Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
12 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Технологія прийняття рішень в логістиці"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Сисоєв, Володимир ВікторовичЛогістика охоплює логістичні процеси у сферах закупівлі, виробництва, дистрибуції, зберігання та доставки товарів, що забезпечують взаємодію усіх учасників ланцюгів постачання та просування продукції від джерела закупівлі сировини до кінцевого споживача. Це вимагає планування, організації, координації та контролю усіх логістичних процесів на кожному етапі товароруху. Ефективність керування логістичною діяльністю суб’єктів господарювання залежить від уміння фахівців з логістики розробляти та приймати ефективні логістичні рішення. Логістичні рішення – це комплекс дій, який охоплює і поєднує усі ланки логістичної системи, для того, щоб задовольнити потреби споживачів і досягти високого рівня задоволеності інтересів та цілей усіх учасників ланцюгів постачання з оптимальними витратами ресурсів. Виконання курсового проєкту є важливим кроком для вивчення дисципліни «Технологія прийняття рішень в логістиці». Якість та зміст курсового проєкту дозволяють виявити загальну теоретичну підготовку студента та рівень володіння ним спеціальними знаннями й навичками, необхідними для прийняття ефективних логістичних рішень для забезпечення ефективної підприємницької та торговельної діяльності. Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з навчальної дисципліни «Технологія прийняття рішень в логістиці» спрямовані на закріплення теоретичних знань та оволодіння студентами навичок щодо рішення практичних завдань.Документ Застосування технології блокчейн у логістиці та управлінні ланцюгами поставок(Одеський національний морський університет, 2023) Сисоєв, Володимир Вікторович; Лопатін, Владислав ОлеговичДокумент Впровадження логістичних технологій у сфері збуту(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Сисоєв, Володимир Вікторович; Пінчук, Р. О.Документ Оптимізація ланцюга постачань у комерційній логістиці: вплив на ефективність та прибутковість(Хмельницький національний університет, 2023) Завадська, Олена; Місюкевич, Валентина; Сисоєв, Володимир ВікторовичУ статті проаналізовано передумови для актуалізації питання оптимізації ланцюга постачання. Досліджено сутність категорії оптимізація ланцюга постачань, систематизовано проблемні області, з якими вона пов’язана у розрізі таких складових, як запаси, ризики, попит, очікування. Розроблено та графічно представлено фази оптимізації ланцюга постачань, які включають стадії проектування, планування та виконання. Встановлено необхідність відстеження ключових показників ланцюга постачань, відображено найбільш інформативні з них. Досліджено критерії оптимізації ланцюга постачань. Розглянуто методи, з використанням яких проводиться оптимізація ланцюга постачань в сучасних умовах. Проаналізовано референтні моделі управління ланцюгами постачання та визначено їх роль у процесі оптимізаціїтаких ланцюгів. Проведено паралель між теоретичними напрацюваннями та практикою їх реалізації на приладі України в умовах пандемії та війни. Визначено заходи, які позитивно впливають на оптимізацію ланцюга постачань, а також програмне забезпечення, яке використовується для цих цілей і дозволяє значно підвищити її ефективність.Документ Логістична підтримка управління збутовою діяльністю підприємства(Національний технічний університет "Дніпровська політехніка", 2024) Сисоєв, Володимир Вікторович; Корінь, М. В.Методологія дослідження. Методологічною базою дослідження є загальнонаукові методи: узагальнення та систематизації – для характеристики загальних ознак розподільчої логістики та визначення сутності логістичної підтримки управління збутовою діяльністю підприємства-виробника; аналізу та синтезу – для виявлення факторів впливу на збутову та логістичну діяльність, виділення сфер впровадження логістичних рішень у збуті та структуризації механізму логістичної підтримки управління збутом. Результати. На основі аналізу теоретичних засад розподільчої логістики розкрита сутність та запропоновано визначення поняття «логістична підтримка управління збутовою діяльністю підприємства». Проаналізовані завдання логістики у процесі збуту готової продукції та можливі шляхи їх розв’язання. Сформовано схему механізму логістичної