "ХПІ", 2010) Міщенко, Микола Іванович; Заренбін, Володимир Георгійович; Колеснікова, Тетяна Миколаївна; Юрченко, Юрій Валерійович; Савенко, О. В.
    На основі диференціальних рівнянь енергетичного й масового балансу пропонується методика розрахунку параметрів робочого тіла в циліндрі чотиритактного бензинового двигуна. Моделювання дійсного циклу ДВЗ відрізняється від загальновідомих врахуванням кінематики силового механізму, змінного ступеня стискуна часткових режимах і регулюванням навантаження по способах Міллера й Аткінсона. При цьому враховується ефект впливу конструктивних факторів і параметрів робочого циклу. Описано метод розрахунку процесу згоряння в бензиновому двигуні, заснований на підході І. І. Вібе. Однак, у даній роботі розрахунок температури замінений розрахунком точного диференціального рівняння з використанням методу Рунге-Кутта 4-го порядку. Модель має підвищену точність розрахунку й швидкодію.
  • Ескіз
    Документ
    Математична модель процесу впуску в бензиновому двигуні з різними способами регулювання навантаження та ступеня стиску
    (НТУ "ХПІ", 2009) Міщенко, Микола Іванович; Заренбін, Володимир Георгійович; Колеснікова, Тетяна Миколаївна; Юрченко, Юрій Валерійович; Курмаз, В. А.
    Описана методика побудови математичної моделі впускного трубопроводу в умовах регулювання навантаження й ступеня стиску в бензиновому двигуні внутрішнього згоряння. Наведено рівняння для розрахункового дослідження впливу деяких параметрів впускного тракту на показники термодинамічного циклу. В основу розробленої моделі впускного трубопроводу покладені рівняння термодинаміки й гідравліки. Отримано апроксимуючі формули зв'язку між положенням дросельної заслінки, відносним навантаженням двигуна, частотою обертання колінчастого вала й ступенем стиску.
  • Ескіз
    Документ
    Моделювання та дослідження робочого циклу бензинового двигуна. Частина 2. Розрахунок, експеримент, аналіз
    (2012) Міщенко, Микола Іванович; Заренбін, Володимир Георгійович; Колеснікова, Тетяна Миколаївна; Юрченко, Юрій Валерійович; Підлісна, Марія Андріївна
    Приведені результати експериментальних досліджень та розрахунку робочого циклу чотиритактного двигуна з різними способами регулювання навантаження такими, як: класичний, Аткінсона, Міллера. Розрахунково-експериментальним шляхом отримані навантажувальні та швидкісні характеристики двигуна з різними способами регулювання навантаження. Одержані дані щодо впливу вказаних способів регулювання навантаження на економічні показники роботи двигуна. Надані рекомендації щодо застосування наведених способів регулювання навантаження в автомобільних двигунах внутрішнього згоряння.