Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Методичні вказівки до виконання індивідуального домашнього завдання з елементами гейміфікації "Дослідження руху тіла, кинутого під кутом до горизонту" з курсу "Фізика"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гапоченко, Світлана Дмитрівна; Любченко, Олена АнатоліївнаВ методичних вказівках наведена розробка і приклад виконання індивідуального домашнього завдання «Дослідження руху тіла, кинутого під кутом до горизонту» з елементами гейміфікації. Розробка сприяє індивідуалізації навчання та формуванню і розвитку навичок студентів до самостійної роботи, активізує їхню навчально-пізнавальну діяльність. Призначено для студентів усіх спеціальностей.Документ Методичні вказівки до виконання індивідуального домашнього завдання з елементами гейміфікації "Дослідження моделей атома та закономірностей радіоактивного розпаду ядер" з курсу "Фізика"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Гапоченко, Світлана Дмитрівна; Любченко, Олена АнатоліївнаВ методичних вказівках наведена розробка і приклад виконання індивідуального домашнього завдання «Дослідження моделей атома та закономірностей радіоактивного розпаду ядер» з елементами гейміфікації. Розробка сприяє індивідуалізації навчання та формуванню і розвитку навичок студентів до самостійної роботи, активізує їхню навчально-пізнавальну діяльність. Призначено для студентів усіх спеціальностей.Документ Елементи інтерактивних технологій у викладанні дисциплін математичного спрямування(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2021) Лебедєва, Ірина; Норік, Лариса; Лебедєв, СтепанРозглянуто можливості, які надає застосування інтерактивних технологій під час викладання дисциплін математичного спрямування, що є обов’язковими в процесі підготовки майбутніх фахівців з економіки та менеджменту. Наведено приклади позитивного впливу використання технології “перевернутого” класу на сприйняття нового матеріалу в умовах онлайн-навчання, а також елементів гейміфікації – на формування у студентів компетентностей щодо можливостей використання математичного апарату у майбутній професійній діяльності.Документ Напрями формування сучасних проривних технологій(Університетська книга, 2021) Перерва, Петро Григорович; Мазін, Юрій ОлександровичДоведено, що підсумком Четвертої промислової революції (Industry 4.0) має стати формування суспільства, побудованого на роботі кіберфізичних систем. На "плечі" останніх будуть покладені основні виробничі функції. Причому машини зможуть виконувати їх без безпосередньої участі самої людини.