підтримки управління збутом, визначені фактори впливу, надана характеристика його складових та визначені критерії оптимізації логістичних рішень. Новизна. Сформульовані теоретичні положення логістичної підтримки управління збутовою діяльністю підприємства, що ґрунтуються на комплексному поєднанні маркетингу та логістики. Механізм логістичної підтримки управління збутовою діяльністю подано як систему послідовних, логічно взаємопов’язаних логістичних рішень та заходів, спрямованих на досягнення цілей управління збутовою діяльністю за рахунок оптимізації ресурсів, раціонального вибору варіантів фізичного розподілу та його реалізації з урахуванням різноманітних факторів впливу. Практична значущість. Запропонований механізм логістичної підтримки управління збутовою діяльністю реалізує комплексний підхід до організації логістичних процесів у сфері збуту та забезпечує оптимізацію управління товаропотоками в умовах багатоваріантності схем і способів реалізації фізичного розподілу готової продукції від підприємства-виробника до кінцевих споживачів.Документ Логістична координація як механізм управління міжфункціональною взаємодією(Луцький національний технічний університет, 2023) Сисоєв, Володимир ВікторовичДокумент Транспортно-логістична система України: до та під час війни(Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2023) Сисоєв, Володимир Вікторович; Ткач, Л. С.Документ Методичні вказівки до виконання курсового проєкту з дисципліни "Комерційна логістика"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Сисоєв, Володимир ВікторовичМетодичні вказівки містять питання організації курсового проєктування з навчальної дисципліни, структуру курсового проєкту, теоретико-методичні рекомендації до виконання завдань курсового проєкту та варіанти індивідуальних завдань. Наведено вимоги до оформлення пояснювальної записки курсового проєкту. Рекомендовано для студентів спеціальності 076 "Підприємництво та торгівля" першого (бакалаврського) рівня усіх форм навчання.Документ Сучасний інструментарій бізнес-комунікацій в підприємництві, торгівлі та біржовій діяльності(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Сисоєв, Володимир ВікторовичМетодичні вказівки містять плани семінарів, психологічні тести, теоретико-методичні рекомендації до розв’язання практичних задач, теоретичні питання та тестові завдання різних рівнів складності для самостійного вивчення і самоконтролю, комплекс практичних задач для самостійного вирішення, метою яких є закріплення й поглиблення теоретичних знань та практичних вмінь, набуття навичок . Рекомендовано для здобувачів вищої освіти спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля» третього (освітньо-наукового) рівня.Публікація The Creation of Dynamic Visual Objects as a Factor for Optimizing Advertisements in E-Commerce(Universitas Semarang, Indonesia, 2022) Sysoiev, Volodymyr Viktorovych; Kuchina, Svetlana; Kitchenko, Olena; Romanchik, T. V.; Kuchin, AlexandrThe aim of the study is to find ways to optimize advertising on Facebook product galleries and on Google. An experiment conducted as part of the study showed that the use of the dynamic optimization tool allows you to enrich existing feed data with additional 1st and 3rd party data and automatically compile visuals with additional information obtained from the feed and additional graphical overlays. The proposed method was tested on Facebook and Google with an analysis of click through rate, conversion rate and conversion cost indicators. The research results showed that the use of the dynamic optimization tool improves the effectiveness of online advertising, all the studied indicators has improved on both platforms. The Covid-19 pandemic has boosted the development of online retail and has created an urgent need to transform digital marketing tools. It has been established that in order to increase the conversion of sites and improve the quality of communication with the audience a deeper study of the behavioral characteristics of visitors of Internet resources, as well as high-quality visual content of the ad placements, are required. The results obtained complement to the few literature sources devoted to creating enriched feeds on various Internet companies, so the work is of significant interest for marketers and business owners who work in the field of e-commerce.