Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
262 результатів
Результати пошуку
Публікація Зарубіжний досвід формування витрат на логістичну діяльність промислового підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2024) Чернишенко, Олена ІванівнаЗарубіжний досвід показує, що зниження витрат на логістику вимагає впровадження інноваційних рішень, ефективного управління ресурсами, кооперації з іншими компаніями та екологічного підходу. Важливою складовою цього процесу є адаптація до умов конкретного ринку та гнучкість у прийнятті стратегічних рішень.Документ Економічні детермінанти ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2024) Пономарьов, Владислав ДмитровичЕфективність маркетингової діяльності промислового підприємства залежить від комплексу економічних детермінант, серед яких важливе значення мають витрати на маркетинг, технологічні інновації, конкурентне середовище, цінова політика, споживчий попит та економічна стабільність.Документ Формування конкурентних переваг промислового підприємства в умовах воєнного стану(Видавництво Львівської політехніки, 2024) Перерва, Олександр ПетровичПідприємства, які можуть швидко адаптуватися та будувати партнерські відносини, матимуть більше шансів на виживання та успіх.Документ Формування цінової стратегії промислового підприємства на інтелектуально-інноваційну продукцію(Видавництво Львівської політехніки, 2024) Климентова, Марія ВіталіївнаУ науковій доповіді підкреслюється, що успішна цінова стратегія є критично важливою для забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах швидких технологічних змін.Документ Стратегічний розвиток креативної діяльності промислового підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2024) Андрощук, Ірина Олексіївна; Гарна, Ульяна Юріївна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаПублікація Нормативно-правова база та принципи сталого розвитку підприємства(Одеський національний технологічний університет, 2024) Ткачов, Максим Михайлович; Ткачова, Надія ПетрівнаВ доповіді визначено, що реалізація концепції сталого розвитку на підприємстві потребує інтеграції економічних, екологічних та соціальних принципів у стратегію та операційну діяльність. Важливо дотримуватися міжнародних та національних нормативних вимог, забезпечуючи при цьому сталий розвиток бізнесуДокумент Формування напрямків інтелектуалізації інклюзивного розвитку економіки(Одеський національний технологічний університет, 2024) Косенко, Андрій Васильович; Перерва, Петро ГригоровичВ доповіді визначено, що інтелектуалізація інклюзивного розвитку економіки спрямована на створення умов, за яких кожен член суспільства має можливість брати активну участь в економічному житті та отримувати користь від його результатів. Програми інтелектуалізація своєї діяльності мають обов’язково бути на кожному виробництві.Документ Дослідження методичних підходів до економічної оцінки діяльності промислового підприємства(Національний університет "Одеська політехніка", 2024) Пономарьов, Владислав ДмитровичУ статті розглянуто як національні, так і міжнародні методи економічної оцінки діяльності промислових підприємств, які представляють комплекс взаємопов'язаних норм і правил, які визначають поняття та принципи оцінки. Детально розглянуто економічний, фінансовий процесовий, витратний та комплексний підходи до оцінювання економічної ефективності виробничо-комерційної діяльності промислового підприємства. Особлива увага приділена методу оцінки ефективності на засадах макро- та мікросередовищі, а також методу збалансованої системи показників. По кожному з методів визначено основні переваги та недоліки, а також обґрунтовано сфери найбільш ефективного їх використання в економічній діяльності промислових підприємств. Доведено, що запровадження сучасних методів оцінки ефективності діяльності підприємств сприяє стабільному економічному розвитку України, підвищує інвестиційну привабливість та допомагає підприємствам адаптуватися до глобальних викликів.Публікація Концепція адаптивного маркетингу(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Косенко, Софія Андріївна; Ткачова, Надія ПетрівнаОбґрунтовано, що концепція адаптивного маркетингу характеризується низкою принципових положень, до яких пропонується віднести наступні: предметом аналізу зовнішнього середовища є економічні та зовнішні загрози та можливості, які здатні вивести підприємство зі стану рівноваги; предметом аналізу внутрішнього середовища є проблемні ділянки, через які підприємство не здатне в теперішньому чи майбутньому часі перебувати в рівноважному стані з навколишнім середовищем; можливості, які має підприємство (потенціал для розвитку), та джерела отримання можливостей для розвитку; предметом управління є проекти, спрямовані на адаптацію підприємства, та ризики для підприємства, спричинені перетвореннямиДокумент Дослідження складових концепції сталого розвитку(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Скляренко, Максим Геннадійович; Перерва, Петро ГригоровичНа основі проведеного дослідження пропонується розглядати концепцію сталого розвитку яка категорію, яка поєднує в собі три складові: економічну, соціальну та екологічну. Характеристика цих складових сталого розвитку може бути зведена до положень, які детально розглядаються в науковій доповіді.