Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
21 результатів
Результати пошуку
Документ Українська мова як іноземна. Частина 2(Майдан, 2024) Субота, Лариса АндріївнаНавчальний посібник складений на основі "Програми з української мови для іноземних студентів основного етапу навчання" і відповідає вимогам рівня мовленнєвої підготовки бакалавра. Посібник розрахований на іноземних студентів II курсу, які здобувають освіту англійською мовою у закладах вищої освіти України, і може бути використаний у процесі аудиторного вивчення дисципліни і під час самостійного опрацювання. Метою видання є допомога іноземним студентам в практичному оволодінню усною та писемною формами мовлення як засобом іншомовної комунікації та взаємодії. У посібнику подано основні теоретичні відомості та практичні завдання: блок лексичних вправ, граматичні вправи, діалоги, тексти, тестові завдання, тематичний словник. Теоретична частина містить пояснення англійською мовою. Призначено для іноземних студентів та викладачів української мови як іноземної закладів вищої освіти України.Документ Методичні вказівки для викладачів до проведення практичних занять із дисципліни "Українська мова"(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2024) Субота, Лариса АндріївнаДане видання містить методичні вказівки щодо практичних занять з української мови для викладачів; стандартизовану структуру проведення практичних занять у групах іноземних здобувачів вищої освіти II курсу, які навчаються англійською мовою у закладах вищої освіти України; рекомендований список домашніх завдань для студентів; список літератури.Документ Russian grammar and exercises for beginners(National technical university "Kharkov politechnical institute", 2020) Shelestina, MarynaSupporting notes are intended for foreign students – beginners and intermediate students. Supporting notes consist of 7 parts. Every part includes informative tables and tasks. Supporting notes can be used during Russian lessons and for independent work of foreign students also.Документ Методичні рекомендації щодо виконання завдань поточного та підсумкового модульного контролю з української мови як іноземної та української мови за професійним спрямуванням для іноземних студентів 2 курсу (мова навчання – англійська)(Національний фармацевтичний університет, 2021) Литвиненко, Ольга Олександрівна; Суханова, Тетяна ЄвгенівнаМетодичні рекомендації призначені для англомовних студентів спеціальності "Фармація" з метою перевірки набутих знань з української мови. Рекомендації містять завдання з правопису та граматики, зразки контрольних робіт з поясненням щодо виконання та відровіді для самоперевірки, питання для самоконтролю та рекомендовану літературу.Документ Особливості навчання іноземних студентів українського мовленнєвого етикету(Видавничий дім "Гельветика", 2021) Суханова, Тетяна Євгенівна; Крисенко, Тетяна ВасилівнаДокумент Удосконалення комунікативних навичок іноземних студентів-фармацевтів(Національний авіаційний університет, 2020) Суханова, Тетяна Євгенівна; Крисенко, Тетяна ВасилівнаДокумент Доцільність урахування мовленнєвих норм під час навчання комунікації іноземних студентів(Національний фармацевтичний університет, 2021) Суханова, Тетяна Євгенівна; Крисенко, Тетяна ВасилівнаДокумент Види і форми контролю на заняттях з вивчення іноземної мови(Національний фармацевтичний університет, 2020) Суханова, Тетяна Євгенівна; Крисенко, Тетяна ВасилівнаДокумент A pedagogue’s facilitation competency in teaching foreign students(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2022) Hren, L. M.; Cherkashyn, Andrii; Karlyuk, SerhiiOn the outcomes of analyzing the scientific literature on pedagogic facilitation, it is proved in the article that no issues concerning a higher education institution pedagogue’s facilitative competence in foreign students training have been raised by scientists; the notions of “competence”, “professional interests”, “facilitation”, “facilitator pedagogue”, “facilitation competence” are defined; the role of a facilitator pedagogue in forming persistent interest in foreign students to their future professional activity is disclosed, as well as requirements for his or her personality and professional traits; on the experience of work with foreign students, conclusion is made concerning the use of interactive methods of teaching at the lectures and in practical classes; an example is given of possible topics and questions to be discussed at trainings, pedagogical workshops on facilitation pedagogy; it is noted that a facilitator pedagogue is to apply creative approach to teaching foreign students, forming in them not only interest in future professional activity, but also the pedagogue’s facilitative competence.A pedagogue’s facilitation competency in teaching foreign students.Документ Читаємо українською(ТОВ "Цифра Принт", 2022) Парамонова, Валерія Юріївна; Сєдойкіна, Тетяна МиколаївнаНавчально-методичний посібник призначено для іноземних студентів підготовчих факультетів, які опановують українську мову на рівні А1, А2. Даний посібник містить тексти різноманітної тематики, які написані живою розмовною мовою спеціально для іноземців. Нова лексика винесена в передтекстові українсько-англійські словники. Післятекстові завдання спрямовані на закріплення граматичних форм, розвиток мовних навичок і збільшення обсягу активної лексики.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »