Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
25 результатів
Результати пошуку
Документ Проблеми ціноутворення на науково-інноваційну продукцію(Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаВ доповіді доведено, що рішення проблем ціноутворення на науково-інноваційну продукцію вимагає комплексного підходу, який включає гнучкість, аналіз ринку, співпрацю з державними установами, використання технологій для прогнозування попиту та ефективне управління патентами. Такі підходи дозволяють компаніям знижувати ризики, забезпечувати прибутковість та робити інновації доступнішими для споживачів.Документ Формування цінової стратегії промислового підприємства на інтелектуально-інноваційну продукцію(Видавництво Львівської політехніки, 2024) Климентова, Марія ВіталіївнаУ науковій доповіді підкреслюється, що успішна цінова стратегія є критично важливою для забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах швидких технологічних змін.Документ Особливості встановлення цін на науково-технічну продукцію(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаЗапропоновано визначати науково-технічну продукцію як таку, що містить в собі нові знання або рішення, нові ідеї та науково обґрунтовані практичні методи діяльності, зафіксовані на будь-якому носії інформації, а також моделі, моделі, зразки нових виробів, матеріалів і речовин. При встановленні цін на науково-технічну продукцію її виділяють в особливу групу, що обумовлює специфічні особливості ціноутворенняДокумент Методи встановлення цін в ЄС: зовнішнє референтне ціноутворення(Сумський державний університет, 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаДокумент Підходи до встановлення цін на аграрну продукцію(Миколаївський національний аграрний університет, 2024) Климентова, Марія ВіталіївнаДоведено, що ефективне ціноутворення на наукову продукцію часто вимагає постійного аналізу ринкових умов, змін витрат та стратегічних цілей компанії для забезпечення конкурентоспроможності та прибутковості продукту. Під час визначення методів ціноутворення на наукову продукцію важливо враховувати ряд факторів, таких як витрати на дослідження та розробку, конкуренція на ринку, цінність продукту для клієнтів та стратегічні цілі підприємства.Документ Складові успіху декарбонізації економіки України(Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, 2024) Лінькова, Олена ЮріївнаДокумент Дослідження функцій ціни(Полтавський державний аграрний університет, 2024) Климентова, Марія ВіталіївнаДоведено, що головною та визначальною функцією ціни є планово-облікова і регулювальна. Планово-облікова функція поєднує планування й облік, оскільки ціна є одночасно плановою та обліковою категорією. Як планова категорія ціна завжди спрямована на майбутнє, часто без конкретного визначення часу. З іншого боку, облікова функція ціни орієнтована на минуле і сучасне, є важливою основою для формування планової ціни. Велика частина ціни визначається витратами на виробництво та реалізацію продукції.Документ Методи ціноутворення на наукову продукцію(Полтавський державний аграрний університет, 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаДоведено, що ефективне ціноутворення на наукову продукцію часто вимагає постійного аналізу ринкових умов, змін витрат та стратегічних цілей компанії для забезпечення конкурентоспроможності та прибутковості продукту. Під час визначення методів ціноутворення на наукову продукцію важливо враховувати ряд факторів, таких як витрати на дослідження та розробку, конкуренція на ринку, цінність продукту для клієнтів та стратегічні цілі підприємства.Документ Дослідження методичних підходів до формування цін на інтелектуальну власність(Український державний університет науки і технологій, 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаВ доповіді описані принципи визначення величини грошової вартості внеску об'єкта інтелектуальної власності до статутного капіталу в даний час мають значне значення у зв'язку з актуалізацією комерціалізації об'єктів інтелектуальної власності в рамках корпоративних правочинів.Документ Встановлення верхньої межі ціни на інноваційну продукцію(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаАналіз методів визначення верхніх меж ціни на науково-технічну продукцію є важливою складовою стратегії ціноутворення в галузі високих технологій. Розглядаючи зовнішні та внутрішні фактори, дослідження виявляє взаємозв'язок між економічними умовами, конкурентоспроможністю та вартістю виробництва наукових інновацій. На тлі відсутності наукових підходів до ціноутворення, спрямованих на унікальність та унікальні особливості науково-технічної продукції, виокремлюються проблеми та потреба у нових методиках. Аналіз ринкових умов і вимог споживачів стає ключовим визначником верхніх меж ціни, де враховуються фактори, такі як попит, платоспроможність та конкурентність. Взаємодія внутрішніх факторів, таких як собівартість і прибуток, із зовнішніми, включаючи ринкову кон'юнктуру та стратегії конкурентів, визначає баланс у ціноутворенні. Дослідження підкреслює необхідність розробки цінових стратегій, що адаптовані до особливостей високотехнологічних інновацій, для забезпечення ефективного функціонування галузі. У роботі було проаналізовано методи визначення верхньої межі ціни для нової продукції, з урахуванням економічних інтересів споживача. Ці методи базуються на ціні базової техніки, яка скоригована за допомогою коефіцієнтів еквівалентності. В роботі було проведено порівняння практично використовуваного та запропонованих методів розрахунку верхньої межі ціни для науково-технічної продукції. Визначення верхньої межі дає можливість визначення оптимального обсягу виробництва нової продукції. Проведений аналізрозрахунків верхньої межі цін для нової продукції дозволяє визначити оптимальний обсяг продажів. Запропоновані методи визначення комплексного показника верхньої межі ціни, дають можливість відносно достовірно визначити показник вартості нової продукції.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »