Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
70 результатів
Результати пошуку
Документ Особливості організації професійної підготовки майбутніх педагогів вищої школи в умовах надзвичайно віддаленого навчання(ФОП Бровін О. В., 2020) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Комишан, Анатолій Іванович; Бикова, М. В.Документ Психолого-педагогічні особливості та умови успішності професійного формування іноземних здобувачів вищої освіти другого та третього рівнів підготовки при викладанні педагогічних дисциплін українською мовою як іноземною(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2022) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаДокумент Організаційно-методичні особливості якісної професійної підготовки магістрів та докторів філософії педагогічних і технічних спеціальностей в умовах надзвичайно віддаленого та змішанного навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Ігнатюк, Ольга АнатоліївнаДокумент Сутність, місце та риси педагогічної творчості у підготовці здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання(Інститут психології і підприємництва, 2023) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Сидоренко, Олександр ОлександровичДокумент Розвиток іншомовної та комунікативної складової в структурі професійно-педагогічної компетентності майбутнього викладача вищої школи у процесі підготовки на третьому освітньо-науковому рівні(Інститут психології і підприємництва, 2023) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Поліщук, Дмитро ВікторовичДокумент Особливості формування професійно-педагогічної компетентності іноземних здобувачів вищої освіти третього рівня підготовки при викладанні педагогічних дисциплін українською мовою як іноземною(ФОП Іванченко І. С., 2023) Ігнатюк, Ольга Анатоліївна; Поліщук, Дмитро ВікторовичДокумент Про деякі особливості викладання дисципліни "Переклад в галузі інформаційних технологій"(2023) Козлов, Євген ДмитровичДокумент Екстрене дистанційне навчання в Україні(КП "Міська друкарня", 2020) Кухаренко, Володимир Миколайович; Бондаренко, Володимир ВасильовичУ колективній монографії викладено теоретико-методологічні погляди на нагальну для всієї системи освіти України проблему реалізації навчального процесу в умовах карантину, викликаного пандемією COVID-19. Навчальні заклади України всіх рівнів змушені були за короткий термін перейти на дистанційний навчальний процес, до якого не всі виявилися готовими. При розгляді прикладів реалізації навчального процесу з’ясувалося, що процес планування освіти та її практична реалізація в умовах кризи вимагають не лише творчого підходу, але й прийняття серйозних організаційних заходів і не лише на рівні самих навчальних закладів. Науково-методичний і науково-практичний аналіз ситуації, запропонований науково-педагогічною спільнотою охоплює широке коло питань, проблем і пропозицій, які ґрунтуються на власному педагогічному досвіді. Видання призначене для науково-педагогічних працівників, викладачів-практиків, аспірантів, магістрів й усіх тих, кому не байдужі питання сучасної освітньої системи України.Публікація Проблеми формування національно-мовної самосвідомості особистості у вищій школі(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Чернявська, Світлана Миколаївна; Немерцова, Олена ЄвгенівнаПублікація Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни "Ризик-менеджмент"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шиян, Наталія ІванівнаСамостійна робота студента (СРС) – це самостійна діяльність та навчання студента, яку науково-педагогічний працівник планує разом зі студентом, але виконує її студент за завданнями та керівництвом і контролем науково-педагогічного працівника без його прямої участі.