Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
174 результатів
Результати пошуку
Публікація Принципи інвестування у працях Уоррена Баффета(Львівський національний університет природокористування, 2022) Шиян, Наталія ІванівнаПублікація Актуальність проблеми формування і розвитку логістичних систем при виробництві і реалізації насіння соняшника(Національний університет "Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка", 2020) Шиян, Наталія Іванівна; Співак, І. В.Документ Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни "Міжнародний маркетинг"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Івахненко, Андрій ВолодимировичВажливими елементами, які розглядатимуться у курсі, є різноманітні інструменти та стратегії, що використовуються для досягнення успіху на міжнародних ринках. Студенти матимуть можливість вивчити вплив культурних, економічних та політичних чинників на маркетингові рішення, а також особливості ведення бізнесу в різних регіонах світу.Документ Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни "Менеджмент інновацій в міжнародному бізнесі"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Івахненко, Андрій ВолодимировичСтуденти цього курсу ознайомляться з основними моделями інноваційного менеджменту, інструментами для планування і впровадження інноваційних проєктів, а також підходами до оцінки їхньої ефективності. Особливу увагу буде приділено аналізу ролі технологій, інтелектуальної власності та науково-технічного прогресу в розвитку міжнародного бізнесу. Окрім цього, курс висвітлює питання комерціалізації інновацій, оцінки ризиків, що виникають у процесі розробки нових продуктів і технологій, а також методи управління цими ризиками. Значну увагу буде приділено практичним аспектам реалізації інноваційних проєктів у міжнародному контексті, що допоможе студентам краще зрозуміти, як глобальні компанії використовують інновації для досягнення своїх стратегічних цілей.Документ Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Комплаєнс-менеджмент у фінансово-кредитній сфері"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Юр'єва, Ірина АнатоліївнаДисципліна «Комплаєнс-менеджмент у фінансово-кредитній сфері» є вибірковою для вивчення студентами третього курсу першого рівня освіти бакалавр за спеціальностями 0.72 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок». Вивчення цієї дисципліни допоможе студентам у подальшому при вивченні дисциплін «Фінансова безпека та фінансові ризики», «Аналіз господарської діяльності» та інших. Метою навчальної дисципліни є формування у майбутніх фахівців професійної компетентності «Комплаєнс-менеджмент у фінансово-кредитній сфері». Програма навчальної дисципліни орієнтована на засвоєння теоретичних та прикладних засад комплаєнс - менеджмент у фінансово-кредитній сфері. Курс «Комплаєнс-менеджмент у фінансово-кредитній сфері» охоплює теоретичні, нормативні та методологічні засади аналізу комплаєнс - менеджменту у фінансово-кредитній сфері. Курс має сприяти формуванню висококваліфікованих фахівців у сфері комплаєнс - менеджменту у фінансово-кредитній сфері із урахуванням його соціально складової.Документ Методичні вказівки з практичних занять з дисципліни "Комплаєнс-менеджмент у фінансово-кредитній сфері"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Юр'єва, Ірина АнатоліївнаКомплієнтність є однією з необхідних умов реалізації стратегічних рішень щодо забезпечення безперервності бізнесу з точки зору виконання раніше прийнятих зобов’язань. Метою вивчення дисципліни є аналіз та систематизація загальних підходів до організації комплаєнс-менеджменту в фінансово-кредитних установах з метою розкриття оптимальних стратегій, методологій та інструментів, необхідних для забезпечення високого рівня відповідності законодавству, регуляторним вимогам і етичним стандартам в діяльності підприємств. Кожна організація, будучи невід’ємною частиною суспільства, несе відповідальність за дотримання сформованих у суспільстві правил поведінки. Як наслідок, зростає кількість керівників, які усвідомлюють необхідність впровадження комплексного підходу до моніторингу та оцінки відповідності стратегій, що реалізуються, відповідно існуючим нормам та стандартам. Складається визначення комплаєнс-менеджменту як невід’ємного елементу системи управління підприємства, який забезпечує достатню впевненість у відсутності порушень вимог та дозволяє запобігти притягнення до відповідальності.Крім того, дослідження ставить за мету розгляд особливостей розвитку комплаєнсу в сучасному українському бізнесі як додаткової гарантії протидії корупції. За результатами ідентифікації та аналізу ключових комплаєнс-ризиків сформульовані практичні рекомендації щодо впровадження функцій комплаєнс-менеджменту в фінаново-кредитних установах, які передбачають послідовну реалізацію дій щодо запобігання та виявлення порушень правових та етичних норм реагування на їх наслідки. Саме комплаєнс-менеджмент можна узагальнено охарактеризувати, як внутрішньо-корпоративну систему, яка забезпечує відповідність діяльності підприємства параметрам інституційного простору, у межах якого вона функціонує; законодавчим нормам, стандартам, інструкціям та кодексам поведінки, договірним зобов’язанням, моральним та етичним нормам, недотримання яких може спричинити фінансові та репутаційні втрати.