Кафедри

Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 30
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні аспекти комплаєнс-менеджменту у фінансово-кредитній сфері
    (Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2024) Юр'єва, Ірина Анатоліївна; Юр'єв, М. О.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни "Фінансова безпека та фінансові ризики"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Юр'єва, Ірина Анатоліївна
    Безпека - стан стійкої життєдіяльності об'єкта стосовно впливу загроз потенційного супротивника. Внутрішній зміст поняття системи безпеки фірми є досить комплексним, містить ряд елементів, зокрема об'єкт та суб'єкт безпеки. Об'єктом, безпеки підприємства виступає все те, на що спрямовані зусилля щодо забезпечення безпеки, або ж те, що потребує захисту: кадровий персонал підприємства, а саме: керівний склад, акціонери, структурні підрозділи та їх співробітники, функції яких пов'язані з різними видами інформації; майновий, інтелектуальний та фінансовий капітал підприємства; притаманні специфіці фірми види фінансово-господарської діяльності підприємства.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки щодо виконання практичних робіт з навчальної дисципліни "Фінансова безпека та фінансові ризики"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Юр'єва, Ірина Анатоліївна
    Фінансова безпека підприємства – це здатність організації забезпечувати стабільність і зростання своїх фінансових ресурсів, мінімізувати ризики та загрози для фінансових активів. Це важливий аспект управління компанією, особливо в умовах економічної нестабільності та конкуренції.Для опрацювання практичних навичок з лекційного матеріалу з курсу фінансової безпеки та фінансових ризиків згідно силабусу практична робота дисципліни передбачена у розмірі 38 годин. Основні компоненти фінансової безпеки підприємстваполягають у захисті фінансових ресурсів, що включає управління активами, ліквідністю, зменшення втрат від недобросовісної діяльності або фінансових шахрайств; ризик-менеджменті, як оцінки та мінімізації ризиків, пов’язаних з інвестиціями, операційною діяльністю, кредитами тощо. Також основними компонентами практичного вивчення предмету є фінансове планування – прогнозування доходів і витрат для забезпечення стабільності та розвитку підприємства; захист інформації – захист фінансової та комерційної інформації від втручання сторонніх осіб; контроль і аудит – внутрішній та зовнішній контроль фінансових потоків та операцій з метою своєчасного виявлення порушень або відхилень.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Девелопмент та управління ресурсами"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Куниця, Катерина Вікторівна
    Самостійна робота з дисципліни "Девелопмент та управління ресурсами" має значний вплив на студентів, а саме: дозволяє глибше вивчати концепції, методи та стратегії, пов'язані з розвитком та управлінням ресурсами в готельно-ресторанному бізнесі; опрацювання матеріалу сприяє розвитку аналітичних навичок студентів, шляхом аналізу ринкових тенденцій, внутрішніх процесів бізнесу та вплив зовнішніх чинників на готельно-ресторанну діяльність; стимулює студентів розробляти та реалізовувати власні ідеї щодо розвитку готельно-ресторанного бізнесу, стимулює навичку думати творчо та шукати нетрадиційні шляхи вирішення проблем; під час самостійної роботи студенти часто працюють у групах або з викладачами, що сприяє розвитку комунікаційних навичок, допомагає ефективно спілкуватися, обговорювати ідеї та добиватися консенсусу. В цілому, самостійна робота з дисципліни "Девелопмент та управління ресурсами" є необхідною для забезпечення глибокого розуміння галузі, сприяє комплексному фаховому розвитку студентів, розвитку критичного мислення, підготовки до кар'єри та розвитку особистих якостей, необхідних для успіху.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Девелопмент та управління ресурсами"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Куниця, Катерина Вікторівна
    Виконання практичних робіт дозволить студентам закріпити теоретичні та практичні знання, отриманні ними на лекціях; відпрацювати навички самостійної роботи з елементами творчого пошуку, ініціативності; оволодіти вмінням узагальнювати теоретичні матеріали, аналізувати інформацію, працювати зі спеціальною літературою та довідниковими матеріалами; розвинути уміння формулювання власних висновків, чіткої аргументації, обґрунтування прийнятих рішень та пропозицій. Mета практичних робіт полягає у зміцненні, систематизації і поглибленні знань студентів, розвитку навичок виконання техніко-економічних та технологічних розрахунків, вдалого застосування одержаних теоретичних знань при вирішенні практичних питань. Девелопмент та управління ресурсами в готельно-ресторанному бізнесі - це процеси планування, організації, керування і контролю, спрямовані на ефективне використання різних ресурсів (таких як фінанси, персонал, матеріали, обладнання, інформація тощо) з метою досягнення стратегічних цілей та забезпечення якісного обслуговування гостей. Ці процеси включають в себе розробку стратегій розвитку, найм та управління персоналом, контроль за фінансами, управління якістю обслуговування, маркетинг та просування бренду, а також впровадження інноваційних технологій для поліпшення ефективності та конкурентоспроможності підприємства.
