Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
3 результатів
Результати пошуку
Документ Управління квазістатичними процесами(ФОП Панов А. М., 2024) Куценко, Олександр Сергійович; Коваленко, Сергій ВолодимировичУ монографії розглянуто питання математичного моделювання та аналітичного синтезу систем керування квазістатичними процесами. Отримано узагальнення першого та другого початків термодинаміки на багатовимірні квазістатичні процеси. Розглянуто конкретний приклад застосування отриманих результатів до розв’язання задачі аналітичного конструювання системи управління процесом згоряння в котельному агрегаті. Призначено для наукових та інженерно-технічних працівників, аспірантів та студентів.Документ Методичні вказівки до лабораторної роботи "Основи роботи з бібліотекою Pandas"(2022) Коваленко, Світлана Миколаївна; Коваленко, Сергій ВолодимировичУ методичних вказівках дається опис теоретичних основ для отримання практичних навичок використання бібліотеки Pandas. Наприкінці вказівок наведено завдання для виконання під час лабораторних робіт. Pandas – це швидкий, потужний, гнучкий і простий у використанні інструмент аналізу та обробки даних з відкритим кодом, побудований на основі мови програмування Python. Pandas є корисним інструментом при роботі з табличними даними, що зберігаються в електронних таблицях або базах даних.Документ Оптимальное управление ступенчатой трансмиссией транспортных средств(Национальный технический универститет "Харьковский политехнический институт", 2020) Куценко, Александр Сергеевич; Коваленко, Сергей ВладимировичРассматривается актуальная задача оптимального выбора передаточных чисел трансмиссии транспортных средств (ТС), оснащенных двигателями внутреннего сгорания (ДВС) со ступенчатой коробкой передач, по критерию минимального расхода топлива. Анализ научно-технической литературы показал отсутствие простых и достаточно обоснованных алгоритмов управления энергоустановкой автомобиля, представляющей собой систему, состоящую из ДВС и регулируемой трансмиссии. Целью настоящей работы является теоретическое обоснование закона переключения передаточных чисел ступенчатой трансмиссии, обеспечивающего максимальную топливную экономичность для любого мощного и скоростного режима ТС. В основу предлагаемого метода положено однопараметрическое множество линейных преобразований, связывающих момент двигателя и его частоту вращения с тяговым усилием и скоростью ТС. Множеству передаточных чисел трансмиссии соответствует множество одноэкстремальных функций удельных расходов топлива. Множество точек линий равных уровней расходов топлива, соответствующих двум соседним значениям передаточных чисел трансмиссии, образует линию переключения передач. Предложен соответствующий алгоритм переключения передаточных чисел, обеспечивающий наиболее экономичное функционирование энергоустановки ТС в условиях переменных силовых и скоростных режимов.