Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Impact of the internet and computer games on pathological behaviour among children and teenagers
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010) Kopsztejn, Maria
    Розвиток мультимедіа і розширення доступу до них є причиною того, що комп'ютери й Інтернет стають невід'ємною частиною нашого сучасного життя. Можливість пошуку нової інформації, розширення знань і інтересів з використанням Інтернету так само, як швидкий і легкий доступ до миттєвого контакту з людьми, що живуть у найвіддаленіших куточках світу, є основними причинами, чому молоді люди проводять все більше часу перед екраном комп'ютера. Переваги, пов'язані з використанням Інтернету, як для приватного, так і професійного життя, безпрецедентні. На жаль, деякі нові небезпеки також пов'язані з цим новим середовищем, що особливо небезпечно для розвитку дитячої особи і моделі поведінки, яка формується в процесі дорослішання. Це може стати причиною ескалації патологічного явища, відомого як соціальна патологія. Найбільш поширеними її формами є: залежність від комп'ютерних ігор і Інтернету, традиційні форми агресії, викликані жорстокими повідомленнями ЗМІ, і електронні агресії. Самою проблемною поведінкою, проте, є кібербулінг, який набуває великого поширення серед користувачів Інтернету і результати якого можуть мати руйнівні наслідки для його жертв.
  • Ескіз
    Документ
    Application of media in early education a way from Komeński towards eductional games and teaching platforms
    (НТУ "ХПИ", 2010) Kopsztejn, Maria
    Early school education is based on the principle of the visual aid, first introduced by J.A. Komensky, perceived to be the precursor of the medial education. His theory says that combining verbal input with pictorial and aural stimuli influences the senses and develops imagination, hich enhances the teaching process. The development of modern teleinformatics, with its unlimited possibilities of the global networks set - the internet, opened a field for new educational methods. The use of media and multimedia in everyday life, for the society often called knowledge-based or even media-based, has caused the necessity of introducing multimedia-based education. Its aim is to familiarize students with functioning of the media, its abilities and related risks. Among modern teaching tools, most attention deserve educational computer programs, including educational games and teaching platforms. Thanks to them it is possible to teach not only at school but in any setting