  • Ескіз
    Публікація
    Конспект лекцій з дисципліни "Девелопмент та управління ресурсами"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Якименко-Терещенко, Наталія Василівна; Куниця, Катерина Вікторівна
    Девелопмент та управління ресурсами в готельно-ресторанному бізнесі - це процеси планування, організації, керування і контролю, спрямовані на ефективне використання різних ресурсів (таких як фінанси, персонал, матеріали, обладнання, інформація тощо) з метою досягнення стратегічних цілей та забезпечення якісного обслуговування гостей. Ці процеси включають в себе розробку стратегій розвитку, найм та управління персоналом, контроль за фінансами, управління якістю обслуговування, маркетинг та просування бренду, а також впровадження інноваційних технологій для поліпшення ефективності та конкурентоспроможності підприємства. Мета та цілі дисципліни – формування спеціальних знань щодо планування та здійснення ресурсного забезпечення діяльності підприємства готельного і ресторанного бізнесу; розробки та прийняття ефективних рішень з питань розвитку підприємств готельного та ресторанного бізнесу, враховуючи цілі, ресурси, обмеження та ризики; навичок забезпечувати їх реалізацію, аналізувати і порівнювати альтернативи, оцінювати ризики та імовірні наслідки їх впливу, ініціювати, розробляти та управляти проектами розвитку суб’єктів готельного та ресторанного бізнесу із врахуванням інформаційного, матеріального, фінансового та кадрового забезпечення.
  • Ескіз
    Публікація
    Методичні вказівки до проведення семінарських та практичних занять з навчальної дисципліни "Ризик-менеджмент"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Шиян, Наталія Іванівна
    Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни «Ризик-менеджмент» складені у відповідності з навчальним планом та робочою програмою вивчення дисципліни. Метою даної методичної розробки є висвітлення змісту практичних занять у розрізі тем, передбачених робочою програмою навчальної дисципліни «Ризик-менеджмент» та надання студентам рекомендацій до кожного заняття для поглиблення знань з даної дисципліни. У даних методичних вказівках наведено зміст семінарських та практичних занять з навчальної дисципліни. Кожна тема заняття супроводжується стислими методичними рекомендаціями, переліком питань для обговорення лекційного матеріалу та практичної роботи, тестовими завданнями, списком рекомендованої літератури.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни "Управління ризиками інформаційної безпеки"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коломійцев, Олексій Володимирович
    Самостійна робота студентів є однією з найважливіших складових навчального процесу, її метою є забезпечення засвоєння в повному обсязі навчальної програми шляхом закріплення, поглиблення та систематизації набутих знань; формування навичок, умінь та знань, прийомів пізнавальної діяльності; забезпечення інтересу до творчої роботи. Під час виконання самостійної роботи студенти вивчають матеріали окремих тем шляхом опрацювання літератури, виконують індивідуальні завдання, а також здійснюють підготовку до занять та контролів. Мета навчальної дисципліни «Управління ризиками інформаційної безпеки» – забезпечити теоретичну та практичну підготовку майбутніх фахівців з основних методів, способів, принципів виявлення, моніторингу, перегляду, аналізу, оцінки і обробки ризиків; дати знання про особливості управління ризиками інформаційної безпеки; отримати практичні навички з реалізації системи управління ризиками інформаційної безпеки.
  • Ескіз
    Документ
    Методичні вказівки до самостійної роботи студентів з навчальної дисципліни "Теорія ризиків"
    (Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Коломійцев, Олексій Володимирович
    Самостійна робота студентів є однією з найважливіших складових навчального процесу, її метою є забезпечення засвоєння в повному обсязі навчальної програми шляхом закріплення, поглиблення та систематизації набутих знань; формування навичок, умінь та знань, прийомів пізнавальної діяльності; забезпечення інтересу до творчої роботи. Під час виконання самостійної роботи студенти вивчають матеріали окремих тем шляхом опрацювання літератури, виконують індивідуальні завдання, а також здійснюють підготовку до занять та контролів. Мета навчальної дисципліни «Теорія ризиків» – забезпечити теоретичну та практичну підготовку майбутніх фахівців з основних методів, способів, принципів виявлення, моніторингу, перегляду, аналізу, оцінки і обробки ризиків; дати знання про особливості управління ризиками інформаційної безпеки; отримати практичні навички з реалізації системи управління ризиками інформаційної безпеки.
  • Ескіз
    Публікація
    Управління маркетинговими ризиками комерціалізації радикальних інновацій на етапі формування первинного попиту
    (Державний університет "Одеська політехніка", 2024) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Шипуліна, Юлія Сергіївна; Ілляшенко, Наталія Сергіївна
    Розроблено методичні засади управління ризиками комерціалізації радикальних інновацій на етапі формування первинного попиту. Розкрито їх сутність і спонукальні причини прояву. Запропоновано підходи до зниження рівня ідентифікованих ризиків: підвищення рівня споживчої готовності цільових споживачів –для ризику несприйняття інновацій; удосконалення системи мотивації чи коригування складу суб’єктів інноваційного процесу –для ризику інноваційної неготовності