Кафедри
Постійне посилання на розділhttps://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/35393
Переглянути
11 результатів
Результати пошуку
Документ Кінодидактика; відеоматеріали з видобування та переробки нафти і газу у становленні фахової медіакомпетентності спеціаліста з нафтогазової інженерії та нафтохімії(Barca Academy Publishing, 2024) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна ВолодимирівнаСпецкурс «Професійно орієнтована медіаосвіта» складається з медіадидакнчних тем розділів – пресодидактика, кінодидактика, інтернет-дидактика, блогодидактика та ін. Кінодидактика – це технологія навчання, яка використовує кінопродукцію як засіб формування знань, умінь, навичок, цінностей та світогляду студентів. Відеоматеріали можуть стосуватися як технічних пристроїв, так і технологій, наукових досліджень, практики експлуатації техніки, промислових екскурсій тощо. У статті подано приклади відеоматеріалів про сучасні способи і засоби видобування нафти і газу, їх підготовку і переробку на нафто- та газопереробних підприємствах.Документ Кінодидактика; відеоматеріали про транспорт нафти і газу у становленні фахової медіакомпетентності спеціаліста з нафтогазової інженерії(MDPC Publishing, 2024) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна ВолодимирівнаСпецкурс «Професійно орієнтована медіаосвіта» складається з медіадидакнчних тем розділів – пресодидактика, кінодидактика, інтернет-дидактика, блогодидактика та ін. Кінодидактика - це технологія навчання, яка використовує кінопродукцію як засіб формування знань, умінь, навичок, цінностей та світогляду студентів. Відеоматеріали можуть стосуватися як технічних пристроїв, так і технологій, наукових досліджень, практики експлуатації техніки, промислових екскурсій тощо. У статті подано приклади відеотекстів про сучасний трубопровідний, залізничний, автомобільний та водний транспорт нафти і природного газу, окремі магістральні трубопроводи флюїдів.Документ Спецкурс "Педагогічно-освітні технології у вищій освіті та наукових дослідженнях з нафтогазової інженерії"(LLC Scientific Publishing Center "InterConf", 2024) Онкович, Ганна Володимирівна; Білецький, Володимир Стефанович; Фик, Михайло ІллічСучасний навчальний процес в царині інженерії, зокрема, в галузі нафтогазової справи, суттєво базується на використанні інтернету. Медіаграмотність стала ключовою ознакою фаховості спеціаліста. Її набуття спонукає до розвитку медіаосвітніх технологій. Сучасними дослідниками-практиками було розглянуто різні аспекти використання засобів масової інформації та їхніх продуктів у навчальному процесі. В університетах з’являються спецкурси з медіаосвіти, що свідчить як про екстенсивний так і інтенсивний розвиток медіадидактики вищої школи, яка збагачується новітніми технологіями, термінами, поняттями і водночас проникає в найновіші царини знань. У нашому дослідженні пропонується план-програма нового спецкурсу «ПЕДАГОГІЧНО-ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ОСВІТІ ТА НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ З НАФТОГАЗОВОЇ ІНЖЕНЕРІЇ», а саме для студентів та пошукачів наукового ступеня PhD за спеціальністю 185 " Нафтогазова інженерія та технології", даються деякі рекомендації щодо його впровадження у систему вищої освіти. Для українського фахового середовища такий спецкурс з використанням ІТ-технологій має підвищену актуальність, оскільки у 2020-тих роках робляться по суті перші кроки впровадження медіаосвіти у цій царині інженерії.Документ Спецкурс "Професійно орієнтована медіаосвіта" у розвитку фахової компетентності майбутніх працівників підгалузі "Електрична інженерія"(Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”, 2024) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна ВолодимирівнаСучасний навчальний процес в царині інженерії, зокрема, в галузі електротехніки, суттєво базується на використанні інтернету. Медіаграмотність стала ключовою ознакою фаховості спеціаліста. Її набуття спонукає до розвитку медіаосвітніх технологій. Сучасними дослідниками-практиками було розглянуто різні аспекти використання засобів масової інформації та їхніх продуктів у навчальному процесі. В університетах з’являються спецкурси з медіаосвіти, що свідчить як про екстенсивний так і інтенсивний розвиток медіадидактики вищої школи, яка збагачується новітніми технологіями, термінами, поняттями і водночас проникає в найновіші царини знань. У нашому дослідженні пропонується план-програма нового спецкурсу «ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНА МЕДІАОСВІТА ДЛЯ СПЕЦІАЛІСТІВ З ЕЛЕКТРИЧНОЇ ІНЖЕНЕРІЇ», а саме для студентів спеціальності 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка", даються деякі рекомендації щодо його впровадження у систему вищої освіти. Для українського фахового середовища такий спецкурс з використанням ІТ-технологій має підвищену актуальність, оскільки у 2020-тих роках робляться по суті перші кроки впровадження медіаосвіти у цій царині інженерії. Водночас промисловий сектор налічує декілька потужних електротехнічних та електрогенеруючих підприємств, на Сході, Заході та в Центрі країни.