Документ Методичні вказівки до виконання контрольних робіт з навчальної дисципліни "Фінансова безпека та фінансові ризики"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Юр'єва, Ірина АнатоліївнаМетою вивчення дисципліни є формування системи знань з питань забезпечення фінансової безпеки та фінансових ризиків як складової економічної та національної безпеки, а також тих її функціональних елементів, які безпосередньо впливають на рівень розвитку економічної системи держави в умовах глобальних трансформацій. У результаті вивчення дисципліни «Фінансова безпека та фінансові ризики», студенти мають не лише опанувати основи теорії економічної і фінансової безпеки та фінансових ризиків, але й навчитись об'єктивно оцінювати економічні процеси, що відбуваються у суспільстві, орієнтуватися в інформаційному просторі, ґрунтовно аналізувати і розуміти проблеми та тенденції розвитку фінансової системи країни. Усе це допоможе майбутнім фахівцям успішновирішувати складні практичні завдання, приймати ефективні управлінські рішення.Документ Тестові завдання для підготовки до підсумкового контролю з навчальної дисципліни "Управлінський консалтинг (тренінг)"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Лінькова, Олена ЮріївнаМенеджмент відіграє ключову роль в ефективній діяльності будь-якої організації бізнесу. Зростаюча конкуренція та економічна нестабільність створюють умови, в яких організація повинна постійно аналізувати свій стан і оцінювати перспективи своєї діяльності. У зв’язку з цим важливу роль відіграє підготовка спеціалістів економічного профілю з навичками пошуку партнерів та інформації при виборі напрямків вирішення проблеми бізнесу. Методичні вказівки до виконання практичних робіт з навчальної дісципліни «Управлінський консалтинг» (тренінг) для студентів економічних спеціальностей усіх форм навчання розроблено на допомогу у вивченні дисципліни та організації роботи студента. Викладений матеріал орієнтує студентів на вивчення першоджерел та літератури, яка містить приклади застосування досягнень науки менеджменту в діяльності вітчизняних компаній та компаній, які працюють у державах з ринковою економікою. У методичних вказівках наведені теми практичних занять: основні положення консультаційної діяльності; управління консалтинговою організацією. Мета викладання дисципліни «Управлінський консалтинг» (тренінг): дати уяву про стан, проблеми та перспективи ефективного використання послуг професійних консультантів; сформувати у студентів теоретичні знання та практичні навички з питань організації та здійснення управлінського консультування, які є необхідними для правильної орієнтації в питаннях надання консультаційних послуг, підбору консалтингових організацій та укладення консультаційних угод.Публікація Методичні вказівки до організації самостійної роботи з дисципліни "Методологія наукових досліджень"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коптєва (Фадєєва), Ганна МиколаївнаСамостійна навчальна робота розрахована на формування практичних навичок у роботі студентів із спеціальної літературою, орієнтування їх на критичне мислення здобутих знань і глибоке вивчення теоретичних засад та практичних методів й прийомів проведення наукових досліджень. Матеріал навчальної дисципліни рекомендується вивчати в тій самій послідовності і в тому ж обсязі, що передбачено програмою дисципліни. Цикл аудиторних навчальних занять повинен обов’язково доповнюватися самостійною роботою студентів. Нижче наведено теми навчальної дисципліни, для вивчення яких передбачено самостійну роботу студентів.Публікація Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з дисципліни "Методологія наукових досліджень"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коптєва (Фадєєва), Ганна МиколаївнаЗгідно з Законом України «Про вищу освіту» освітній ступінь магістра здобувається завдяки успішному виконанню відповідної освітньої програми, яка, зокрема, включає науково-дослідницьку складову, що має інноваційний характер для відповідного рівня професійної діяльності. Створення і розвиток практичних умінь студентів, що здобувають ступінь магістра зі спеціальності 073 «Менеджмент», щодо планування і виконання дослідження, формування навичок із розв’язання науково-теоретичних і методико-практичних завдань та обробки наукових результатів потребує певної системи знань щодо головних понятійних та структурних елементів науково-дослідної роботи. Підґрунтям для цього є розуміння методології та методів наукових досліджень, знання сфери їх застосування, встановлення закономірностей, принципів, функцій, форм і методів, що забезпечує здатність і готовність магістрів до самостійного виконання науково-дослідної діяльності як під час написання наукових робіт так і у подальшому, наприклад під час навчання в аспірантурі або у своїй професійній діяльності. Матеріал методичних вказівок структурований за теамами, які дозволяють студенту сформувати відповідний категорійно-понятійний апарат, зрозуміти функції наукового пізнання та роль наукової методології і методів, засвоїти принципи планування і організації наукових досліджень, отримати базові знання про головні системоутворюючі елементи магістерської дипломної роботи. Саме на підставі цих знань у подальшому студентом проводиться визначення ознак і сутності об’єкту та предмету його наукового дослідження, формуються мета та завдання, обирається методологія та методи, необхідні для проведення теоретичних і емпіричних досліджень, визначаються способи пошуку, відбору та систематизації даних, а також методики їх обробки, виконується аналіз та оцінка отриманих результатів.