Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Концептуальний проект дизель-поїзду з комбінованим механізмом нахилу кузова для швидкісних залізниць України
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2019) Полякова, С. А.; Якунін, Дмитро Ігорович
  • Ескіз
    Документ
    Оптимізація параметрів лінійного двигуна нахилу кузова транспортних засобів
    (НТУ "ХПІ", 2015) Любарський, Борис Григорович; Єріцян, Багіш Хачикович; Якунін, Дмитро Ігорович; Глебова, Марина Леонідівна
    Запропоновано спрощену математичну модель лінійного двигуна для визначення електромагнітної сили. Сформульовано задачу умовної оптимізації геометричних параметрів лінійного двигуна. Запропоновано у якості цільової функції використати залежність, пропорційну різниці енергії, що може перетворити лінійний двигун та енергії, яка потрібна для руху механізму нахилу кузова. У якості методу оптимізації на попередньому етапі пошуку обрано комбінований метод, що включає в себе генетичний алгоритм. На завершальному етапі оптимізаційної процедури уточнення оптимуму здійснюється методом Нелдера-Міда. Розроблено алгоритм вирішення задачі оптимізації, та його реалізацію в пакеті MATLAB. Запропоновано напрямок удосконалення електромеханічних приводів нахилу кузова за рахунок розробки комбінованих приводів, у яких сумарний кут нахилу буде створено частково електроприводом з лінійним двигуном, а частково іншими механізмами, які вже встановлені на рухомому складі.