Документ Інтернет-дидактика: стан і перспективи розвитку(ПП "Технологічний центр", 2023) Онкович, Ганна Володимирівна; Білецький, Володимир СтефановичДокумент Створення спецкурсу "Основи наукових досліджень" на основі медіа-ресурсів(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2023) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Кущ, АнастасіяThe modern scientific research process is impossible without media resources, the "inclusion" of a scientist in the global scientific space, knowledge of the peculiarities of the local (by country) and planetary structure of his centers, the practice of scientific publications, scientometrics, as well as modern scientific degrees and titles, the procedures for obtaining them in various scientific schools. At the same time, one of the mandatory conditions for mastering the course "Fundamentals of Scientific Research" is media literacy, thanks to which the media competence of a modern specialist is formed. Media competence is a basic characteristic of a specialist. A thematic plan of the special course "Fundamentals of scientific research" has been developed for master's and postgraduate students, which is based on domestic and foreign experience in the methodology of scientific research.Документ Спецкурс "Професійно орієнтована медіаосвіта" у розвитку фахової компетентності майбутніх спеціалістів з трубопровідного транспорту(Scientific Publishing Center "InterConf", 2023) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна ВолодимирівнаМедіаграмотність нині – ключова ознака фаховості спеціаліста в царині інженерії. Її набуття спонукає до розвитку медіаосвітніх технологій. Сучасними дослідниками-практиками було розглянуто різні аспекти використання засобів масової інформації та їхніх продуктів у навчальному процесі. В університетах з’являються спецкурси з медіаосвіти, що свідчить як про екстенсивний так і інтенсивний розвиток медіадидактики вищої школи, яка збагачується новітніми технологіями, термінами, поняттями і водночас проникає в найновіші царини знань. У нашому дослідженні пропонується програма нового спецкурсу «Професійно орієнтована медіаосвіта для спеціалістів з трубопровідного транспорту». Запит на таких спеціалістів сьогодні охоплює спеціальності 184 «Гірництво», 185 «Нафтогазова інженерія та технології», 102 «Хімія» та ін. Для фахового середовища такий спецкурс з використанням ІТ-технологій має підвищену актуальність, оскільки Україна – транзитна країна, через її територію проходять ряд міжнародних транспортних коридорів, що послуговуються трубопровідним транспортом – магістральних газопроводів, нафтопроводів, продуктопроводів (зокрема аміакопровід). Станом на 2013 рік загальна довжина нафто- і газопроводів в Україні складала 45597 км, з них газопроводи – 36720 км, нафтопроводи – 4514 км, нафтопродуктопроводи – 4363 км. Тільки Акціонерне товариство "Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» має 72 тис. працівниківДокумент Інтернет-дидактика у розвитку професійної компетентності майбутнього фахівця (на прикладі розвитку медіакомпетеності фахівців з нафтогазової справи)(2022) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна ВолодимирівнаУ статті розглянуто і проаналізовано особливості інтернет-дидактики та її складників з метою підвищення ефективності навчального процесу та наукових досліджень, зокрема, і в першу чергу за спеціальністю «Нафтогазова інженерія та технології». На прикладах проілюстровано застосування блогодидактики, вікідидактики, вебінародидактики, спеціалізованих он-лайн курсів лекцій. У контексті інтернетдидактики порушено тему надійності інформації, Подана чинна вітчизняна класифікація наукових і навчальних видань. Сформульовані методичні підходи і рекомендації щодо їх використання.Документ Спецкурс "Професійно орієнтована медіаосвіта" у розвитку фахової компетентності майбутніх працівників гірничої та нафтогазової галузей(2022) Білецький, Володимир Стефанович; Онкович, Ганна Володимирівна; Онкович, Артем ДмитровичСучасний навчальний процес в царині інженерії суттєво базується на використанні інтернету. Медіаграмотність стала ключовою ознакою фаховості спеціаліста. Її набуття супроводжується розвитком медіаосвітніх технологій. Дослідниками-практиками було розглянуто різні аспекти використання засобів масової інформації та їхніх продуктів у навчальному процесі. У різних навчальних закладах з’являються спецкурси з медіаосвіти. Це свідчить про розвиток медіадидактики вищої школи, яка збагачувався новітніми технологіями, термінами, поняттями. Постала потреба узагальнити ці теоретичні напрацювання з опертям на досвід практиків, зокрема, в сфері гірничої та нафтогазової інженерії. У статті для спеціальностей 184 «Гірництво» і 185 «Нафтогазова освіта» пропонується програма нового спецкурсу "Професійно орієнтована медіаосвіта для спеціалістів з гірничої та нафтогазової інженерії" і даються деякі рекомендації з його впровадження у систему вищої освіти.Документ Порівняльний аналіз статистики відвідувань дидактичних сторінок Фейсбуку за віком і статтю(Донецьке відділення Наукового товариства ім. Шевченка, 2022) Онкович, Ганна Володимирівна; Білецький, Володимир СтефановичМетою статті є порівняльний аналіз набутого досвіду професійно–орієнтованих сторінок в соціальній мережі на прикладі нафтогазової галузі і медіаосвіти, медіадидактики. Для досягнення поставленої мети автори ставлять завдання через відвідування ресурсу Фейсбук простежити, як впливають гендерні та вікові особливості споживачів фахової інформації на звернення до матеріалів тематичного наповнення блогів, що використовуються у медіадидактиці вищої школи [2, 7, 10, 11, 14, 16, 17, 24]. "Медіадидактика об’єднує різні медіатехнології відповідно до поставленої освітньої мети. Ці технології спираються на відповідні медіаджерела, опрацьовують різні медіапродукти відповідно до завдань освітнього процесу. Зауважимо, що саме медіаосвітні технології, котрі інтенсивно розвиваються останнім часом, посідають провідне місце і в самоосвіті особистості" [6, с. 56].