Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
269 результатів
Результати пошуку
Документ Економічна оцінка продуктів з інтелектуальною складовою(Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Кобєлєв, Іван Валерійович; Косенко, Софія АндріївнаРозроблено рекомендації для бізнесу щодо ефективного управління інтелектуальними продуктами та їх економічної оцінки, що включають поєднання традиційних методів з новітніми технологіями для підвищення точності та ефективності оцінки.Документ Форсайт-методи в інтелектуальній власності та інноватиці(Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Мехович, Катерина СергіївнаВ доповіді доведено, що форсайт — це методологія, спрямована на довгострокове прогнозування і моделювання майбутнього розвитку науки, технологій, економіки та суспільства. Основна мета форсайту полягає в тому, щоб допомогти суб’єктамДокумент Формування конкурентних переваг об'єктів права інтелектуальної власності(Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Перерва, Олександр ПетровичВ доповіді доведено, що ефективне управління та захист інтелектуальних активів сприяє підвищенню інноваційного потенціалу, розвитку нових ринків та збільшенню економічної вартості компаній. Водночас, необхідно враховувати виклики, пов’язані з порушенням прав ІВ, та активно працювати над удосконаленням механізмів їх захисту на міжнародному рівні.Документ Джерела виникнення конфліктних інтересів в сфері інтелектуальної власності(Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Петрова, Марія ЄвгенівнаВ доповіді доведено, що один з найпоширеніших видів конфліктів виникає між винахідником і його роботодавцем щодо прав на інтелектуальний продукт, створений у ході виконання службових обов’язків. Зазвичай такі конфлікти виникають через нечітке визначення прав у трудових договорах. Взаємодія між різними суб’єктами права – авторами, розробниками, інвесторами та компаніями – може призводити до конфліктів інтересів, що ускладнює питання власності на результати інтелектуальної діяльностіДокумент Проблеми ціноутворення на науково-інноваційну продукцію(Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Климентова, Марія Віталіївна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаВ доповіді доведено, що рішення проблем ціноутворення на науково-інноваційну продукцію вимагає комплексного підходу, який включає гнучкість, аналіз ринку, співпрацю з державними установами, використання технологій для прогнозування попиту та ефективне управління патентами. Такі підходи дозволяють компаніям знижувати ризики, забезпечувати прибутковість та робити інновації доступнішими для споживачів.Документ Формування методів комерціалізації об'єктів права інтелектуальної власності(Науково-дослідний інститут інтелектуальної власності Національної академії правових наук України, 2024) Євсєєв, Андрій СергійовичВ доповіді доведено, що комерціалізація об'єктів інтелектуальної власності може відбуватися різними шляхами, кожен з яких має свої переваги та недоліки. Вибір конкретної форми залежить від стратегії компанії, характеристик об'єкта ІВ, а також ринкових умов. Ефективне впровадження методів комерціалізації дозволяє максимізувати вигоди від інновацій і перетворити інтелектуальну власність у потужний економічний інструмент.Документ Сучасні тенденції міжнародного трансферу технологій(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Шаповал, Віктор Станіславович; Косенко, Андрій ВасильовичВизначено, що перед Україною, що має сприятливі перспективи збільшення експорту технологій, стоїть завдання вибудовування системи його підтримки щодо надання необхідних аналітичних та консультаційних послуг, допомоги у процесі підготовки та подання заявок на отримання правової охорони результатів інтелектуальної діяльності на зовнішніх ринкахДокумент Стадії підготовки ефективної комерціалізації інновацій(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2024) Євсєєв, Андрій Сергійович; Перерва, Петро ГригоровичРезультати проведеного дослідження дозволяють виокремити вісім основних стадій, які повинен пройти розробник інноваційного продукту, для його успішної комерціалізації. В доповіді детально аналізуються всі стадії та надаються рекомендації по їх ефективному проходженню при комерціалізації інновацій.Документ Вплив бренду університету на ефективність підготовки фахівців(Державний біотехнологічний університет, 2024) Мирошник, Тетяна Олександрівна; Кобєлєва, Тетяна ОлександрівнаВ доповіді обгрунтовано, що бренд університету може мати значний вплив на ефективність підготовки фахівців, оскільки він визначає сприйняття та репутацію університету як навчальної установи. Бренд університету може мати значний вплив на ефективність підготовки фахівцівПублікація Креативна та економічна природа інтелектуальної власності в епоху високотехнологічного контенту(ТОВ "Юридична компания "Юрсервіс", 2022) Маслак, Ольга Іванівна; Маслак, Марія Володимирівна; Яковенко, Ярослава Юріївна